Қазақстанның географиялық орны

Байменова Гүлжан Тоқтамысқыз

Бостандық орта мектебі

Солтүстік Қазақстан облысы, Мамлют ауданы

Мақсаты: Мақсаты барлық жастағы оқушыларға кез-келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету.

Тапсырмалар:

Топқа бөлу.

Топпен жұмыс

“Галерея” стратегиясы

Рефлексия  «Портрет» салу

8 – сыныптың атласы

Ватман

Стиктер

Маркер

Сәлеметсіздер ме? Қазір біз «Молекула атом» ойыны бойынша оқушылар орындарынан тұрып жүреді молекула – 3 дегенде 3 оқушы қолдарынан ұстап тұра қалады т. с. құрылған топпен бірлесіп жұмыс істейді орындарына отырған соң, топ басшысын таңдайды.

Қазақстанның физикалық картасын пайдала отырып, 1 топқа солтүстіктен оңтүстікке, 2 топқа батыстан шығысқа қарай жүріп өткенде жолда кездесетін нысандарды ватманға салу.

“Галлерея” стратегиясы бойынша топ өзге топтың презентациясымен сағат тілімен жүріп отырып танысады, топ басшысы өз тобы жұмысын қорғайды. Қонақтар стикерге 2 жұлдыз / екі ұнаған нәрсе/ және 1 тілек /жақсартуды қажет ететін нәрсе/ жазып кетеді. Әр топ өз пікірлерін ортаға салады. Топқа берген баға мен ұсыныстарды талқылау, қорытынды шығару.

Рефлексия (оқушылар қандай көңілмен кетіп бара жатқанын стикерге «Кері байланыс» «Портрет» салу . портрет сала отыра оқушының сабақтан қандай әсер алғанын білуге болады.

Қортынды:
Күтілетін нәтиже
‾ Қазақстанның физикалық географиясының жағдайын білу;
‾ Физикалық сауаттылықты қандай жағдайда қолданған ыңғайлы екенін білу;
‾ Карталармен жұмыс жасай алуы керек.
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Өз елінің, туған аймағының жер бедеріне, табиғатына деген сүйіспеншілікке баулу, кең байтақ жеріміздің байлығына көңіл бөлу.

 

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған