Қазақстанның сирек кездесетін жануарлары

барысТақырыбы:   Қазақстанның сирек кездесетін жануарлары
Сабақтың мақсаты:

Қызыл кітапқа енген жануарлардың түрлерімен жеке танысу
Сирек жанаурлардың түрлерімен таныса отырып, олардың мекендеу жағдайын білу
Жануарларды қорғаудың маңызын түсіну
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: АКТ, СТОҮ, ДТОО, диалог ОЖЕСО, Оқытуды, Оқыту үшін бағалау ОЖТ
Құралдары: Интерактивті тақтада (флипчарт),  флипчарт, маркер, түрлі түсті қарындаш
Өшіргіш, сызғыш,
Оқыту нәтижесі: Қазақстан аумағында құрылған қорықтармен олардың қызметтерімен танысу..
Сілтеме:  Жаратылыстану оқулығы Б. Әбдіманапов, А. Прищепина, Л. Фокина,А. Әбілғазиев. Атматы –Атамұра,2010. Жаратылыстану. Жұмыс дәптері. А. Прищепина, Л. Фокина. Атматы –Атамұра,2010

 

дағды

Әдіс-тәсілдер

Анықтама

Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдастыру

2мин

Сыныпта жағымды ахуал тудыру

Формативтік бағалау Мадақтау

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру мақсатында

«Шаттық шеңбері» ұйымдастырылып  бір- біріне сабақта сәттілік тілейді.

Оқушылар бір-бірлерінің қолдарын ұстап сәттілік тілейді.

Білім

5 мин

ДО

АКТ

ОБжК

СТОҮ

Лайк

Тақырыпқа шығу мақсатында видео материал көрсетіледі (Қар барысы) осы бейне материалды топпен талқылау арқылы оқушылар тақырыпқа шығады. Тақырып анықталғаннан кейін сабақтың мақсаты мен міндетін оқушылар айту керек.

1.Жануарлардың сиреуіне не себеп болады?

2. Не үшін оларды Қазақстанның сирек жануарлардың қатарына жатқызады?

Тақырыпқа шығу үшін материалды топпен талықылап анықтайды.

Оқушылар жануарлардың азаю себептеріне сипаттама береді. Қазақ жеріндегі кей жануарлардың неге сирек кездесетіндер қатарына жатататынын анықтайды.

Түсіну

10  мин

ДО

СТОҮ

Топты бағалау

Интербелсенді тақтада броконерлердің әрекеті жайлы бейне материал көрсете отырып, осындай әрекетті тоқтатудың жобасын жасаңдар.

Мәтінмен жұмыс жасау арқылы жануарлардың жойылу себептерін анықтап қорғаудың жолдарын көрсетіңдер.

Оқушылар мәтінді оқиды, бейне материал көре отырып, сирек кездесетін жануарларды қорғаудың жолдарын анықтай отырып, оларды қорғау туралы жоба жасайды. Жобаны постерге салып топ алдында қорғалады.

Қолдану

8 мин

СТОҮ, ДжТОО

АКТ

Бір бірін бағалайды

Оқушылар активинспаерда жасалған тапсырмаларды алған білімдерін қолдану арқылы тапсырмалар орындайды.

Мәтінді жетекшілікке ала отырып сирек кездесетін жануарларды мынадай түрлерге топтастыр.

Балықтар

Жыртқыштар

Жыртқыш еместер

Құстар

Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген, кесте мен  берілген кестені толтыру керек. Онда сирек кездесетін жануарларды берілген кестеге сай толтырып, интербелсенді тақтаға шығып кесте толтырады.

Талдау

5 мин

СТОҮ

ДЖТОО

Топпен бағалайды, (қол соғу арқылы)

Интерактивті тақтада сирек кездесетін жануарлардың суреттері беріледі соған әр топ талдау жасайды. Оның қасиеттеріне сипаттама береді.

Әр топқа жеке суреттер беріледі, сол сүреттер бойынша оған сипаттама жасайды.Ол сурет интер белсенді тақтадағы суретіне қарап сипаттама жасайды

Жинақтау және синтездеу.

7 мин

СТОҮ

ОЖТ

ОЖЕСО,

стикермер бағалау

«Алты қалпақ» ойынын өткіземіз сабақта

  1. топқа Ақ қалпақ тақырып бойынша негізгі мәліметтерді беру

  2. топ Қызыл қалпақ тақырыпты оқығаннан кейін  ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдірулері керек.

  3. топ Сары қалпақ  сирек кездесетін жануарларды қорғаудан оптимистік ойлар айтады. Оларды қорғаудың нәтижесі қандай болмақ.

  4. топ Қара қалпақ сирек қалған жануарларды қорғаудан пайда жоқ, деген негативті пікірді алып қорғайды.

  5. Топ Көк қалпақ тақырып бойынша жоғары деңгейде пікір білдіреді. Тақырыпты жалпы қорытындылайды.

Әр топ өздерінің қалпақтарының түстеріне сай берілген тапсырманы орындайды, және топтан бір оқушы шығып топтың жұмысын қорғайды.

Бағалау

8мин

ООЖТ

Жұптар бір-бірін бағалайды

«Тауға шығу» әдісімен екі тапсырма беріледі. Ол екі тапсырманы әр жұп бір-біріне қояды. Тау екі деңгейден тұрады, әр сұрақ бір деңгей болып есептеледі.

Оқушылар екі  тапсырманы біреуін дұрыс орындағанда таудың ортасына жұлдызшаны тігеді. Ал, егер екі сұраққа да толық жауап берсе таудың басына жұлдызшаны тігеді.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *