Қазақстан қорықтары

Тақырыбы:   Қазақстан қорықтары
Сабақтың мақсаты:Қазақстандағы қорғалатын аумақтар туралы білім беру

Қазақстандағы қорық түрлерінмен танысу арқылы, олардық қызметтерін анықтау
Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: АКТ, СТОҮ, ДТОО, диалог ОЖЕСО, Оқытуды, Оқыту үшін бағалау ЖЕ
Құралдары: Интерактивті тақтада (флипчарт),  флипчарт, маркер, түрлі түсті қарындаш
Өшіргіш, сызғыш,
Оқыту нәтижесі: Қазақстан аумағында құрылған қорықтармен олардың қызметтерімен танысу.
Сілтеме:  Жаратылыстану оқулығы\ Б. Әбдіманапов, А. Прищепина, Л. Фокина,А. Әбілғазиев. Атматы –Атамұра,2010. Жаратылыстану. Жұмыс дәптері. А. Прищепина, Л. Фокина. Атматы –Атамұра,2010

 

дағды

Әдіс-тәсілдер

Анықтама

Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдастыру

2мин

АКТ

СТОү

Амандасу түрлері қолдану арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру

(Оқушыларға біраз көрмеген құрбыңды көрсең қалай амандасар едің, бала бақшада бірге болған құрбыңы көргенде қалай амандасар едің, сыныптас құрбыңды 1-қыркүйекте көргенде қалай амандасар едің деген) секілді амандасу жағдайлары арқылы сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамыз.

Психологиялық жағдай туғызу мақсатында тақырыпқа шығуға арналған (Батыс Алтай) атты бейне ақпарат көрсетіледі

Балалар бір бірімен  амандасу түрлерімен амандасады.

Олардың жүздерінен күлкі көрінді.

Білім

5 мин

СТОҮ

Лайк қою арқылы бағалайды

Тақырып бойынша Қорғалатын аумақтардың не үшін керектігін анықтау. Қазақстандағы қорықтарды білу.

Қорғалатын аумақтар не үшін керек?

Қазақстанда қандай қорықтар бар? (болашақта)

Балалар мәтінмен жұмыс жасай отырып қорғауға арналған аумақтардың мақсаттарын айта отырып Қазақстандағы қандай қорық бар екенін, болашақта қандай қорықтар ашылуымүмкін екенін баяндайды.

Түсіну

10  мин

ДО

АКТ

СТОҮ

Кестені дұрыс толтырылуына байланысты топтық бағаланады

Флипчартта сызба беріледі. Тапсырма:

Сызбаны толықтырып, мысал келтіріңдер. Оқушылар кезектесіп тақтаға шығып, ActivStudio да жұмыс жасайды, дәптерлеріне жазып алады

Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып берілген кестені толтырады. Қорық атауын, қайжылы айда ашылғанынн онда қанжай жануарлар мен өсімдіктер қорғауға алынғанын анықтайды.

Қолдану

8 мин

ДжТОО

Топпен

Лайк арқылы

Түсіну кезеңіндегі кесте толтырғаннан кейін, кестедегі қорық атауларының жаныныа төменде берілген тапсырма жазылады.

Мәтінмен жұмыс жасай отырып Қорықтарды құрылған уақытымен топтастыр.

Қорықтардың ішінде қайсысында балықты қорғауға алғанын таңда?

Ашылған жылдарының ретімен түсіну кезеңінде қолданған кестедегі қорықтардың атының жанына номерлеп қояды.

.

Талдау

10 мин

ДжТБО

Жұппен бағалау

Қорықтардың ішінен өздерің бұрын аттарын естіменген жануарлар мен өсімдіктердің аттарын тізіп жазыңдар

Оқулықпен жұмыс жасай отырып қорықтарда өздері аттарын бұрын естімеген жануарлардың, өсімдіктердің атын теріп жазып алады.

Жинақтау және синтездеу

8 мин

ОбжК

СТОү

ОЖЕСО

Топпен бағалау

Қорықтардағы жануарлдар мен өсімдіктерді қалай қорғаймыз? (Жоба ұсыныңдар)

Топпен жұмыс жаса отырып қорықтардағы жануарларды броконерлерден қорғаудың жолын топпен талқылап жоба ретінде постерге түсіріп оны топтардың алдында қорғайды.

Бағалау

5 мин

ОЖТ

ДО

Сабақтың бағалау кезеңінде тақырыпқа қорытынды жасау мақсатында  «ыстық орындық» әдісін өткіземіз. Оқушылар ортада ыстық орындыққа шыққан оқушыға сұрақ қоюы тиіс.

Топтар ішінен бір оқушы ортадағы «Ыстық орындыққа» келіп отырады, тақырып бойынша сынып ішінде оқушылар «ыстық орындықтағы» оқушыға сұрақтар қояды

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *