Қазақ әдебиеті пәнінен 10-сыныпқа қысқа мерзімдік жоспарлар топтамасы

Абдыкадырова Кумисай Кансултановнаның  қазақ әдебиеті пәнінен 10-сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

  03.12.2013

12.05-12.50

Қазақ әдебиеті

 

5-сабақ 2-күн

 

10 — сынып

 

Сабақ тақырыбы: Ыбырай Алтынсариннің табиғат лирикасы
Жалпы мақсат:  Ыбырай шығармашылығы жайлы білімдерін молайтады. Ыбырай лирикаларыныңтақырыптары және олардың өзіндік ерекшеліктерін танытады. Туған жерін, Отанының әсем табиғатын қорғауға, қамқорлық жасауға тәрбиеленеді . Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 43-51б

2.Қазақ әдебиеті оқулығы. 9-сынып. С.Мақпырұлы, А.Қыраубайқызы, К.Құрманбай.63-66б

3.Үлестірмелі материалдар. Екінші апта.

4.Әдебиетті оқыту әдістемесі. Т.Қ. Жұмажанова.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Ақын шығармаларын меңгереді. Табиғатқа байланысты өлеңдерін жаттау арқылы ойлау қабілеттерін дамытады.

 

Сабақта қолданылатын материалдар:
  1. А-3 парағы
  2. Флипчарт

3.Стикерлер

4.Оқулық

5.Роwer point таныстырылым, бейне таныстырылым

6.Жетондар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұппен жұмыс
  4. Топтық жұмыс

 

Дерек көздері: Оқулық
Тапсырмалар: «Семантикалық карта» стратегиясы, ББҮ стратегиясы.

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
2 минут

3 минут

  1. «Қызыл өрік» сергіту сәті

2.Сыныпты топқа бөлу.   Сан атауын айту бойынша топқа бөлу.3. Әр топтың өздеріне топ басшысын сайлату. 4.Топ ережесін құру.

1.Оқушылардың барлығы сергіту сәтін жасайды.2. Сан атауын айту арқылы 3 топқа бөлінеді.3.Өздері топ басшысын сайлайды.4.Барлық топ бірлікте топ ережесін құрады.
І.Қызығушылықты ояту»

Миға шабуыл

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
7 мин «Семантикалық карта» стратегиясы.

р/с  Оқиғалар 1850 ж 1857ж 1860 ж 1864ж В.В.Григорьев Н.И. Ильминский 1881ж 1879ж
1 Орыс-қазақ мектебі ашылғанда 30 баланың бірі болып қай жылы оқыды? +
2 Мектепті қай жылы « Өте жақсы» деген бағамен бітірді? +
3 Троицк, Торғай, Ырғыз, Қазалы мектептері қашан ашылды? +
4 Торғай мектебі қашан ашылды? +
5 Кімнің кітапханасынан пайдаланған? +
6 «Мен балаларды оқытуға қойға шапқан аш қасқырдай өте қызу кірістім» +
7 Омск қаласында  тұңғыш мұғалімдер мектебі ашылды +
8 Орынборда «Қазақ хрестоматиясы» басылып шықты +
Топтағы оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
ІІ. Мағынаны тану.

 

15 мин

Мәтінмен танысу. І топ «Өзен», ІІ топ «Жаз» өлеңіне сурет салу, постер қорғау. ІІІ топ өлеңді құрылысына талдау.

 

Оқушылар осы мәселе туралы не білетіндерін ойланады және жеке жазып шығады соң жұппен топпен талқылап, ортақ  шешімдерін ұсынады тақтаға жазылады.
ІІІ. Ой толғаныс

(10 мин)

 

«Бес жолды өлең» стратегиясы(5 минут)

  1. Зат есім Балықшылар
  2. Сын есім еңбекқор,момын
  3. Етістік үйеді, қабылдайды,тұздайды
  4. Сөз тіркесі Балықшылар өмірінің ауыр кезі.
  5. Синоним ел

 

 

 Үйге тапсырмасын  беру  (1 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Жырды құрылысына талдау. Кейіпкерлерге мінездеме беру. Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
 Бағалау (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Топтағы белсенді оқушыларға жетон беріледі. Алған жетон түсіне қарай   баға қойылады. Қызыл түс-«3», сары түс-«4», жасыл түс-«5»
Рефлексия          (2 мин ) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.

 

Абдыкадырова Кумисай Кансултановнаның  қазақ әдебиеті пәнінен 10-сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

  04.12.2013

12.05-12.50

Қазақ әдебиеті

 

5-сабақ 2-күн

 

10 -сынып

 

Сабақ тақырыбы: Абай өмірі мен шығармашылығы
Жалпы мақсат:  Абай шығармашылығы жайлы білімдерін молайтады. Абай лирикаларыныңтақырыптары және олардың өзіндік ерекшеліктерін танытады. Туған жерін, Отанының әсем табиғатын қорғауға, қамқорлық жасауға тәрбиеленеді . Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 43-51б

2.Қазақ әдебиеті оқулығы. 10-сынып. Қ. Алпысбаев, Б. Әбдіғазиұлы, Б. Сманов, Ж. Сәметова 89-102 бет

3.Үлестірмелі материалдар. Екінші апта.

4.Әдебиетті оқыту әдістемесі. Т.Қ. Жұмажанова.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Ақын шығармаларын меңгереді. Ақын өлеңдерін жаттау арқылы ойлау қабілеттерін дамытады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
  1. А-3 парағы
  2. Флипчарт

3.Стикерлер

4.Оқулық

5.Роwer point таныстырылым, бейне таныстырылым

6.Жетондар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұппен жұмыс
  4. Топтық жұмыс
Дерек көздері: Оқулық
Тапсырмалар:  «Бес жолды өлең» стратегиясы, «Түртіп алу» стратегиясы, «Жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиясы.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

 (2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
2 минут

 

3 минут

  1. «Қызыл өрік» сергіту сәті

2.Сыныпты топқа бөлу.   Сан атауын айту бойынша топқа бөлу.3. Әр топтың өздеріне топ басшысын сайлату. 4.Топ ережесін құру.

1.Оқушылардың барлығы сергіту сәтін жасайды.

  1. Сан атауын айту арқылы 3 топқа бөлінеді.

3.Өздері топ басшысын сайлайды.

4.Барлық топ бірлікте топ ережесін құрады.

І.Қызығушылықты ояту»

Миға шабуыл

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
7 мин «Бес жолды өлең» стратегиясы(5 минут)

  1. Зат есім жаңбыр
  2. Сын есім көк, шақпақ
  3. Етістік себелейді, тамшылайды, жауады.
  4. Сөз тіркесі хош иісті желдер есер.
  5. Синоним нөсер
Топтағы оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
ІІ. Мағынаны тану.

 

15 мин

«Түртіп алу» стратегиясы.

Мен білетін мәселе Менің ойыма қайшы Мен үшін жаңалық Түсінбедім
V + ?

 

 

Оқушылар осы мәселе туралы не білетіндерін ойланады және жеке жазып шығады соң жұппен топпен талқылап, ортақ  шешімдерін ұсынады тақтаға жазылады.
ІІІ. Ой толғаныс

(10 мин)

 

«Жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиясы.

  1. Құнанбайдың балаларының атын ата. (Құдайберді, Тәңірберді, Абай, Ысқақ, Оспан, Қалиолла, Ысмағұл).
  2. Абай қай молдадан сауатын ашты? (Ғабитқан).
  3. Абай қай медресседен тәлім алды? (Ғабдұл-Жапардың, Ахмет-Риза).
  4. Құнанбай Абайды ел басқару ісіне неше жастан баулиды? (13).
  5. Ақынның алғашқы өлеңдері кімнің атынан жарияланды және қай баспада? (1880-1886ж «Көкпай сөздері» Омбыда «Дала уалаяты», «Серке»).
  6. «Онан асқан бұрынғы-соңғы заманда қазақ баласында біз білетін ақын болған жоқ» деп айтқан кім? (А.Байтұрсынов).
  7. «Ұлы ақынның басқа ақындарға әсері оның поэзиясының сол ақындарда көрініс табуында емес, солардың өз бойындағы қуатты қозғап оятуында» деген пікірді кім айтқан? (В. Белинский).
  8. Лермотовтан қанша шығарма аударды? (27. «Теректің сыйы», «Қарасам, қайғырар жұрт бұл заманғы», «Тұтқындағы батыр», «Жолға шықтым бір жым-жырт түнде жалғыз», «Жалғыз жалау», «Қараңғы түнде тау қалғып»).
  9. Крыловтан аударған шығармалары? («Емен мен шілік», «Қазаға ұшыраған қара шекпен», «Жарлы бай», «Есек пен бұлбұл», « Бүркіт пен қарға», «Шегіртке мен құмырсқа», «Әншілер», «Ала қойлар», «Түлкі мен қарға», «Есек», «Бақа мен өгіз», «Піл мен қанден»).
  10. Неге Абай «Шығысым батыс боп кетті» деген? Оның әлем әдебиетімен танысуы, оқуы қалай басталды?

 

 

 

 Үйге тапсырмасын  беру  (1 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті

Ақын жайлы дерек жинап келу.

Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
 Бағалау (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Топтағы белсенді оқушыларға жетон беріледі. Алған жетон түсіне қарай   баға қойылады. Қызыл түс-«3», сары түс-«4», жасыл түс-«5»
Рефлексия 

(2 мин )

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.

Абдыкадырова Кумисай Кансултановнаның  қазақ әдебиеті пәнінен 10-сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

  11.12.2013

12.05-12.50

Қазақ әдебиеті

 

5-сабақ 2-күн

 

10 -сынып

 

Сабақ тақырыбы: Абай Құнанбаевтың поэмалары
Жалпы мақсат: А. Құнанбаевтың  поэмаларының идеясын ашады, іздену қабілетін, мәнерлеп айту дағдысын, сөйлеу мәдениетін, шығармашылық қабілетін дамытады. Адамгершілікке, рухани имандылыққа тәрбиелейді.
Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 43-51б

2.Қазақ әдебиеті оқулығы. 10-сынып. Қ. Алпысбаев, Б. Әбдіғазиұлы, Б. Сманов,                   Ж. Сәметова 89-102 бет

3.Үлестірмелі материалдар. Екінші апта.

4.Әдебиетті оқыту әдістемесі. Т.Қ. Жұмажанова.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Ақын поэмаларын меңгереді. Сыни тұрғыдан ойланып, ой қорытады, ойын дұрыс жеткізе білуге дағдыланады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
  1. А-3 парағы
  2. Флипчарт

3.Стикерлер

4.Оқулық

5.Роwer point таныстырылым, бейне таныстырылым

6.Жетондар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұппен жұмыс
  4. Топтық жұмыс
Дерек көздері: Оқулық
Тапсырмалар:  «Ой шақыру» стратегиясы, Эдворд де Бононың «Ойлаудың алты қалпағы»  әдісі, постер қорғау.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
3 минут

 

 

  1. «Қаражорға» сергіту сәті

2.Сыныпты топқа бөлу. Түс арқылы топқа бөлу. 3. Әр топтың өздеріне топ басшысын сайлату. 4.Топ ережесін құру.

1.Оқушылардың барлығы сергіту сәтін жасайды.                 2. Түс бойынша 3 топқа бөлінеді.                              3.Өздері топ басшысын сайлайды.                                4.Барлық топ бірлікте топ ережесін құрады.
І.Қызығушылықты ояту»

Миға шабуыл

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
7 мин ІІ Қызығушылықты ояту кезеңі
1.“ой шақыру ”әдісі. Поэма дегеніміз не? Абайдың қандай поэмасын білесің? Таразы бұл не? Ол туралы сөз, сөз тіркесі, сөйлем айту
— таразы, таразыла, ой таразысы, ақыл таразысы
Ендеше, Абай атамыз:
1. Ойға түстім толғандым
Өз мінімді қолға алдым…
2. Бойдағы мінді санасам,
Тау тасынан аз емес,- деген.
Ендеше, өз бойымыздағы қасиеттерімізді де таразылай отырайық.
Топтағы оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
ІІ. Мағынаны тану.

 

15 мин

Абайдың үш поэмасымен танысу. Эдворд де Бононың «Ойлаудың алты қалпағы»  әдісі.
Ақ телпек – Статистикалық (ақпарат пен факт келтіреді)
(«Ескендір», «Әзім әңгімесі», «Масғұт») поэмасы бойынша мәлімет айту.
Сары телпек – Сәттілік (сәтті кезеңдерді айтады).
Қара телпек – Сәтсіздік (поэманың сәтсіз тұстарын айтады)
Көк телпек – Аналитикалық (талдау жасайды).
Жасыл телпек – Шығармашылық (идеялар мен болжамдар айтады)
Қызыл телпек – Сезімтал (поэманы оқу барысында бастан кешірген сезімдерін тұжырымдайды).
Оқушылар осы мәселе туралы не білетіндерін ойланады және жеке жазып шығады соң жұппен топпен талқылап, ортақ  шешімдерін айтады.

 

ІІІ. Ой толғаныс

(15 мин)

Қорғауға әр топқа 2 мин.

Поэма мазмұны бойынша сурет салу.
 

 

 

Топтар берілген тапсырма бойынша топтастырып жазады немесе  сурет арқылы бейнелейді. Жазған жұмыстарын әр топтан бір оқушы қорғайды.

 

 Үйге тапсырмасын  беру  (1 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті.

РАФТ стратегиясы

І топқа
Р — оқушы
А — бүгінгі заманның тойымсыздарына, Ескендірге
Ф — хат, үндеу
Т — Қанағатсыздық қайда апарады?
ІІ топқа

Р — оқушы
А — Масғұт
Ф — хат
Т – Ұрыға жібермедім мен намысты

ІІІ топқа

Р — оқушы
А — Әзім
Ф — хат
Т – Сұм екен талай жанды әуре қылған

Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
 Бағалау

(2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Топтағы белсенді оқушыларға смайлик беріледі. Алған смайликтеріне қарай   баға қойылады. Жабырқаулы-«3», Жымиып тұрған -«4», Күліп тұрған -«5»
Рефлексия 

(2 мин )

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.

 

Абдыкадырова Кумисай Кансултановнаның  қазақ әдебиеті пәнінен 10-сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

  04.12.2013

12.05-12.50

Қазақ әдебиеті

 

5-сабақ 2-күн

 

10-сынып

 

Сабақ тақырыбы: Абайдың поэмалары
Жалпы мақсат: Сабақтың әдісі: СТО (сын тұрғысынан ойлау мен жазуды дамыту )
Көрнекілігі: интерактивті тақта, плакат, слайд, қосымша материалдар
Абай лирикаларыныңтақырыптары және олардың өзіндік ерекшеліктерін танытады. Туған жерін, Отанының әсем табиғатын қорғауға, қамқорлық жасауға тәрбиеленеді . Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 43-51б

2.Қазақ әдебиеті оқулығы. 10-сынып. Қ. Алпысбаев, Б. Әбдіғазиұлы, Б. Сманов, Ж. Сәметова 89-102 бет

3.Үлестірмелі материалдар. Екінші апта.

4.Әдебиетті оқыту әдістемесі. Т.Қ. Жұмажанова.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Ақын шығармаларын меңгереді. Ақын өлеңдерін жаттау арқылы ойлау қабілеттерін дамытады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
  1. А-3 парағы
  2. Флипчарт

3.Стикерлер

4.Оқулық

5.Роwer point таныстырылым, бейне таныстырылым

6.Жетондар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұппен жұмыс
  4. Топтық жұмыс
Дерек көздері: Оқулық
Тапсырмалар:  Сұрақ-жауап,

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
2 минут

3 минут

  1. «Қызыл өрік» сергіту сәті

2.Сыныпты топқа бөлу.   Сан атауын айту бойынша топқа бөлу.3. Әр топтың өздеріне топ басшысын сайлату. 4.Топ ережесін құру.

1.Оқушылардың барлығы сергіту сәтін жасайды.                                      2. Сан атауын айту арқылы 3 топқа бөлінеді.                            3.Өздері топ басшысын сайлайды.4.Барлық топ бірлікте топ ережесін құрады.
І.Қызығушылықты ояту»

Миға шабуыл

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
7 мин «Бес жолды өлең» стратегиясы(5 минут)

  1. Зат есім жаңбыр
  2. Сын есім көк, шақпақ
  3. Етістік себелейді, тамшылайды, жауады.
  4. Сөз тіркесі хош иісті желдер есер.
  5. Синоним нөсер
Топтағы оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
ІІ. Мағынаны тану.

 

15 мин

«Түртіп алу» стратегиясы.

Мен білетін мәселе Менің ойыма қайшы Мен үшін жаңалық Түсінбедім
V + ?
Оқушылар осы мәселе туралы не білетіндерін ойланады және жеке жазып шығады соң жұппен топпен талқылап, ортақ  шешімдерін ұсынады тақтаға жазылады.
ІІІ. Ой толғаныс

(10 мин)

 

«Жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиясы.

  1. Құнанбайдың балаларының атын ата. (Құдайберді, Тәңірберді, Абай, Ысқақ, Оспан, Қалиолла, Ысмағұл). 2. Абай қай молдадан сауатын ашты? (Ғабитқан).                   3. Абай қай медресседен тәлім алды? (Ғабдұл-Жапардың, Ахмет-Риза).                                                                                               4. Құнанбай Абайды ел басқару ісіне неше жастан баулиды? (13).
  2. Ақынның алғашқы өлеңдері кімнің атынан жарияланды және қай баспада? (1880-1886ж «Көкпай сөздері» Омбыда «Дала уалаяты», «Серке»).
  3. «Онан асқан бұрынғы-соңғы заманда қазақ баласында біз білетін ақын болған жоқ» деп айтқан кім? (А.Байтұрсынов).
  4. «Ұлы ақынның басқа ақындарға әсері оның поэзиясының сол ақындарда көрініс табуында емес, солардың өз бойындағы қуатты қозғап оятуында» деген пікірді кім айтқан? (В. Белинский).
  5. Лермотовтан қанша шығарма аударды? (27. «Теректің сыйы», «Қарасам, қайғырар жұрт бұл заманғы», «Тұтқындағы батыр», «Жолға шықтым бір жым-жырт түнде жалғыз», «Жалғыз жалау», «Қараңғы түнде тау қалғып»).
  6. Крыловтан аударған шығармалары? («Емен мен шілік», «Қазаға ұшыраған қара шекпен», «Жарлы бай», «Есек пен бұлбұл», « Бүркіт пен қарға», «Шегіртке мен құмырсқа», «Әншілер», «Ала қойлар», «Түлкі мен қарға», «Есек», «Бақа мен өгіз», «Піл мен қанден»).
  7. Неге Абай «Шығысым батыс боп кетті» деген? Оның әлем әдебиетімен танысуы, оқуы қалай басталды?

 

 

 

 Үйге тапсырмасын  беру  (1 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті

Ақын жайлы дерек жинап келу.

Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
 Бағалау

 (2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Топтағы белсенді оқушыларға жетон беріледі. Алған жетон түсіне қарай   баға қойылады. Қызыл түс-«3», сары түс-«4», жасыл түс-«5»
Рефлексия 

(2 мин )

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.

 

 

Абдыкадырова Кумисай Кансултановнаның  қазақ әдебиеті пәнінен 10-сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

24.01.2014 ж Қазақ әдебиеті

 

5-сабақ 5-күн

 

10-сынып

 

Сабақ тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік — Кебек» дастаны
Жалпы мақсат: Дастанның   мазмұнын меңгереді, көркемдік ерекшелігін ашады.Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 43-51б

2.Қазақ әдебиеті оқулығы. 10-сынып. Қ. Алпысбаев, Б. Әбдіғазиұлы, Б. Сманов, Ж. Сәметова 89-102 бет

3.Үлестірмелі материалдар. Екінші апта.

4.Әдебиетті оқыту әдістемесі. Т.Қ. Жұмажанова.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Дастанның мазмұнын, идеясын түсінеді. Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Дастанның  идеясын түсініп, талдау арқылы сабаққа қызығушылығы артады.
Сабақта қолданылатын ресурстар 1.А-4 парағы

2.Флипчарт

3.Стикерлер

4.Оқулық

  1. Роwer point таныстырылым, бейне көрсетілім
  2. Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағы
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Топтық жұмыс
  4. Рөлдік ойын
Тапсырмалар: «Ой шақыру» стратегиясы, «Ойлаудың 6 қалпағы», пікірталас

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

(3 мин) 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Сергіту сәті

2.Сыныпты топқа бөлу.  Түстер  бойынша 6 топқа бөлу.

3.Әр топтың өздеріне топ  басшысын сайлату.

1.Оқушылардың барлығы сергіту сәтін жасайды.

  1. Түстерді таңдау арқылы 6 топқа бөлінеді.

3.Өздері топ басшысын сайлайды.

І. Қызығушылықты ояту» Миға шабуыл.

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
5 мин

 

 

 

 

1.Ақынның ағартушылық бағыттағы қандай өлеңдерін білесіңдер? Ол жастарға нені насихат етті?

  1. «Дүние мен өмір» өлеңінде ақын қандай адамгершілік сана жайлы айтты?

Ақынның «Насихат» өлеңін жатқа айт

«Ой шақыру» стратегиясы

Дастан дегеніміз не?

Оқушы  берілген сұрақтарға жауап береді.
ІІ.Мағынаны тану.

(19 мин)

Тапсырманы игеруге               7 мин

Постер қорғауға                       10 минут

 

 

 

 

 

 

 Бейне көрсетілім. (2 минут)

Топтық тапсырма:

  1. Ақ қалпақты топқа: Дастанның мазмұнын айту тапсырылады. Дастан жайлы дерек айту.
  2. Сары қалпақты топқа: Дастанның сәтті тұстарын айту тапсырылады.
  3. Қара қалпақты топқа: Дастанның сәтсіз тұстарын айту тапсырылады.

4.Қызыл қалпақты топқа: Еңлік пен Кебектің кездескен тұсынан монолог оқу тапсырылады.

  1. Жасыл қалпақтарға: Дастандағы билердің таласына сахналық көрініс көрсету.
  2. Көк қалпақтарға: барлық 5 қалпақты бақылап, тапсырмаларды қаншалықты дұрыс не бұрыс орындағаны жөнінде жазып отыру тапсырылады.
 Барлық топ өздеріне тапсырылған тапсырмаларды белгіленген уақыт ішінде флипчартқа жазып шығады және қорғайды.
ІІІ. Ой толғаныс

(9 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пікірталас ұйымдастыру

«Еңлік пен Кебектіңөліміне кім кінәлі?»деген тақырыпта пікірталас жүргізу. Ру басылары кінәлі.- Сен Кеңгірбай болсаң қандай шешім қабылдар едің? ( үзіндіге байланысты сұрақ)

Екі жастыңөздері кінәлі (Әр топ өз пікірлерін қорғап шығады).

Сарапшы – қазылар ( қай топ  ұтымды пікір айтады, соларға баға береді, қорытынды шығарады).

Оқушылар пікірі:

1-оқушы: Екі жастыңөліміне, менің ойымша, ру басылары кінәлі. Себебі, ру басылары екі жастың жалындаған  махаббатына қарсы болып, оларға келісім бермейді. Ру басылардың пікірінше,  екі жастың бұл ісі қылмыс, қателік болды және оларға өз ризашылықтарын бермеді.Егер ру басылары келісім бергенде бақытты да баянды өмір сүрер еді және жас сәбидіңөліміне де себепкер болмас еді.

2-оқушы: Менің пікірімше, бұған екі жас кінәлі деп ойлаймын. Өйткені екі жас ата-анасының келісімінсіз алты айдай кездесіп жүріп, тауға қашып кетіп, балалы да болады.Ата-анасының келісімін алмай, нәтижесінде олардың зардабын сәбилер тартты.Әрбір адам дүниеге келген соң ата-анасыныңүмітін ақтап, ризалығын алу керек.Сонда ғана барлығы жақсы болады деп ойлаймын.

3-оқушы: Менің пікірімше, екі жастыңөліміне ру басылары кінәлі.Себебі олар әрбір сүйген жандарды қоспай, қарсылық танытты. Бұл меніңше дұрыс емес. Шын сүйген жандарға ақ батасын беріп келісімін беру керек еді.Еңлік пен Кебекті ру ақсақалдары өлтіргенше, олар нағыз махаббаттыңқандай екенін біліп, бақытты ғұмыр кешті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген тапсырма бойынша жеке тапсырма орындайды.  Дәптерін қасындағы оқушымен ауыстырадыБірін-бірі бағалайды.

 

 

 Үйге тапсырма

сын  беру

 (1 мин)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

Эссе “Дастаннан алған әсерім

Авторға немесе ұнаған кейіпкерге деген ой – пікірлерін жазу.

Оқушының іс-әрекеті
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
 Бағалау  (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағы бойынша бағалайды.
Рефлексия 

(2 мин ) 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Жыр саған несімен ұнады?Бүгін не білдің? Не қиын болды?

Кері байланыс парағы арқылы оқушы ойын тыңдай отырып, сабақты қорытындылау.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.

 

 

 

Абдыкадырова Кумисай Кансултановнаның  қазақ әдебиеті пәнінен 10-сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары

07.02.2014 ж Қазақ әдебиеті

 

5-сабақ 5-күн

 

10-сынып
Сабақ тақырыбы: Әнші-ақындар шығармашылығы, Сегіз Сері Баһрамұлы Шақшақов
Жалпы мақсат: Сал- серілер   поэзиясы  туралы айта отырып, сал мен серінің   айырмашлығын түсінеді.Өлеңнің  мазмұнын меңгереді, көркемдік ерекшелігін ашады.Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Дастанның мазмұнын, идеясын түсінеді. Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Өлеңдерінің  идеясын түсініп, талдау арқылы сабаққа қызығушылығы артады.
Сабақта қолданылатын ресурстар 1.А-4 парағы

2.Флипчарт

3.Стикерлер

4.Оқулық

  1. Роwer point таныстырылым, бейне көрсетілім
  2. Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағы
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Топтық жұмыс

 

Тапсырмалар: «Ой шақыру» стратегиясы, постер қорғау

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Сергіту сәті. Сыныпты топқа бөлу.  Түстер  бойынша 3 топқа бөлу. Әр топтың өздеріне топ  басшысын сайлату. Оқушылардың барлығы сергіту сәтін жасайды.Түстерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.Өздері топ басшысын сайлайды.
І. Қызығушылықты ояту» Миға шабуыл.  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
5 мин

 

 

 

 

 

 

«Ой шақыру» стратегиясы

1.Зар заман ақындарының өмірі,шығармашылығы жайында не білесіңдер?

2.«Зар заман» топтамасы туралы қандай ойларың бар?

3.Тәуелсіздік, егемендік алғаннан бері зар заман ақындарына деген  көзқарас қандай өзгеріске ұшырайды?

  1. Сал-сері деп кімдерді айтамыз?
  2. Сал мен серінің қандай айырмашылығы бар?
Оқушы  берілген сұрақтарға жауап береді.
ІІ.Мағынаны тану. (25 мин)

Тапсырманы игеруге  15 мин

Постер қорғауға

10 минут

 Бейне көрсетілім. (10 минут). Мәтінмен жұмыс.

  1. Жеке жұмыс. Жұппен жұмыс. Топпен талқылау.

 

 

 Барлық топ өздеріне тапсырылған тапсырмаларды белгіленген уақыт ішінде флипчартқа жазып шығады және қорғайды.
ІІІ. Ой толғаныс

(10 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І топ «Ғайни», ІІ топ «Гауһар тас», ІІІ топ «Қарғаш» өлеңдерін талдауға беріледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген тапсырма бойынша жеке тапсырма орындайды.  Топта талқылайды. Топтың бір мүшесі қорғайды.

 

 Үйге тапсырма

сын  беру (1 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ақын өлеңдерін жаттап келу тапсырылады.

Оқушының іс-әрекеті

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу

 Бағалау  (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағы бойынша бағалайды.
Рефлексия 

(2 мин ) 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Жыр саған несімен ұнады?Бүгін не білдің? Не қиын болды?

Кері байланыс парағы арқылы оқушы ойын тыңдай отырып, сабақты қорытындылау.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *