Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу. Есеп шарты бойынша теңдеу құру және шешу.

І санатты бастауыш сынып мұғалімі

Умбеталиева Турсынай Рахметоллиевна

« Григорьев мектеп-балабақша кешені» К ММ

БҚО , Бөрлі ауданы

              Математика                                                           15.11.2016ж
Сабақ тақырыбы Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу. Есеп шарты бойынша теңдеу құру және  шешу.
Жалпы мақсаты Кестелік көбейту және бөлуге берілген есептерді орындау арқылы есеп шарты бойынша теңдеу құру және оны шешуге берілген есептерді қайталау.
Оқу нәтижелері Кестелік көбейту және бөлуге берілген есептерді  өзбетімен  орындай алады, түсінеді.

 

Құрал-жабдықтар Интерактивті тақта, электронды оқулық, сызғыш, қарындаш.
Оқытуда пайд әдіс-тәсілдер АКТ, СТО, бағалау, «Ала доп» әдісі, Кел ойнайық-бұлттар ойыны, топтық, жеке жұмыстар, дарынды оқушымен жұмыс.
Сабақ кезеңі МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ  ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Психологиялық ахуал Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар  бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Қолпаштау Шеңбер
Үй тапсырмасын тексеру

 

5 мин

-Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?

№6,82 бетте

72        56        22           38

48        36        17           42

49        24        56           16

«Ала доп» әдісі сұрақ-жауап

 

Есептерді шешу, «Бұлттар көшкіні» арқылы топқа бөлінеді,

 

«Ала доп» әдісі арқылы өткенді қайталау сұрақтарын әзірлеп, жауап береді.

 

 

 

«Бұлттар көшкіні» арқылы 3 топқа бөлінеді

 

Кретериялдық бағалау «Бұлттар көшкіні » әдісі
Қызығушылықты ояту

8мин

 «Кел ойнайық!» ауызша есептеулер

Электронды оқулық арқылы  тесттер мен тапсырмаларды  орындау

Мақтау, қолпаштау

Кретериялдық бағалау

Интерактивті тақта, суреттер

 

 

Мағынаны тану

15 мин

 

Оқулықпен жұмыс

№1,  Тақтамен жұмыс

 

№2, Өзбетімен орындалатын жұмыс

 

А) Шешуі: А) 9 см+2см   жауабы: 1 дм1см

Ә) 1.  8 см кесінді сызу

2.  8:4     2см кесінді сызу

3.  2см+3см      5 см кесінді сызу.

Кретериялдық бағалау

 

Мадақтау

 

Оқулық

Сергіту сәті 1-ден 5 ке шейін үш тілде санау, қимылмен көрсету Оқушылар сергіп алады мақтау  3 тілде айту
Бекіту.

5 минут

   Оқулықпен жұмыс.   №3.  Ауызша талдау, түсіну

Шешуі: (4+5) +3     Жауабы: 27 алма

№4.  Ауызша талдау, түсіну

 

№ 5  есепті оқу, теңдеу құру арқылы шешу

 

Берілген тапсырмаларды толықтай түсіне отырып орындайды

 

 

А)  х:3=6             Ж:  6*3  барлығы 18 мысал

 

Ә)  х: 5= 12          Ж:  12*5    Барлығы 60 метр мата

Кретериялдық бағалау Оқулық
Қорыту

7 мин

— Сабақ ұнады ма?

— Бүгінгі математика сабағында нені үйрендік?
№6, Ауызша есептеу.

Кері байланыс

 

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

 

Смайлик белгішесімен көрсету.

 

 

смайликтер

 

 

Үй тапсырмасы

2 мин

 

Бағалау

Оқулықта   .№7, 85 б

 

 

Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды

күнделіктеріне жазып

алады

 

 

Жинаған ұпайларын санау.

 

 

Стикер

 

 

 

              Математика                                                           09.03.2017ж
Тақырыбы Ашық сабақ.  Көбейту және бөлу
Мақсаты Ойындар арқылы көбейту және бөлуге берілген есептеулерді меңгерту.
Оқу нәтижелері Көбейту және бөлуге берілген есептерді  өзбетімен  орындай алады, түсінеді.
Құрал-жабд. Интерактивті тақта, электронды оқулық, сызғыш, қарындаш.
Оқытуда пайд әдіс-тәсілдер АКТ, СТО, бағалау, «Ала доп» әдісі, жұптық, жеке жұмыстар, дарынды оқушымен жұмыс.
Сабақ кезеңі МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ  ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Психологиялық ахуал Біз балдырған баламыз,         Дүниені аралап,

Құстай қанат қағамыз.          Оқып білім аламыз.

 

Оқушылар  бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Қолпаштау Шеңбер
Үй тапсырмасын тексеру

5 мин

-Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?

№6, 60 бетте

Жауабы:    66;  0

«Ала доп» әдісі сұрақ-жауап

 

«Ала доп» әдісі арқылы өткенді қайталау сұрақтарын әзірлеп, жауап береді. Кретериялдық бағалау «Ала доп» әдісі
Қызығушылықты ояту

5мин

 «Кел ойнайық!» ауызша есептеулер

Электронды оқулық арқылы  тесттер мен тапсырмаларды  орындау

Мақтау, қолпаштау

Кретериялдық бағалау

Интерактивті тақта, суреттер

 

 

Мағынаны тану

15 мин

 

Оқулықпен жұмыс

№1,  Тақтамен жұмыс

 

№3, Өзбетімен орындалатын жұмыс

Түсіндіре отырып шығар

 

42 * 5 = 40 + 2 * 5 = 40 * 5 + 2 * 5= 210

210\5 = 200+10=200  \ 5 + 10  \ 5 =  42

95*2= 90+5 *2= 90*2 +5*2 = 190    т,с,с

№2,   1 қатар   А)  нұсқасы       Ш: 60+ (60+27):3 = 31 км

2 қатар    Ә)  нұсқасы      Ш: (82+70): 4=38км  Лепсі қаналы

Кретериялдық бағалау

 

Мадақтау

 

Оқулық

Сергіту сәті

 

3 мин

1-ден 5 ке шейін үш тілде санау, қимылмен көрсету

Ойын : Мақсаты көбейту және бөлуге арналған есептеулерді шапшаң есептеу

Оқушылар сергіп алады

Кезектесіп берілген есептерді тез шығарады

Мақтау

 

Қолпаштау

 3 тілде айту
Бекіту.

10 минут

   Оқулықпен жұмыс.   №4.  Ауызша талдау, түсіну. Р=12 см-ге тең болатын 2 кесінді сыз.

№5. А) дм –мен өрнекте   1м 2\1 = 5дм

1м 10\1 = 1дм

Ә) см-мен өрнекте     1м 5\1 = 20 см

1м 10\1 = 10 см

Б)  Ауызша талдау

6 см*2=12 см            12\3 =4 см

6 см;  12 см;  4 см  кесінділерді сызу

Берілген тапсырмаларды толықтай түсіне отырып орындайды

 

 

 

Кретериялдық бағалау Оқулық
Қорыту

6 мин

— Сабақ ұнады ма?

— Бүгінгі математика сабағында нені үйрендік?
Кері байланыс

 

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

 

Смайлик белгішесімен көрсету.

 

смайликтер

 

 

Үй тапсырмасы

1 мин

Бағалау

Оқулықта   .№6, 62 б

 

Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды

күнделіктеріне жазып

алады

 

Жинаған ұпайларын санау.

 

 

Стикер

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *