Қарама-қарсы сандар (Презентация)

№14 мектеп-гимназиясының

математика пәнінің мұғалімі

Мамбетов Айдар Турдалиевич 

  Пән Математика
  1. 1.      
Сынып 6
  1. 2.      
Сабақтың тақырыбы Қарама-қарсы сандар
  1. 3.      
Оқу құралы Математика:  6 сынып. А.Абылқасымова

5.     Сабақтың мақсаты :Аталған   тақырып бойынша білімдерін пысықтап, алған білімдерін іс        жүзінде  пайдалануды игеру.

 

6.      Сабақтың міндеттері:

Білімділік:

берілген санға қарама-қарсы сан ұғымын енгізу,оны анықтауды және коор-қ түзуде белгілеуді үйрету;

Дамытушылық:

оқушының өзін-өі бақылау ,өз бетімен жұмыс жасау ,атқарылған жұмысты талдау қабілетін дамыту

Тәрбиелік:

пәнге қызығушылығын,өз білімі мен күшіне сенімділікке, ұқыптылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.

7. Сабақтың типі:

Жаңа тақырыпты игеру сабағы

8.      Сабақты өту тәсілі:

        оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және топтық жұмыс,тест тапсырмаларын беру.

9.      Көрнекілікқұралдары:

        оқу құралдары, компьютер мен проектор,таратпа материалдар

10.Күтілетін нәтиже:

Қарама-қарсы сандарды игереді,анықтайды,коор-қ түзуде белгілейді жеке,топпен амалдар      орындауды   және талдауды игереді

 

 

 

Сабақтың барысы

Мұғалім әрекеті

Күтілетін нәтиже(оқушыға қатысты)

Танымдық

Тәртіп

Қарым

қатнас

Жеке басы

1. Сабақты ұйымдастыру 1.Оқушыларды түгелдеу

2.Оқу құралын тексеру

3.Үй тапсырмасын тексеру

Слайд 3Цифрлар (сандар) әлемді басқармайды,бірақ олар әлемді қалай басқару керек екенін нақтылайды. (И. Гете)

Оқушы күнделік-тітәртіпке үйренеді,ол оқушының сабаққа дайындалуына көмектеседі Оқушы сабақ барысында орындайтын міндеттерін алдын-ала белгілейді Сабақта

мұғалімменсыныптастарымен

байланыс орнатады

Пәнге қызығу-шылық
2.Белсенділік

 

 

 

 

 

 

 

Өткенді қайталауға арналған ауызша сұрақтар:

Дұрыс жауапқа оң қолды,дұрыс емес жауапқа сол қолды көтеру.

1) Слайд 4

а) санақтапайдаланылатынсандар … депаталады

                          — бөлшександар;

                  — натурал сандар.

ә) санақбасы,бірліккесіндісіжәнебағытыкөрсетілгентүзу …  депаталады — координаталықтүзу;

— координаталықсәуле.

б) теріссандаркоординаталықтүзуде … орналасқан-санақбасынаноңжақта;  

-санақбасынансолжақта

в) Нөл саны  – …                                                                         -оң сан;

оң да теріс те емес сан;

                                        — теріс сан

Алған білімдерін

қалыптастыру

Алған білімді бақылау,баға-лау.   Білімдегі бостықты анықтай-ды

 

 

 

 

 

 

4. Жаңа тақырыпты игеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 5Өмірдегі қарама-қарсы

мағынадағы ұғымдарды анықтау:

биік-аласа , ақ-қара , үлкен-кіші….

Математикада да қарама қарсылықтар бар.

Екі оқушы кері бағытта 3 қадамға жылжиды.

Слайд.6 Слайдтағы сандар нені анықтайды?(орнын)

Слайд № 7

Оқушы алған ақпаратты сұрыптап,оның мағынасына көңіл бөледі

 

 

 

 

 

 

 

Мақсатқа жетуді ойлау. Пікір айту

таласу

қарым

қатнас жасау

 

 

 

 

 

 

 

Өз-өзіне

сенім

5. Жаңа тақырыптыпысықтау слайд №8,№9

тапсырмаларды орындау

Тақырыпқа қызығушылық Өз әрекетін жоспарлау бағалау. Диалог орнату Өз бетімен жұмыс

жасау

 

6.Біліктілік-

тіарттыру

 

 

 

 

 

7.Топтық

жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

8.Жеке  жұмыс

 

 

Слайд №10,11.

Кім жылдам

 -12 санынақарама-қарсы сан       

-10,6 санына қарама-қарсы сан

-т санына қарама-қарсы сан  

 

 

 

1және 3 топ2және 4 топ

 

-х = 3,04                        -х=42,5

-у=-1,45                            -у=-1,8

в=-(-2,37)       в=-(-9,26)

 (Слайд №14)

 

___________________________

 

Слайд №15

Тест тапсырмалары

Нәтижені

бағалау

 

 

 

 

 

 

Алған білімді пайдаланады

 

 

 

 

 

 

 

Біліктілікті

арттыру

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін-өзі тексеру

 

 

 

 

 

____________

 

 

 

 

 

 

 

 

Бірін-бірі

бағалау

 

 

 

 

 

__________

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзара қатнас

 

 

 

 

 

__________

 

9. Сабақты

қорыту

-тек таңбаларыменайырмашылығы бар сандарқарама-қарсысандардепаталады

-егерсандағытерістаңбалар саны жұпболса,ондаолоң     сан.

егерсандағытерістаңбалар саны тақболса,ондаолтеріс     сан

 

       
10. Рефлексия Сабаққа дегенөз пікірліріңді қағазға жазып қалдырыңдар   Сабақ барысындағы өз әрекетіне және сабаққа баға беру    

  [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *