Қасым Аманжолов «Өзім туралы»

 Шығыс Қазақстан облысы

Ұлан ауданы

Таврия ауылы

«Таврия орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Мукатаева Жадыра Базарбаевна

 Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов «Өзім туралы»

    Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік.: 1.1. Ақын туралы мәлімет беру; 1.2. Қ.Аманжоловтың өлеңінен көрінетін ақынның азаматтық тұлғасын таныту;1.3. Ақынның поэтикалық тілі мен стилін таныту.
  2. Оқушыларды өз беттерімен проблема шешу, білімді өз беттерімен алу, анализ,синтез,баға,қорытынды жасай блу дағдыларын жетілдіруге ықпал жасау.Іздендіру, зерттеу жұмыстары арқылы шығармашылық ізденістерге дағдыландыру.
  3. Оптимист болуға,өмірді сүюге,өлеңді өнер дп бағалауға үндеу.Поэзияны сүюге,оның кестелі тілін сезіне білуге баулу.

Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту

Сабақтың ұраны: Ізденейік, зерттейік, табайық,салыстырайық.

Оқыту технологиясы: дамыта оқыту,проблемалық оқту,саралап оқыту,ұжымдық оқыту

Сабақтың формасы: топтық,ұжымдық,жеке тұлғалық

Сабақтың әдіс-тәсілі: интерактивті әдіс (рольдік ойындар),салыстыру, модель құру, зерттеу, табу, мәтінмен жұмыс, талдау.

Сабақтың көрнекілік: портрет, слайд, интерактивті тақта, модель, КЖТ

Этаптары Сабақтың құрылысы,барысы Технологиясы,әдіс-тәсілдері Формасы Оқу жабдығы Білімді тексеру,бағалау Коррекция
І.Ұйымдастыру

 

 

 

ІІ. Жаңа білімді игерту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

Үйге тапсырма

Оқушыларды сабаққа жұмылдыру,жағымды көңіл-күй туғызу

 

 

Жаңа білімді игертудегі шешілетін проблемалар оқушылардың әрқайсысына таратылады:

  1. Өлеңнен көрінетін ақынның өзінің азаматтық тұлғасын таныту;
  2. Ақын тілінің сөздігін жасау;
  3. Мұқағали ақынның «Не пайда күрсінгеннен,өкінгеннен» өлеңімен салыстыру;
  4. «Егер мен ақын болсам….»

 

  1. Кіріспе әңгіме.Ақын туралы мәлімет.
  2. Алдын ала берілген тапсырмалар:

І. Көрініс. Қасым ағамыз ортамызда отырады.

Сұрақтары:

  1. Ақын аға өзіңізді таныстырып өтіңізші.

Ақынның жауабы: ( Ақын бейнесіндегі оқушы өлеңнен  үзінділерді айтады.)

  1. Өлеңіңіз туралы не ойлайсыз?
  2. Өмір мен өлім туралы ойларыңыз қандай?
  3. Ақындық және оның мақсаты жөнінде не айтасыз?
  4. Еліңіз,жеріңіз,Отаныңыз туралы не ойлайсыз?
  5. Болашаққа қандай өсиет айтасыз?

ІІ. Өлеңге әдеби талдау,поэтикалық талдау (алдын ала берілген тапсырмалар бойынша) а)

Өлең аты Жоспар Ойды ашатын шумақ Ақын стилі

 

Ә) Лирикалық қаһарманның көңіл-күйін сарала

 

Лирикалық қаһарманның көңіл-күйі Негізгі шумақтар
Қайғы,мұң
Қуану,шаттану
Сенім,үміт
Арман мұрат
Өсет,өнеге

 

Б) Ақын тілінің сөздігін жасау;

мысалы
Теңеу

Эпитет

метафора

 

 

ІІІ. Өлеңнің әнін тыңдау.

 

ІV. Ақын бейнесін модельдеу.

  1. Венн диаграмасы.

Мұқағали ақынның «Не пайда күрсінгеннен,өкінгеннен» өлеңімен салыстыру;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыр-толғау «Егер мен ақын болсам….»

 

 

Сұрақ-жауап,бақылау әдісі

 

 

 

 

 

Проблемалық оқыту әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті әдіс, рольдік ойындар,сұрақ-жауап,диалог,әңгімелесу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іздендіру бағытындағы шығармашылық тапсырмалар,әңгімелесу,пікірлесу

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұжымдық оқыту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұжымдық оқыту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелі карточкалар

(іздендіру,зерттеу жұмысына негізделген)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,көркем мәтінмен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ басшысының бағасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау

 

Бірігіп тексеру,бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Карточкаларын тексеру,бағалау

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *