ҚМЖ.Аралас құжат құру

Пән: АКТ 5 бөлім : Шығармашылық және компьютер

Күні:7.02.2020

Сынып: 3-сынып

Мектеп: «Сам орта мектебі»КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Ахунова Гүлнұр

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Аралас құжат құру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

3.1.2.2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;

3.2.2.1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;

3.2.2.2 нысанның сыртқы түрін өзгерту (қию, бұру, өлшемін өзгерту);

3.2.4.2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану

Сабақ мақсаттары Барлық білім алушылар үшін:

•          мәтіндік редакторды қолдана алады, тінтуірдің көрсеткіші мен меңзерді айыра алады

Көптеген білім алушылар үшін:

•          мәтінді өндейді, мәтінді бөліп, көшіріп, кесіп және қоя алады

Кейбір білім алушылар үшін:

мәтіндік редактордың пішімдеу құрал-жабдықтарын қолданады, азат жолын тегістейді

Бағалау критерийлері           графикалық редактордың мүмкіндіктерін сурет салуда және өзгертуде қолданады

•          графикалық редактордың құрал-жабдықдарын үзінділермен жұмыс  жасағанда қолданады;

•          графикалық редактордың меню командаларын қолданады(мысалы: қиып алу, көшіру, кою, бұру, түстер палитрасы, т.б.);

•          графикалық редактормен жұмыс барысында дайын фотосуреттерді қолданады .

Тілдік мақсаттар Пәндік лексика және терминология

графикалық элементі

• бұру

• палитра

• фотосуреттер

• қою

• көшіру

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Ауа райы, жыл мезгілі  туралы әдебиеттік оқу пәнінен алған білімдерін қолданады.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу.Интербелсенді тақта
Ресурстар Топқа бөлуге арналған оқу құралдары, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, видеоматериал,презентацият.б
Бастапқы білім Оқушы компьютер жұмысты жүргізуді білуі қажет. Мысалы,компьютерді қосу,өшіру,тінтуірмен жұмыс жасау,программаларды іске қосужәне менюмен жұмыс істей алу сынды жұмыстар. «Компьютердегі сурет»  бөлімде  оқушылар графикалық редакторда суреттерді салу дағдыларын қалыптастырды.
Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

 (3мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алдыңғы білімді еске түсіру

(5 мин)

 

Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу,түгелдеу,ынтымақтастық атмосфера туғызу.

Топқа бөлу (парақшадағы мәліметтерге қарап екі топқа бөліну)

1-топ «Paint»

2-топ «Wordpad»

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Үй жұмысы.Өткен тақырыптарды еске түсіру

 «Лото ойыны» Ойынның мақсатымен таныстыру

1.Paint графикалық редакторы қалай іске қосылады?

2.Графикалық редактордың элементтерін атап беріңіз?

3.Құжатты қалай сақтаймыз және қалай басып шығарамыз?

4.Құжатты басып шығару үшін қандай құрылғылар қажет?

5.Мәтәндік редактор дегеніміз не?

Әрбір жауап берген оқушыға оқу құралын беру арқылы бағалау

Күтілетін нәтижені анықтау

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер,мәтіндер

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

Сабақтың ортасы

30 (мин)

«Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу  3 (мин)

Bilimland.kz сайтынан видеоролик тамашалау. 3(мин)

«Ой қозғау»стратегиясы бойынша сұрақтар беріледі  2(мин)

1.Аралас құжат дегеніміз не?

2.Суретті құжатқа қалай кірістіруге болады?

Жаңа тақырыпты дәптерге жазып алады.

Топтық тапсырма 10 мин

1-WordPad  «Құжат»сөзжұмбағы

  қ

 

а

 

р

 

ы

 

н

 

д

 

а

 

ш  

 

 
  қ ұ л а қ қ а п    
    ж ү й е л і к б л о к
  б у м а      
п е р н е т а қ т а    
           
     
   
 

1.Салынған суретті бояу үшін қай құралды таңдаймыз?

2.Дыбысты тыңдау құрылғысы?

3.Компьютердің миы?

4.Файлдарды сақтайтын орын?

5.Компьютерге мәтін енгізуге арналған құрылғы?

2-Paint        «Анаграмма» адасқан әріптерді табу

П Ө Ш І Р Г І Ш  
А Қ Ұ Ж А Т Қ о Ю
Л И Т Р М Ә Т І Н
Қ А С А Қ Т А У К
А Р А Л А С   Ө
Л А М   У Р І Ш

 

 

 

Топтар бірін-бірі өзара үш шапалақ әдісі арқылы бағалайды.

Практикалық жұмыс 7 мин

Компьютерде аралас құжат құру.

1-қадам Paint графикалық редакторында үйдің суретін салу және сақтау.

2-қадам  Суретті Wordpad мәтіндік редакторына кірістіріп  отбасы туралы мақал-мәтелдер жазу.Және оған атау беріп сақтау.

 

Жұптық жұмыс 5 мин

Көрші отырған оқушымен сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.

 

 

Видеоролик.

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

Дәптермен жұмыс

Сергіту сәті

 (2 мин)

Оқушылар сергіту сәтін жасайды. «Қыдырып қайтайық»

бейнеролик

Сабақтың соңы

1(мин)

Рефлексия

Оқушылар «Спидометр» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты жасайды.

 

 

 

Бағалау

Оқушылардың осы сабақта жинаған оқу құралдарына қарап бағалаймын.

 

 

Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалайды.
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының   сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *