ҚМЖ.Мұхтар Әуезов «Күзгі құс керуені

67-сабақ.  Мұхтар Әуезов «Күзгі құс керуені»
Осы сабақта қол жет- кізілетін оқу мақсат- тары (оқу бағдарлама- сына сілтеме) 4.2.6.1 – кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:  Оқу мақсатына сәйкес түсініп, іштей, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

 Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді талдау жасап оқи      алады. Шығармашылық жұмыс жасай алады.

Кейбір оқушылар: Берілген сұрақтарды күрделендіре алады.

Бағалау критерийлері: Мәтінді талдау жасап оқиды. Шығармашылық жұмыс жасайды.
Ресурстар Оқулық, құстардың суреттері, смайликтер, топтық тапсырмалар.
Пәнаралық байланыстар Дүниетану, музыка
Құндылықтарды дарыту Табиғаттың әсем үндері – құстардың адам тіршілігіне ұқсастығын табуға машықтандыру. Табиғатты аялауға, құстарға қамқор болуға, бірлік пен ұйымшылдыққа баулу.
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім Құстар тіршілігі туралы біледі.
Жоспар
Жоспарлан

ған уақыт

Жоспарланған әрекет Ресурстар
Басталуы

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

(Ұ)Оқушылар:

Күннің көзі ашылып,
Көкке шуақ шашады
Құтты қонақ келіпті
Төрімізге еніпті
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой
Ал, қанекей бәріміз
Сәлем дейік үлкенге
Сәлеметсіздер ме, қонақтар!
— Балалар ал енді орындарына жайғасыңдар.

 

 

Топқа бөлу

(Ұ) «Сиқырлы себет»

Себетте салынған  саны бірдей қызыл, сары, көк смайликтерді таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін.

— Балалар сендер үш топқа бөлініп отырсыңдар. Осы топтардың ішінен ең белсенді топты сабақ соңында анықтайтын боламыз. Ол үшін сендер топ ережесін сақтап, көбірек фишка жинауларың керек. Сол себепті топ ережесін еске түсірейік.

(Ұ) Топ ережесін еске түсіру

Бір-бірін тыңдау.

Сабаққа белсенді қатысу.

Тәртіп сақтау.

Бір-бірін әділ бағалау.

Қызығушылығын ояту

— Балалар, көзімізді жұмайық. Аудиожазбаны тыңдаған кезде өздеріңді табиғат аясында жүргендей сезініңдер.

(Ұ) Тыңдалым: «Құстардың үні»  аудиожазбасын  тыңдату.

—                Ал балалар, көзімізді ашайық. Қандай әсер алдыңдар?

—                Қайда жүргендей сезімде болдыңдар?

—                Қай құстың дауысын таныдыңдар?

—                Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі тақырыбымыз не туралы болмақ?

(Оқушылардың жауаптары тыңдалады)

ҚБ (Жауаптарын фишка арқылы бағалау)

—    Дұрыс айтасыңдар балалар біз бүгінгі сабақта құстар туралы әңгімелейміз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы құстар жайлы болғаңдықтан, сендердің топ атауларын да белгілі құсқа байланысты болады.

1-топ: қызыл түс «Шымшық»

2-топ: сары түс «Тырна»

3-топ: көк түс «Қарлығаш»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі-түсті смайликтер

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

Аудиожазба

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар-ды топтарға бөлуге арналған суреттер.

Ортасы

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

Еске түсіру

Дескрипторы:

1. Мәтінді оқып, ақпаратпен танысады.

2. Мәтін мазмұнын топта талқылайды.

(Ұ) «Еске түсір» әдісі арқылы жүргізіледі. Мұхтар Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтарды еске түсіріп, тірек сөздер арқылы мәліметтер қорын толықтырады.

Туған жылы  
Туған жері  
Шығармалары  

ҚБ (Оқушылардың жауаптарын фишка арқылы бағалау)

Мағынаны тану

«Түсініп оқы» айдары «Аялдамамен оқу» әдісі бойынша жүзеге асырылады. «Күзгі құс керуені» мәтінін үш бөлікке бөліп оқимыз. Оқу барысында аялдамалар жасау арқылы мәтінді бөлімдерге бөлдім. Оқып болғаннан кейін балалар мәтіннің мазмұнын топта талқылап, әр топтан бір оқушы шығып қорғайды.

(Т) Оқылым:

1-топ: Бірінші бөлім

2-топ: Екінші бөлім

3-топ: Үшінші бөлім

 

(Ұ) «Журналистпен сұхбат» әдісі

Дескрипторы:

1.Сұрақтарға белсенді жауап береді.

2. Сұрақ қою арқылы өтілген мәтінді оқушылар қаншалықты түсінгендерін біле аламыз.

 

Мәтінді оқушылар қаншалықты түсінгенін білу үшін әр топқа журналисттер сұрақ қоятын болады, сол себепті әр топ журналистерін сайлап алады. «Оңай, қиын сұрақтар» қою арқылы мәтін мазмұнына талдау жасатады.

ҚБ («Басбармақ» әдісі арқылы бағалау)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға дұрыс жауап берген  оқушыны мадақтау, толықтыру жасау.

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Микрофон

 

 

 

Сергіту сәті

1 мин

Сергіту сәті «Құстар әні» Н. Өнербаев

 

Оқушылар ән айтып сергіп қалады.
12 мин Ширату тапсырмасын орындау

Әрі қарай оқушылар қосымша тапсырмаларды орындайды, әр топтан оқушылар шығып қорғайды. Орындалған жұмысты келтірілген критерийлер бойынша бағалайды.

Бағалау критерийлері:

1.     Құстардың мекендейтін жерін анықтады.

2.     Құстарды сипаттай алды.

(Т) 1-топ: қызыл түс «Шымшық»

   

Бағалау критерийлері:

1.Құстарды екі топқа бөлді.

2. «Жыл құстары» мен қыстап қалатын құстарды анықтады.

3. Құстарды сипаттай алды.

 

2-топ:  сары түс «Тырна»

Бағалау критерийлері:

1.     Құстардың пайдасын анықтай алды.

2.     Құстарды сипаттай алды.

 3-топ: көк түс «Қарлығаш»

 

ҚБ(«бағдаршам көздері» әдісімен топтар бірін-бірі бағалайды)

 

 

 

 

 

А3, маркер, қайшы, желім, құстардың суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

Қорытындылау

Сонымен, балалар, біздің бүгіңгі сабағымыз не туралы болды?

— Құстардың қандай атауларын есте сақтап қалдық?

— Құстардың қандай пайдасы бар ма?

(Оқушылардың жауабы тыңдалады)

ҚБ(фишка беру арқылы бағаланады)

—                Ал балалар, сабақтың басында айтып кеткендей топтардың белсенділерін анықтайық. Ол үшін сендерге таратылған фишкаларды санайық.

ҚБ (белсенді болған топқа «қошемет» көрсету)

Үйге тапсырма: Құстар туралы жұмбақтар іздестіру. Мәтінді мазмұндау.

Рефлексия

Оқушыларға «Білім шыңы» кері байланыс постері түсіндіріледі.  Сабақтың басында берілген смайликтерді өздері қалаған шың басына жабыстырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырма-лары  арқылы білдіре алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *