ҚМЖ.Қазақстан – менің Отаным

Пән: Дүниетану

Сынып: 2 «А»

Тарау: «Менің туған өлкем»

Тақырыбы: «Қазақстан – менің Отаным»

Мұғаім: Надырбаева КундызЖолдыбаевна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан-Менің Отаным

Мұғалімнің аты-жөні: Надырбаева Кундыз Жолдыбаевна

Күні:    

СЫНЫП:

2 «А»

 

Қатысқан оқушылар  саны:  19

 

Қатыспаған  оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.3.2 Қазақстан картасынан қалаларды, ірі өзен-көлдерді, жолдарды, өз облысын көрсету.
Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Өз Отанын картадан тауып көрсетеді. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: «Отан» деген ұғымның мағынасын түсінеді.Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Астанадан Алматыға жету жолын таба алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі Ø Топтық тапсырмаларды орындай алады.

Ø «Отан» деген ұғымның мағынасын түсінеді.

Ø Өз туған жерін картадан тауып көрсетеді.

Ø Синквейн құрастырады

Ø «Отан» сөзін топтастырады

Ø Каспий теңізі мен өзен-көлдерді картадан таба алады.

Ресурстар ҚҚҚҚшь  қулықҚР-ның картасы, карта, интерактивті тақта, слайд, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі, математика
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт Сабақ барысы : Ресурстар
Ұйымдастыру

2  минут

* сәлемдесу.

*түгендеу

*сабаққа назарын аударту

* Оқушылар топ басшыларын сайлайды.

Топ ережесін еске түсіру.

Топ басшылары дискриптор  бойынша бағалайды.

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

5 мин

-Оқушыларды шаттық  шеңберге тұрғызып, үй тапсырмасын ауызша допты лақтыру арқылы тексеру.

-Мектеп дегеніміз не?

-Мектептегі негізгі тұлға кім?

-Мектепте кімдер жұмыс істейді?

-Олар қандай жұмыс атқарады?

-Мектепке қатысты қандай ұғымдарды білесіңдер?

-Мектепте қандай кабинеттер бар?

-Қандай мектептің ережелерін білесіңдер?

-Сынып деген не?

-Сыныптастар деген кімдер?

 

 
  Әр топқа тапсырма таратылады, сол тапсырманы орындайды.  Берілген үш сөздің үшеуінде де қай әріп болса сол әріпті тақтаға келіп ілу керек

1.тоғыз, қорық, жол – О

2.тамыр, жастық, текемет – Т

3.адам, картоп, шумақ – А

4.үлкен, орман, нар – Н

Балалар ОТАН деген сөзді тауып алады.

ОТАН – РОДИНА – MOTНЕRLAND(МОЗЕРЛЭНД)

Сұрақтарға жауап береді:

—         Отан деген ұғымды қалай түсінесіңдер?

—         Отан дегеніміз — адамның туып- өскен жері.

 

 
 

Тақырып ашу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ басшылары тақтаға келіп, қима қағаздарды таңдай отырып , ондағы есепті шығарады да ,  «Оңтүстік», «Солтүстік», «Батыс», «Шығыс» жақтарды тауып, картаны құрастырады. Осы қима қағаздарды құрастыра отырып, Қазақстанның картасын құрады.

Осы арқылы жаңа тақырыпқа шығады.

 

 

 

 

-Балалар нені құрастырдыңдар?

Карта дегеніміз – жер бетінің шартты белгілері арқылы жасалған кішірейтілген бейнесі.

-Ал сендер бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз не деп ойлайсыңдар?

—         Біздің Отанымыз қалай аталады?

—         Оқушылар сабақтың тақырыбымен танысады. Қазақстан – менің Отаным.

—         Бүгінгі сабағымызға мақсат қойып алайық.

 

— Бүгінгі тақырыппен қай мерекемен сәйкес келіп тұр?

Сенің туған жерің қай қала?

Астана мен Алматы туралы не білесің?

Қандай қалада қонақта болдың?

Баяғыда көп жылдар бұрын 15 республика бірігіп, Кеңес Одағында өмір сүрді. Олар тату, бірлік қарым – қатынаста болды. Уақыт өте әр республика өздері тәуелсіз ел болғысы келді. Сөйтіп біздің Отанымыз – Қазақстан да 1991 жылы 16 желтоқсанда өз тәуелсіздігін алды.Кеңес одағының құрамына кірген елдер (картадан көрсетіледі)

*Қазақстанның шекаралас немесе көршілес  мемлекеттері: Өзбекстан, Қытай, Ресей, Түркменстан, Қырғызстан.

*Қазақстан Еуразия материгінің дәл ортасында орналасқан. Еуразияның кіндігі деп те айтуға болады.

Республиканың жерінің ауданы — 2724,9 мың км².Қазақстанның батысында Еділдің төменгі ағысы, Каспий маңы мен Тұран ойпаты, шығысында Алтай таулары, солтүстігінде Батыс Сібір жазығы, ал оңтүстігінде Қызылқұм шөлі мен Тянь-Шань тау жүйесі орналасқан. Батысынан шығысына дейін — 3000 км, солтүстіктен оңтүстікке дейін — 1600 км.

*Шекарасы

Қазақстан шекарасының жалпы ұзындығы 13394 км, теңізбен (Каспий) 2000 км-ден астам. Қазақстан батыста, солтүстік-батыста және солтүстікте 7591 км Ресеймен шектеседі. Республиканың Алтайдан Тянь-Шаньға (Хантәңірі массивіне) дейінгі 1782 км-ге созылып жатқан шығыс шекарасы Қытай Халық Республикасымен арадағы мемлекеттік шекараға сай келеді. Ал оңтүстігінде тәуелсіз мемлекеттер: Түрікменстанмен — 426 км, Өзбекстанмен — 2354 км және Қырғызстанмен — 1241 км шектеседі. Республиканың шекарасы батысында — Каспий маңы ойпаты мен Жалпы Сырт қыратының біраз жерін, солтүстігінде Батыс Сібір жазығының оңтүстігін; оңтүстігінде Тұран ойпатын, ал шығысы мен оңтүстік-шығысында Алтайдың батыс бөлігінің, СауырТарбағатай жоталарының, Жетісу (Жоңғар) Алатауының негізгі бөлігін және Тянь-Шаньның солтүстік жоталарын басып өтеді.

 

Қазақстанның картасынан көрсетіп шығады

 

Қима қағаздар, топ аты, слайд
 

 

Жаңа білім беру

Оқулықпен жұмыс

Минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ көрсету слайд

 

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

—         «Отан» деген не?

—         Отан дегеніміз  — туған- туысқандарымен, жақындарымен, бірге тұратын атамекен. Қазақ елінде тұратын адамдардың Отаны- Қазақстан Республикасы.

Оқушылар оқулықтағы ақын Садықбек Хангелдиннің өз Отанына арнап жазған өлеңін мәнерлеп оқиды.

(жеке жұмыс)

Бұл өлең шумақтарынан не түсіндіңдер?

-1 оқушы өлеңді мәнерлеп оқып береді.

Оқушылар оқулықтағы мәтінді  оқиды.

Қазақстанда  көрікті, тарихи қалалар өте көп. Ежелгі қалаларға: Түркістан, Тараз, Алматы жатады. Бұл біздің Отанымыздың тарихы тереңде жатқанын білдіреді. Біздің әсем қала Астана – еліміздің бас қаласы. Еліміздің қалалары бір-бірімен теміржол арқылы байланысады. Орал қаласынан Алматыға дейін теміржол арқылы барса, екі күндік жол болады. Бұл біздің Отанымыздың аумағы үлкен екенін көрсетеді.

 

 

Дәптермен жұмыс:

ü Оқушылар Қазақстанның кескін картасынан Каспий теңізін, Ертіс өзені, Астана, Алматы, Павлодар, Аққулы ауданы, Аққу ауылы қалаларын тауып, атауларын жазады.

ü Кестеде берілген қалалар мен өзендер Қазақстанның қай жағында орналасқан?

 

 

ҚР-ның картасы.

Оқулық.

 

Сергіту сәті

2 мин

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс (әр топ берілген дискриптор бойынша бір-бірін бағалайды)

1 топ: «ОТАН»

Синквейн (бес жолды өлең)

1.Астана

2.әдемі, көрікті

3.дамыды, көркейді

4.Мақпал Астанаға қыдыруға кетті.

5.қала

2 топ:

«Отан» сөзін топтастыру

 

 

 

 

3 топ

Зияткерлік тапсырма: «Ойлан.Тап.» стратегиясы Отан, туған жер туралы мақалдарды айту, мағынасын ашу.

*Отан  — оттан да ыстық.

*Туған жердей жер болмас,

Туған елдей ел болмас.

4 топ:

Картадан өз облысынды, өз қаланды тауып  көрсет.

 

 
А3. түрлі-түсті маркерлер

Топтық жұмысқа арналған ресурстар

Сабақты бекіту

минут

Ой қорыту

—Ал балалар бүгінгі сабағымызды қорытындылайық.

-Бүгін не істедік?

-Қандай жұмыс жасадық?

-Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?

-Несімен?

-Отан деген не?

-Қазақстан туралы не айта аласыңдар?

 
Кері байланыс

 

Бағалау

 

минут

 

 

 

Менің қолымда Қазақстанның жалауы. Мен сендерге қолдарыңа кезекпен жалауды алып, сөйлемді аяқтауды ұсынамын: «Мен өз Отаныммен мақтанамын, себебі…»

 

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, күн, бұлт немесе жауын бұлтына жабыстырады.
Үйге тапсырма: 37-бетті оқу, мазмұндау, «Менің болашағымдағы Қазақстан» атты сурет салып келу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Синквейн (бес жолды өлең) дискрипторы

Бес жол өлең +
Зат есімді дұрыс жазды.    
Сын есімді дұрыс жазды.    
Етістікті дұрыс тапты.    
4 сөзден тұратын сөйлемді дұрыс құрастырды.    
Синонимді дұрыс таба алды.    

 

Синквейн (бес жолды өлең) дискрипторы

Бес жол өлең +
Зат есімді дұрыс жазды.    
Сын есімді дұрыс жазды.    
Етістікті дұрыс тапты.    
4 сөзден тұратын сөйлемді дұрыс құрастырды.    
Синонимді дұрыс таба алды.    

 

 

Синквейн (бес жолды өлең) дискрипторы

Бес жол өлең +
Зат есімді дұрыс жазды.    
Сын есімді дұрыс жазды.    
Етістікті дұрыс тапты.    
4 сөзден тұратын сөйлемді дұрыс құрастырды.    
Синонимді дұрыс таба алды.    

 

 

 

Синквейн (бес жолды өлең) дискрипторы

Бес жол өлең +
Зат есімді дұрыс жазды.    
Сын есімді дұрыс жазды.    
Етістікті дұрыс тапты.    
4 сөзден тұратын сөйлемді дұрыс құрастырды.    
Синонимді дұрыс таба алды.    

«Отан»  сөзін топтастыруға арналған дискриптор

Топтастыру +
Постер жазады    
Постерді қорғай алады    
Сөздің мағынасын аша алады.    

 

«Отан»  сөзін топтастыруға арналған дискриптор

Топтастыру +
Постер жазады    
Постерді қорғай алады    
Сөздің мағынасын аша алады.    

 

«Отан»  сөзін топтастыруға арналған дискриптор

Топтастыру +
Постер жазады    
Постерді қорғай алады    
Сөздің мағынасын аша алады.    

 

 

«Отан»  сөзін топтастыруға арналған дискриптор

Топтастыру +
Постер жазады    
Постерді қорғай алады    
Сөздің мағынасын аша алады.    

 

 

«Отан»  сөзін топтастыруға арналған дискриптор

Топтастыру +
Постер жазады    
Постерді қорғай алады    
Сөздің мағынасын аша алады.    

«Отан», «туған жер» туралы мақал-мәтелдерге арналған дискриптор

Мақал-мәтелдер +
Мақал –мәтел біледі    
Саны    
Тақырыпқа сай ма? Жоқ па?    
Мақалдың мазмұнын аша алады    

 

«Отан», «туған жер» туралы мақал-мәтелдерге арналған дискриптор

Мақал-мәтелдер +
Мақал –мәтел біледі    
Саны    
Тақырыпқа сай ма? Жоқ па?    
Мақалдың мазмұнын аша алады    

 

«Отан», «туған жер» туралы мақал-мәтелдерге арналған дискриптор

Мақал-мәтелдер +
Мақал –мәтел біледі    
Саны    
Тақырыпқа сай ма? Жоқ па?    
Мақалдың мазмұнын аша алады    

 

«Отан», «туған жер» туралы мақал-мәтелдерге арналған дискриптор

Мақал-мәтелдер +
Мақал –мәтел біледі    
Саны    
Тақырыпқа сай ма? Жоқ па?    
Мақалдың мазмұнын аша алады    

Картамен жұмысқа арналған дискриптор

Картамен жұмыс +
Картамен жұмыс жасай алады    
Картамен берілген тапсырманы көрсете алады    
Картамен жұмыс жасауда бағыт-бағдарды анықтай алады, қалаларды таба алады.    

 

Картамен жұмысқа арналған дискриптор

Картамен жұмыс +
Картамен жұмыс жасай алады    
Картамен берілген тапсырманы көрсете алады    
Картамен жұмыс жасауда бағыт-бағдарды анықтай алады, қалаларды таба алады.    

 

Картамен жұмысқа арналған дискриптор

Картамен жұмыс +
Картамен жұмыс жасай алады    
Картамен берілген тапсырманы көрсете алады    
Картамен жұмыс жасауда бағыт-бағдарды анықтай алады, қалаларды таба алады.    

 

 

Мәтін мазмұнына  арналған дискриптор

Жаңа тақырып мәтін мазмұны +
Мәтіннің негізгі ойын айта алады    
Мәтінді мазмұндайды    
Мәтінді талқылайды    

 

Мәтін мазмұнына  арналған дискриптор

Жаңа тақырып мәтін мазмұны +
Мәтіннің негізгі ойын айта алады    
Мәтінді мазмұндайды    
Мәтінді талқылайды    

 

Мәтін мазмұнына  арналған дискриптор

Жаңа тақырып мәтін мазмұны +
Мәтіннің негізгі ойын айта алады    
Мәтінді мазмұндайды    
Мәтінді талқылайды    

Мәтін мазмұнына  арналған дискриптор

Жаңа тақырып мәтін мазмұны +
Мәтіннің негізгі ойын айта алады    
Мәтінді мазмұндайды    
Мәтінді талқылайды    

 

Мәтін мазмұнына  арналған дискриптор

Жаңа тақырып мәтін мазмұны +
Мәтіннің негізгі ойын айта алады    
Мәтінді мазмұндайды    
Мәтінді талқылайды    

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *