Қонаққа шақыру

qonaqАқмола облысы
Степногорск  қаласы
А.С.Пушкина атындағы №3 көпсалалы  мектеп -лицейі
Базарова Гүлбаршын Татылбайқызы
Тақырыбы: Қонаққа шақыру. 7сынып орыс сыныптырында қазақ тілі

 

Апта

Күн:

Сабақтың тақырыбы

Қонаққа   шақыру.

Сілтемелер:

Оқулық 6сынып,интернет ресурстары,А.Әлімов кітабынан (385 бет)

Жалпы мақсаты

Білімділік: Оқушылардың  тағам туралы алған білімдерін еске

түсіру, кеңейту, оған дұрыс сұрақ қоя білуге үйрету.

Дамытушылық: , дербес жұмыс істеуін, алған білімдерін пайдалана білуін, байланыстыра сөйлеу дағдыларын дамыту

Тәрбиелік:  Ұлттық салт-дәстүрді қадірлей білуге, адамгершілікке, ізгілікке, сөйлеу мәдениетін дамытуға тәрбиелеу

Оқушылар үшін оқыту нәтижелері:

Сын тұрғысынан ойлау

Диалогтік оқыту

Білім алу мен білім берудегі жаңа тәсілдер

АКТ қолдану

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары: Оқушылар мен мұғалім сабақ барысында немен айналысады.

1.Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу,сыныпты түгендеу.

Оқушылар ортаға шығып,шаттық шеңберін құрып тұрады.(жүректен жүрекке бір-біріне жылы сөздер айтады)

«Күн шуағы»

Қол ұстасып бәріміз,

Жылылықты сезейік

Шуақ шашқан күндей боп.

Сабаққа біз кірісейік.

          Топ ережесін жазу.

1. Тыныштық сақтаймыз

2.Бір-бірімізді тыңдаймыз

3.Уақытты үнемдейміз

4. Топ мүшелерінің пікірімен санасамыз

Топқа бөлу  Ата,әже, әке (4 адамнан отырады)

ІІ. Үй жұмысын тексеру.

  А) Жаттығу (кешегі)

  Б) Өткен сабаққа шолу

ІІІ. Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту:

        Жағымды  психологиялық ахуал қалыптастыру: «Мұрын мен құлақ»ойыны.(385 бет,А.Әлімов)

«Алдын-ала берілген атаулар»тәсілі. Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша үш терминді тақтаға жазып,оқушыларға осы атауларға қатысты мынандай сұрақтарға жауап беруді ұсынады. ( Қонақ,дастархан, бесбармақ)

  1. Қайда? Сіз бұл сөздерді бұрын қайда кездестіріп едіңіз?

  2. Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?(өз тәжірибеңде,мысалы анаңа көмектестің ….т,б)

  3. Қандай?Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыздар?

 Бұл жұмысты оқушылар жұппен  ауызша орындайды.Кейін әр оқушының пікірін мұғалім тыңдайды.

Мұғалім:

                  Қызық?        Мұны білген де жөн?

                                    http://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//vse-skazki.ru/images/stories/Izobradzeniya%5Fiz%5Fskazok/Narodnie%5Fskazki/k/kazahskie/Zhadniy%5Fbay%5Fi%5F%5FAldar-Kose.jpg&mb=imgdb_preview_61

а)Мына мүшелерді кімге береді?

Қабырға, тіл, құлақ, ми, таңдай …………………………………………………

Бас,жамбас, жілік, омыртқа …………………………………………………

Төс …………………………………………………

Мойын …………………………………………………

б) Сіз білесіз бе?

1. Тіл мен таңдайды балаға не деп береді?

   Мағынаны ашу:

А) Сөздіктерді пайдалану.

Б) Қонаққа  шақыру. (Диалог түрлерін өздері таңдайды, орындау барысында жұптаса,топтаса жұмыс жүргізеді)

               http://go4.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//hameleons.com/uploads/posts/2012-03/1332657901%5Fdev.jpg&mb=imgdb_preview_477                   http://hameleons.com/uploads/posts/2012-04/1333442013_yurta.jpg                           http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//hameleons.com/uploads/posts/2012-03/1332657899%5Fmal.jpg&mb=imgdb_preview_477

І топ. Диалог бойынша өзара сөйлеседі. «Туған күнге шақыру»

ІІ топ. Телефонмен қонаққа шақыру

ІІІ топ. 147-148бет диалогті толықтырып сөйлесу

Мақсаты: сөздік қорын молайту,өз ойларын жетік жеткізе білу                                 10мин.

    Ой толғаныс

В)Әр топ өзінің қонағына  тағам әзірлейді,постер арқылы кейін  қорғайды.Тағам түрлерін де өздері таңдап алады.Қағаз қиығанда тағам атаулары жазылған,үстелден келіп топ басшылары алады.

Олар: ет тағамы,сүт тағамы, ұннан жасалған тағам

http://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//kazakhistory.ru/images/post13big7.jpg&mb=imgdb_preview_331   http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//bolashak.kz/images/massmedia/71.jpg&mb=imgdb_preview_284   http://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//dshara.ru/wp-content/uploads/2012/03/shi%5Fbaursaki-300x224.jpg&mb=imgdb_preview_186     http://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3A//hameleons.com/uploads/posts/2012-03/1332859666%5Fkumyz-shubat.jpg&mb=imgdb_preview_477            10мин.

Д) Мақал-мәтелдер сайысы,қай топ көп айтады? (әр топ басшысы  санап отырады)

Е) Формативті бағалау

Критерий бойынша өзін-өзі бағалайды, мұғалім бағалайды

критерийлер

топ мүшелері

Жаттығу

(үй жұмысы)

3ұпай

Алдын-ала тапсыр.

4ұпай

Диалог

3ұпай

Тағам қорғау

4ұпай

Мақал

сайысы

3ұпай

Жалпы саны

Бағасы

Топ бойынша

17ұпай- «5»;  13ұпай –«4»;  9ұпай- «3»

17ұпай -100 % ; 13ұпай -75% ; 9ұпай – 50%;

Рефлексия: Бағдаршам (тақтаға іледі)

1.Бүгінгі сабақта  білдім,үйрендім?(жасыл стикер)

2.Қиындықтар кездесті,бірақ жеңе білдім. (сары стикер)

3.Түсінбедім,үйренбедім (қызыл стикер)

Суммативті баға шығару: (1 мин)Пайызын шығару:   Мысалы:

«5»-25%- 3бала;  «4»-33% — 4бала; «3» -42% -5 бала

Ақпарат көздері,құралдар мен  жабдықтар :суреттер,флипчарт,маркер

Сабақты қорытындылау:

  • Қалай ойлайсыздар қонақ күту оңай ма, әлде қиын ба?

  • Тамақ әзірлеу барысында нені білу керек?

  • Кенет  ата-аналарың жоқта қонақ келді, сіздің іс-әрекетіңіз?

Үйге тапсырма: Көп нүктенің орнына берілген сөздерді қойыңыз: Сөйлемді талдаңыз. (2сөйлемнен әр топ,кейін бір-бірін тексереді)

Кешке біздің үйге … келеді. Анамның дайындаған тамақтары … ашады.

Сыйлы қонақтарға әрине … асылады. Піскен соң етті … қояды. Етті әкем … .

Дастарханға еттен басқа да …қойылады.

Керекті сөздер: тағамдар,тәбетіңді,ет,турайды,қонақтар,дастарханға.

                    (әр оқушыға карточкалар таратылады)

Бағалау. Екі жұлдыз,бір тілек

Тәжірибелік сабақты бағалау :        Сабақтың өткізілуі туралы қорытынды ой. Мақсатқа сай сабақ өтілді  деп ойлаймын. Тақырып мазмұны ашылды. Оқушылар жаңа сабақты өз дәрежесінде меңгерді. Тапсырмалар көзделген мақсаттың жүзеге асырылуына көмек бере алды.Бағалау критерийлері арқылы әр оқушы бағаланды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *