Қызыл кітап

krasnaja_knigaТақырыбы:   Қызыл кітап
Сабақтың мақсаты:

Қызыл кітапағы жануарлардың топтарын біле отырып оның маңызын түсіну
Қызыл кітапқа енген жануарларды ерекшеліктеріне қарай сипаттап ажырата алу;
Қоршаған ортаның басқаа мүшелерінің жойылып кетуінен сақтайтын идеялар ұсына алу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: АКТ, СТОҮ, ДТОО, диалог ОЖЕСО, Оқытуды, Оқыту үшін бағалау ЖЕ
Құралдары: Интерактивті тақтада (флипчарт),  флипчарт, маркер, түрлі түсті қарындаш
Өшіргіш, сызғыш,
Оқыту нәтижесі: Қазақстан аумағында «Қызыл кітапқа» енген жан жануарларды түрлеріне жіктей отырып ажырата алатын быолуы керек.
Сілтеме:  Жаратылыстану оқулығы\ Б. Әбдіманапов, А. Прищепина, Л. Фокина,А. Әбілғазиев. Атматы –Атамұра,2010. Жаратылыстану. Жұмыс дәптері. А. Прищепина, Л. Фокина. Атматы –Атамұра,2010

 

дағды

Әдіс-тәсілдер

Анықтама

Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдастыру

2 мин

Амандасу түрлері қолдану арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру

Балаларға амандасу түрлерін көрсетеді.

Сіз кешке әкеңізді, анаңызды көргенде қалай амандасасыз?

Сіз он жыл көрмеген құрбы-құрдасыңызды көрсеңіз қалай амандасасыз?

Балалар бір бірімен  амандасу түрлерімен амандасады.

Білім

3 мин

ДО

АКТ

СТОҮ

Лайк басу арқылы бағалайды.

Сабақта тақырыпқа шығу мақсатына «Қызыл» кітап атты бейне ақпарат көрсетіледі?

Қызыл кітап неге қызыл?

Оқушылар бейне ақпаратты көру арұылы топпен ақылдасып тақырыпқа шығады. Оқушылар қызыл кітаптың түсін сипаттай отыра оның қызметін айтады?

«Қызыл кітап» туралы сыни тұрғыда ойлана отырып жауап беру керек. Оның неге қызыл екенін атап айту керек.

Түсіну

8  мин

ДЖТОО

СТОҮ

Бағалау?

  1. Мәтінмен жұмыс жасау арқылы қанша жануар, құстар жойылғанын және оның себептерін анықтаңдар.

  2. Қазақстан қызыл кітабындағы қорғауға алынған жануарларды  топтастырыңдар

Оқушыар мәтінді оқиды.

  1. Қанша құс жануарлар жойылып кеткені туралы анқытап жауап береді.

  2. Қызыл кітапқа енген жануарлардык ерекшеліктеріне қарай топтасырады.

Қолдану

7 мин

СТОҮ, ДжТОО

АКТ

Бір бірін бағалайды

Оқушылар активинспаерда жасалған тапсырмаларды алған білімдерін қолдану арқылы тапсырмалар орындайды.

  1. Суретке қарап отырып қандай жануар екенін анықта?

  2. Қызыл кітап тақырыбына диктант жазыңдар .

Оқушылар интерактивті тақтада берілген суретте жасылырған жануарлар атауын табыды.

Интерактивті тақтада берілген мәтінде көп нүкте орынына  жоқ сөздерді қояды.

Талдау

6 мин

СТОҮ

ДО

Мекен жайының өзгеруі мен жануарларды ретсіз пайдаланудың салдарын өз ойларыңмен дәлелдеңдер

Жануарлар мен өсімдіктердің жойылу себептерін топтастырады.

Жинақтау және синтездеу

10 мин

СТОҮ

ЖЕсО

ОБжК

Қол соғу арқылы бағалау

Алдымен оқушыларға брокенерлер туралы бейне материал көрсетіледі. Сосын сауал қойылады

Қызыл кітапқа енген жануарларды қорғаудың жобасын ұсыныңыз?

Оқушылар бейне материалды көргеннен кейін  әр топ өздерінің жобаларын ұсынады.

Бағалау

8мин

ООЖТ

Топтар бір бірін бағалайды

АКТ

Нүктемен дауыс беру әдісін қолдану арқылы сұрақтарға жауап беріледі

Сұрақтар:

Қазақстанда қанша өсімдікке жойылуға қауіп төніп тұр?

Америкалық орнитолог?

Қалпына келетін жануарлар мен өсімдіктер

дегенді қалай түсіндіресің?

Қызыл кітаптың мазмұны қандай болуы мүмкін?

Оқушылар арнайы шартты белгіні шеңбер ішіне әкеледі?

Егер толық жауап берілсе шеңбер ортасына жартылай жауап берсе шеңбердің шетіне қойылады

Топ  жауап берген топты бағалайды

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *