Қ.Аманжолов.«Желтоқсан»

Күні 14.12. 2016ж. Қызылорда облысы,

Жалағаш ауданы,

№ 201 мектеп-лицейінің бастауыш сынып мұғалімі

Сыныбы
Пәні Әдебиеттік  оқу
Пән мұғалімі Әбдіқадір Жарқын
Сабақтың тақырыбы Қ.Аманжолов.«Желтоқсан»
Мақсаты Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқуға үйрету, өлеңнің өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Күтілетін нәтиже 1.Мәтінді өздігінен оқып, өзіндік пікірлері қалыптасады

2.Өз ойын жүйелі түрде қағаз бетіне түсіреді

Қолданылатын әдістер «Сөздер банкасы»  әдісі,  «Тірек сөздер арқылы әңгіме» әдісі,  сұрақ-жауап
Негізгі дереккөз Оқулық,  әдістеме,  интернет  материалдары
Барысы Мұғалімнің   іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Психологиялық дайындық Қол ұстасып бәріміз,

Жылылықты сезейік.

Шуақ шашқан күндей боп,

Күлімсіреп жүрейік.

Оқушылар шеңбер жасай отырып, бір-біріне сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Оқушыларға қима сөздер арқылы топқа бөлу.Топ мақсатымен таныстыру. Оқушылар қима сөз таңдай отырып

1-топ-Желтоқсан,

2-топ-Тәуелсіздік,3-топ-Қазақстан

топқа бөлінеді.

Бағалау критерийлері Өлеңді мәнерлеп оқуы,

өлең мазмұнын түсінуі,

сұрақтарға жауап беруі,

топпен жұмыс жасауы,

белсенді қатысуы

Оқушылар бағалау критерййлерін ескере отырып, дұрыс бағалауға ұмтылады.
Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген тапсырма  сұралады Т. Молдағалиев  «Он алтыншы желтоқсан»  өлеңі жатқа айтылады.

-Сұрақтарға жауап беру.

-Смайлингпен бағалау

Қызығушылықты  ояту «Галерияға саяхат»әдісі арқылы бейнеролик көрсету.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға бағыт беру.

Интерактивті тақтадан бейнероликті көре отырып, бүгінгі сабақтың  тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Мағынаны   тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойтолғаныс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері   байланыс

 

 

 

 

 

 

Бағалау

Кейінгі тапсырма

Қ.Аманжолов.

-Қ.Аманжолов  кім? 1911 жылы Қарағанды облысы. Қарқаралы ауданында дүниеге келген, 1955 жылы 17 қаңтарда Алматыда қайтыс болған. Ол кедей отбасында туған. Ата – анасынан жастай жетім қалады. Кейін интернатта оқып, бастауыш кластық білім алады. Мал дәрігерлік техникумда оқиды. (1927-1930). Оны бітірген соң Орал қаласындағы пединститутта оқып жүріп, Ленинград орман шаруашылығы институтына ауысады. Осы жылдар-да өлең жазуға талаптанған жас ақын 1932 жылы Алматыға келіп, «Лениншіл жас» газетіне қызметке тұрады. Алғашқы өлеңі 1931 жылы Орал облысы «Екпінді құрылыс» газетінде басылады. Алғашқы өлеңдер жинағы «Өмір сыры» 1939 жылы жарық көрді.

-Мұғалім оқуы (тыңдалым)

-Іштей оқу(жұпта талдау)

-Тізбектей оқу

-3-топқа толық оқыту

-Өлең бойынша сұрақтар

— Балалар, өлеңде не туралыайтылған. Әршумағынсипаттап көрейік. Балқаш жерін, еркіндік,намыс,азаттық туралы ақынтіліменқалайсуреттелгенінемәнбер:

1. а) Туған жеріміз қандай екен?

ә) Қазақ халқын қалай сипаттаған?

б) Бақытты қазақ баласын сипатта.

в) Ақынның қуанған, шаттанған көңілін білдіретін өлең жолын тауып оқы.

2. Сатылай талдау әдісі.

 

 

Сөздік жұмыс

Балқаш- Балқаш көлі және оның маңындағы өндірісті қала

Қас тағдырдың қиқаңы-қиындықтың ауыртпалығы.

Қасиетті- святой-

Бақытты- счестливая –

Еркін- свобода-

Серт- клятво-

Топтық жұмыс.

1-      Топ  Желтоқсан

Сөздер банкасы

 

Өтілген сөздер Бүгінгі сөздер
Дүрсілдейді,мерт, қасиетті, киелі, сескену, кең пейілді, азатпыз, еркін

 

 

2-топ Өлеңде ақын қолданған сөздерді төмендегі сөз тіркестермен

 байланыстыру.

3-топМозаика құрастыру

Сергіту  сәті

Жеке жұмыс.  «Тірек сөздер арқылы әңгіме» әдісі арқылы сөйлем құрастыру

1-топ –

Тірексөздер: Дала, қасетті, киелі, бақытты,қазақ, жер, тәуелсіз

2-топ

Тірексөздер:кең, пейіл,қазақ,еркін,азат,тағдыр,ел.

3-топ

Тірексөздер:намыс, жау, серт, азат, жігіт, қыз, егеменді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық бағалау,  смайликтер арқылы өзін-өзі  бағалау

Өлеңді  жаттау, топтастырылған сөздерді пайдаланып, көктем туралы шағын әңгіме құрау.

Не үйрендім?

Не білдім?

Оқушылар  Қасым Аманжолов туралы  және өткен өлеңін еске түсіреді, ойларын жинақтап айтады.

Қасым Аманжолов туралы қосымша мәлімет алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұбымен ақылдаса отырып,  өлеңнің соңғы жолын қалай түсінетінін ортаға салып, өз пікірлерін білдіреді.

 

 

 

 

 

 

Өлеңнің мазмұны  бойынша топтағы оқушылар өз ойларын ортаға салып, өлең мазмұнынан түсінгендерін  қағаз бетіне бейнелейді.

 

Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқиды.

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жұбымен ақылдаса отырып,  өлеңнің соңғы жолын қалай түсінетінін ортаға салып, өз пікірлерін білдіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ мүшелері ақылдаса отырып, керекті сөздерді пайдаланып өлең құрастырады.

 

 

 

 

 

 

 

Өлеңдегі көркем сөз тіркестерін пайдаланып  «»  сөзін топтастрады

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ басшысы бағалайды, өзін-өзі бағалайды.

Кейінгі тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.

[bws_related_posts]

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика