Үй жануарларын қайталау

Егіндікөл ауданы әкімдігінің

«№ 2 Егіндікөл орта мектебі» КММ

Өткізген:Амантаева Д.Н.

6-сынып

 Сабақтың мақсаты:

  1. Жаңа сабақтан алған білімдерін тиянақтай білді.Мәтін мазмұнын өз сөздерімен жеткізіп, өз беттерімен жұмыс жасауға үйренді.
    2. Сөйлемді жүйелі құрды, өздігінен қорытынды шығара білу арқылы логикалық ойлау қабілеттерін дамытты.
    3. Топта бірігіп жұмыс жасауға, бір-бірінің пікірін сыйлауға ауызбіршілікке тәрбиеленді.

Күтілетін нәтижесі:  үй жануарлары жайында не білетін және не білгенін айта алады. Жаңа сөздерге сұрақ қойып, етістік түрлерін  анықтау, етістікті  сөйлемде қолдана ала білу.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері

(уақыты)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті Оқушының болжалды жауаптары Түсіндірме

 

Уәждемелік бөлім

2мин.

Оқушыларды сабақ барысында оңтайлы әрекетке бейімдеу.

Мұғалім өлеңді оқиды. Оқушыларды ортаға шақырып,шеңберге тұрғызып тренинг  өткіземін.

Тренингті өткізіп болған соң

«Үй жануарлары» арқылы топқа бөлінеді.

Орнымыздан тұрайық,
Амандасып алайық.
Ұқыпты тыңдап сабақты,
Жақсы баға алайық.

Оқушыларға ортаға шығып,шеңберге тұрып мен айтқанымды орындайды.Топқа «Үй жануарлары» арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылар мені мұқият тыңдап,қайталап отырады.

Оқушылар белсенді қатысады.

Ұйымдас тыру бөлімі

1мин.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен кезеңдерімен таңыстыру.                               -Бүгін кім кезекші?

-Кім жоқ?

-Бүгін нешесі?

-Қандай ай?

-Қандай жыл мезгілі?

-Қандай жыл?

-Ауа райы қандай?

-Үйге не берілді?

Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен кезеңдерімен таңыстыру.

Сабақтың тақырыбы мен кезеңдері жайлы түсінік береді. Оқушылардың дұрыс аударуын қадағалайды.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен кезеңдерімен таңысады.

Сабақтың тақырыбы мен кезеңдері жайлы түсінік алады. Менің қойған сұрағыма кезекші жауап береді.

 

-Бүгін … кезекшімін.        Бүгін сыныпта бәрі бар.

Бүгін сәуірдің он сегізі.

Сәуір айы.

Көктем мезгілі.

екі мың он төртінші жыл.

Бүгін ауа райы жылы .

Үйге 1-тапсырма бет 127 сөздік жаттау, қайталауға берді.

 

Үй жұмысын тексеру

(Проверка домаш   него задания)

4мин.

«Сөз таптары» жайлы не білетінін тексеру.

-Зат есім дегеніміз не?

-Мысал келтіріңдер?

-Сын есім дегеніміз не?

-Сан есім денегіміз не?

-Етістік дегеніміз не?

Сөйлемде ненің қызметін атқарады?

Үйге 1-тапсырма бет 127 сөздік жаттау қайталауға берді.

 

 

 

 

Зат есім-заттың атын білдіретін сөздер. Сұрақтары:кім?не? Кімдер?нелер?

Сын есім –заттың сынын,дәмін,сапасын білдіретін сөздер.Сұрақтары: қандай?

Сан есім-заттың санын білдіретін сөздер.Сұрағы:неше?нешеу?нешінші?

Оқушылар кезек-кезек сұраққа жауап береді. Сосын дұрыс жауапты салыстырады. Сөздерін бағалайды
Жаңа лексика мен грамматиканы үйренуді жандандыру

(Активизация изучения новой лексики и грамматики)

15 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөздерді өзім бірінші оқып беремін.  Сосын оқушыларға оқытып шығамын.Бірнеше рет оқытқаннан кейін қазақша жағын жауып орысшасын оқи отырып қазақша баламасын айтып отырады.

Кедей     —   бедняк

Ұйықтап жату     —     спать

Қуану    —  обрадоваться

Ұстап алу  —    поймать

Сатып алу   — купить

Өсіру         — вырастить

Қой қоздау   -окотиться

Қызметкер    —  слуга

Айқалау       — кричать

Шошу     —  испугаться

Жаңылтпашты жаттау.

Мен бірінші оқимын,сосын оқушыларды

хормен оқытып шығамын.

Сосын интер белсенді тақтаның көмегімен жаттатамын.

Оқушылар берілген тұйық етістікті септеңдер.

Бағу,асырау,беру.(жеке жұмыс)

Келесі оқушыларға топқа бір мәтін беріледі.Сол мәтінді оқи отырып,ішінен сын есім,сан есім,етістік,зат есімдерді тауып сұрақ қояды.

 

 

 

 

 

 

 

Менің нұсқауымен жаңа сөздерді қайталап отырады.

Қазақша жағын жапқанда орысша баламасына қарап айта білді.

 

Оқушылар менің артымнан қайталап отырады да сонынан жаңылтпашты жаттап алады.

Етістік түрлерін еске түсіріп,екі бағанға түрлерін ажыратып

жазып шығады.

Оқушылар тұйық етістікті септеп шығады.

Тұйық етістікті еске түсіреді.Мәтіннен

Етістікті теріп алып,тұйық етістіктің формасына айналдырады.

Оқушылар мәтінді топта оқиды,сосын топ болып талқылайды.Мәтін ішінен сөз таптарын таңдап алады.

 

Оқушылар белсене қатысады.

 

Жаңа сөздерді айтады.

Олардан сөз тіркесін,сөйлем құрай алады.

Беріп тай,лақты,

Алдым тайлақты.

Беріп тайлақты,

Алдым тай,лақты.

А.сбағу,асырау,

беру

І.с бағудың, асыраудың,берудің

Б.сБағуға,асырауға,  беруге

Т.с Бағуды, асырауды,беруді

Ж.сБағуда,асы

рауда,   беруде

Ш.с Бағудан, асыраудан,   беруден

К.сбағумен,асы

раумен,     берумен

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2мин.

Балалар сендер шаршаған шығарсыңдар енді бойымызды сергітіп алайық.

Оқушыларды тұрғызып,сергіту сәтін жасатамын.

 

Оқушыларға бейнебаянды көруді ұсынады. Оқушылар бейнебаянды көреді. Ондағы жаттығуларды қайталайды.
Постер қорғау

7 мин

Әр топқа өздеріне түскен үй жануарларына постер құрайды.Ол жануардан біз не аламыз?пайдасы?не береді?не жасаймыз? Оқушылар бірігіп постер құрап шығады.

 

Оқушылар белсенді қатысып отырады.

 

Сызба мен  жұмыс

3 мин

 

 

 

Берілген сөздерді тұйық етістікке айналдырып жазады.Сызба бойынша сөз тіркесін құрайды. Сын есім+зат есім,Сан есім+зат есім                        Зат есім+етістік,Зат есім+зат есім, есімдік+зат есім. Тұйық етістік ережесін еске түсіріп жаттығуды орындап шығады.

Сызба қарап сөз тіркесін құрап жазады.

Айқалайды-айқалау, алды-алу,                   жіберді-жіберу,         айттыайту,сатып алды-сатып алу,сөйлейді-сөйлеу.

 

 

Диалог құрау

6 мин

«Үй жануарлары» тақырыбына диалог құрап жазады.

 

 

 

Оқушылар топ болып ақылдасып,диалог құрастырып шығады. Әр топ бірігіп диалог құрастырып шығады.
 Жаңа тақырыпты бекіту

3мин.

 

Сұрақтар қоя отырып жаңа сабақты бекіту.Сабақта не ұнады не ұнамады соны стикерге жаздырту.

 

Оқушылар мен қойған сұрақтарға жауап береді.Стикерге жазады.

 

 

 

 

 

Үйге тапсыр

ма 1 мин

“Үй жануарлары”

деген тақырып

бойынша

шығарма жазыңдар.

Күнделіктерін ашып

Үй жұмысын жазады.

 

Бағалау

1 мин

Оқушылар бағалау кестесіне өз бағаларын қойып шығады. Өздері әр жұмыстарына баға қойып отырады.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *