Үшбұрышытың ауданы

АқтолқынҚызылорда облысы,
Қызылорда қаласы 
№261 орта мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Ахметова Ақтолқын Бердәліқызы
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрышытың ауданы
Сабақтың мақсаты: Үшбұрыштыңауданы жайлы ақпарат беру, үшбұрыштың ауданының формуласын пайдаланып, әртүрлі есептерді шығаруға үйрету
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Ой қозғау» (қайталау сұрақтары), топтық жұмыс (мәтінмен таныс),жұптық жұмыс (екеумізге бір есеп), жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
Күтілетін нәтиже:Үшбұрыштың ауданы жайлы білетін болады, үшбұрыштың ауданының формуласын пайдаланып, әртүрлі есептерді шығаруға үйренеді.
Сабақтың барысы:
1.     Ұйымдастыру кезеңі (3мин)
ә) Топқа бөлу
Оқушыларға геометриялық фигуралардың түрлері бойынша дайындалған сурет қиындылары таратылады. Сурет қиындыларын құрастыру бойынша оқушылар бес топқа топтастырылады. (теңбүйірлі үшбұрыш, тікбұрышты  үшбұрыш, параллелограмм, тіктөртбұрыш )

2.     «Ой қозғау» (3мин)
Талқылау үшін берілетін сұрақтар:
1.     Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз, мысал келтіріңіз.
2.     Параллелограмның ауданын қандай формулалар арқылы табуға болады?

  1. 3.     Жалпы аудан ұғымына қатысты аксиомаларды ата.
  2. 4.     Тік төртбұрыштың ауданы белгілі болса, оның диагоналі арқылы бөлінген үшбұрыштың ауданын қалай табуға болады?

S=?

10см

 

5см 

Мадақтау, жылы шырай таныту арқылы формативті бағаланады.

4. Мәтінмен танысу (10мин)

Әр топқа үшбұрыштың аудандарын табатын форомулаларды дәлелдеу беріледі.

Бірінші жеке жұмыс, екінші жұптық жұмыс, үшінші топпен талқылап, тақтада бір оқушы түсіндіреді.

1-топқаS= ahформуласын дәлелдеу

2-топқаS= abформуласын дәлелдеу

3-топқаS= abформуласын дәлелдеу

4-топқаS= формуласын дәлелдеу

Әр топ «екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бірін-бірі формативті бағалайды (3мин).

  1. 5.     Сергіту сәті (2мин)

«Мен жаңылыспаймын» ойыны ойнатылады.

  1. 6.     Жұптық жұмыс «Екеумізге бір есеп» (15мин)

Әр топқа есептер беріледі.

1-топтың жұптарына №339 есеп

2-топтың жұптарына №342 есеп

3-топтың жұптарына  №343 есеп

4-топтың жұптарына№344 есеп

Дайын жауап үлгісі арқылы жұптық бағалау жүреді, оқушылар бірін-бірі формативті бағалайды.

  1. 7.     Жеке жұмыс: Кеңейтілген тапсырма   (10мин)

Формулаларды сәйкестендіріңіз:

 

S= ah

 

Герон формуласы
S= ab

 

Табаны мен табанына түсірілген биіктіктің жарым көбейтіндісі
S= Тік бұрышты үшбұрыштың ауданын табу

 

         Берілгенформулалардыңанықтамасынжазыңыз:

S= ah  

 

S= ab  

 

S=  

 

 

Үшбұрыштың ауданын табу формулалары мен анықтамасын жазыңыз:    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 8.     Рефлексия, кері байланыс орнату (2мин)

Бір минуттық эссе жазу.

Мені таңқалдырды……..

Мен үшін қиын болды……..

Маған ұнадыы………..

Мен алдағы уақытта………..
: [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *