Өзара кері амалдардың және тура теңдіктердің қасиеттеріне негізделген әдістермен теңдеу шешу

20151016_125515Қарағанды облысы, Осакаровка ауданы,

Осакаровка кенті №1 орта мектебі.

Бастауыш сынып  мұғалімі

Акмагамбетова Жулдуз Алкуатовна

Сабақтың тақырыбы: Өзара кері амалдардың және тура теңдіктердің қасиеттеріне негізделген әдістермен теңдеу шешу.

Сабақтың мақсаты: 

  1. : Өзара кері амалдардың және тура теңдіктердің қасиеттеріне негізделген әдістермен теңдеу шешуге үйрету.
  • Теңдеулерді шешу, қалдықпен бөлу тақырыптарына берілген мысалдарды шығару дағдыларын , қисынды ойлау  тез есептеу дағдыларын дамыту ;
  • Еңбексүйгіштікке, нәтижеге жете білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ, саяхат сабақ

Әдіс — тәсілдері: көрнекіліктік, сұрақ-жауап, талдау және жинақтау, проблемалық жағдаят тудыру.

Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану

Көрнекілік:, дидактикалық ойындар, суреттер.

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлеметсіздер ме, балалар. Қазір математика сабағы. Сондықтан сабақты мына сөздермен бастамақпын.

  • Сонау – сонау алысқа, жүзсін десең кемелер;
  • Тылсым сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер;
  • Жасау үшін бәрін де математика –
  • Ең маңызды ғылым бұл, сондықтанда,
  • Сондықтан да сол ғылымның тілін біл! – дей отырып біз сендердің

бідімдеріңді тексереміз, яғни біз тапсырмаларды орындай отырып өз білімдерімізді ортаға саламыз.

  1. Өткенді еске түсіру. Ой қозғау. «Жұбын тап» ойыны

32  дегеніміз 8 бен ?;  27 дегеніміз 9 бен?; 21 дегеніміз 7 мен ?; 16 дегеніміз 8 бен ?; 45 дегеніміз 9 бен ?.

-Бүгінгі сабақ ерекше болмақ. Біз саяхатқа шығамыз.

-Бүгінгі сабағымыздың  ұраны ұлы Абай атамыздың адам бойындағы асыл істері жайында жазған өлеңі.

-Талап, еңбек, терең ой,

Қанағат, рақым ойлап қой.

Бес асыл іс көнсеңіз.

Адам бойындағы асыл істерге саяхат жасаймыз.

1.«Талап» қақпасы.№1. Амалдарды орында және тексер.

2:7=0(2)         86:9= 9қ5      75:12=6қ3       89:21=4қ5         12:17=0қ12

5:8= 0(5)        45:6=7қ5       36:11=3қ3       78:15=5қ3         67:74=0қ67

7:9= 0(7)        25:4=4қ8       48:15=3қ2       55:12=4қ7         36:44=0қ44

2.«Талап»   қақпасын ашып                       «Еңбек»қақпасына келдік. Еңбек еткен кісінің жетпейтін арманы болмайды.

Ғарыш суреті.

-Жерге ең жақын жұлдыз қайсысы?

-Күн.

-Оның төңірегінде ірі аспан денелері планеталар айналып жүреді.

ПЛАНЕТА – грекше адасушы жұлдыз деген сөз.

  • Ендеше, балалар біз адаспай планеталар тапсырмаларын өтілген тақырыптарды тиянақтай отырып, мүлтіксіз дұрыс орындап ғарышқа самғауға мүмкіндік аламыз!

 

Меркурий планетасының тапсырмасы:

Оқулықпен жұмыс: №1 Мысалдарды шығар:

   8+4=12       12-4=8          4+8=12     12-8=4    

   9+4=13       13-4=9          4+9=13     13-9=4

Сатурн планетасының тапсырмасы: Семантикалық картамен жұмыс

 

 

               190          8             70
4*х=32                
890-х=700      
630:х=9      

 

Жер планетасының тапсырмасы: №4 есепті шығар

Есепті шығару үшін шарты, сұрағы талданады. Өз сөздерімен мазмұнын айтып береді. Есеп шарты, сұрағы талданған соң, ол жай есеп пе? Екінші амалда ше?

а)Әкелінді м. -? 9м және 4м                                ә)Жүк м. – 9

Жөнделді м. – 3 м.                                                                             ?

Қалды — ?                                                          Жеңіл м. — 4

Шешуі: (9+4)-4=9                                            Шешуі: 9+4=13

Жауабы: 9 машина қалды                               Жауабы: барлығы 13 машина

 

б)Болғаны — ? 10 және 12(ш)                                в)Болғаны – 22(ш)

Берді – 2(ш)                                                     Берді – 2(ш)

Қалды — ?                                                           Қалды — ?

Шешуі: (10+12)-2=20                                      Шешуі: 22-2=20

Жауабы: 20 шар қалды                                    Жауабы: 20 шар қалды.

 

Керемет балалар, бұл тапсырмадан да мойынсұнбай өттіңдер.

Сергіту сәті:

Көкте самғар-қырандармыз,

Жерде жортқан-құлан да біз,

Жарыстарда-намысты алға,

Ту ғып ұстар ұландармыз!

 

Юпитер планетасының тапсырмасы: Өрнекті жаз және мәнін тап:

а мен 4 санының қасындысы мұндағы а=50; 53; 9;

а мен 4 санының айырмасы мұндағы а=54; 57: 13;

Марс планетасының тапсырмасы: «Кім жылдам» ойыны:

Екі буыннан тұратын сынық сызық сыз.Оның бірінші буынының ұзындығы 5 см, ал екіншісінікі 1 см. Сынық сызықтың ұзындығын тап.

                   

 Қорытынды:

Жер үстінде адам өмір өткізер,

Бар нәрсеге білім қолды жеткізер.

Бар ізгілік тек білімнен алынар,

Білімнен аспанға жол салынар.

-Міне балалар сендердің де жоддарың осы жұлдыздай жарық, жарқын болсын! Орталарыңда болашақта Тоқтар, Талғат ағаларың сияқты ғарышкер болып, ғарышты зерттеуге ат салысыңдардеген үміттеміз!

 

Қандай мақсатпен сендер саяхатқа шықтыңдар?

Не есте қалды? Не ұнамады?

 

Үй тапсырмасы:  №2 Қалған екі бағаны.

 

Бағалау

     

Назар аударғандарыңыздар рахмет!

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *