10 санының құрамы

10-12Қарағанды  облысы

Қарқаралы  ауданы

№35  ЖББОМ

Азтаева   Асель  Кажрахымовна

10 санының құрамы

Мақсаты:1.Оқушыларды 10 санының құрамымен таныстыру.10 көлеміндегі қосу,азайту     амалдарын орындату, қатесіз, тез ауызша есептеуге үйрету.2.Оқушылардың ақыл-ой өрісін, танымдық  қабілетін ,   математикалық  сауаттылық-тарын дамыту.

3.Ұқыптылыққа, жинақылыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу.

Типі:жаңа білімді меңгерту.

Түрі:танымдық сабақ.

Көрнекілігі: кеспе сандар,суреттер,оқулық,

Сабақ барысы: 1. Психологиялық дайындық

2.Үй тапсырмасын тексеру.

а)тест алу

3.Өткен сабақты еске түсіру.

в) 1-ден 10-ға дейінгі сандарды тура кері санату.

г) Ойын: «Көршілер» Мына сандардың көршілерін табу

….2, …5, …8.

д) Кеспе сандардан мысалдар шығару

3+4=7      8-2=6     5+1=6      10-4=6     9+0=9     8-4=4

Ойын: «Кім жылдам?»      мысалдардың тек  жауабын  ғана айту

9-1-3-5=   0                              2+4+4-6=  4                  2+3+4-6= 3

Сергіту сәті:  Орнымыздан тұрайық,

Қолды белге қояйық.

Бір отырып, бір отырып,

Біз тынығып алайық.

Жаңа сабақ:  10 санының құрамы

Оқулықпен жұмыс.

№1 сурет бойынша  түсінік

10                                10                                   10                                       10

8                          3                                     6                                          5

9+1=10                            10-1=9

8+2=10                            10-2=8

7+3=10                            10-3=7

6+4=10                            10-4=6

7
3
5

 

 

 

7

Ойын: «Ойлан ,тап !»»

 

 

2
 

 

6

66666

 

 

 

2222222222

 

 

2

(

 

 

2
4

 

 

 

№2 мысал:салыстыру

см

см

 

10 см *  9см              9см * 10 см

Өзіндік жұмыс:Тапсырмалар орындау

1.Жоқ сандарды жаз:

2.Мысалдарды шығару:

7+1=               9-6=                        5+0=

8-2=              10-2=                        9+1=

Сабақты қорыту:      Ойын «Адасқан сандар» сандарды рет-ретімен қою.

10,4,2,3,1,5,8,6,7,9

Үйге тапсырма: 60-бет №3 №4    қосымша тапсырмалар .

Бағалау

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *