Сызбаны орындау кезіндегі шарттылықтар мен жеңілдетулер. Эскиз туралы жалпы түсінік.

БҚО. Жаңақала ауылы.

№3орта жалпы білім беретін қазақ мектебі.

Бесбаева Гулсайра Кенжебайқызы сызу, бейнелеу өнері және сызу пәндерінің бірінші деңгейде сертификатталған жоғары санатты мұғалімі. Сызу сабағынан қысқа мерзімді жоспар.

Тақырыбы Сызбаны орындау кезіндегі  шарттылықтар мен жеңілдетулер.

Эскиз туралы жалпы түсінік.

 

Мақсаты   Фронталь,  горизонталь, профиль проекциялар жазықтықтарының жалпы

жағдайдағы орналасуын, эскизбен  сызба  орындауды үйрету.

 

Күтілетін нәтиже – Жазық фигуралардың проекцияларын   орналасуын, фронталь,

горизонталь, профиль   проекцияларын меңгереді.

-Фронталь,  горизонталь, профиль проекциялар әдісінің сызбада  орындауда     сызғышты  дұрыс   қолдана білуді,  сызбаны  ұқыпты  орындауға,  таза  жұмыс  жазуға дағдыланады.

-Сызбаны орындауда кескіндер мен жазық фигуралардың проекциялары параллель проекциялау әдісінің сызбадағы  ережесін  есептеп нақты   өлшемін   шығарудағы ой-өрісі дамиды

Сабақтың барысы
Кезеңі/Уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Кіріспе бөлім

8минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тұсаукесер

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

25 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

7 минут

 

 

 

 

 Тікелей радиоэфир әдісімен үй тапсырмасын тексеру.

« Тілік» түрлерін  жазу арқылы топтасады.

Үй тапсырмасын тексеру

Сұрақ-жауап арқылы өткен материалды еске түсіреді: «жуан», «жіңішке» сұрақтар

Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөліңіз: А және Ә, Б және В.

1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.

2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.

3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде  бөліседі.

Эскиз- өндірісте бір рет пайдаланылатын және өнімді дайындауға арналған барлық мәліметтерді қамтитын  сызба.

Ол қолмен және көз мөлшерімен кескінделетін нәрсенің проекцияларын сақтай отырып, тік бұрыштап проекциялау ережесімен орындалады. Егерде эскизді көп рет пайдаланатын блоса, онда сызбаны эскиз бойынша орындайды.  Эскизге түсірілген өлшемдер тетіктің нақты өлшемдеріне сәйкес болуы тиіс.

Тетіктердің эскиздері. Топтық жұмыс:

  1. жаңа тетіктің немесе машинаның конструкциясын жасау кезінде
  2. тетіктің тәжірбиелік нұсқаудағы конструкциясын жетілдіру қажет болған жағдайда
  3. эксплуатация барысында істеп шыққан тетікті жасау үшін  орындалады
  4. Берілген тапсырма бойынша А4 форматына жұмыстар орындалады.

Әдетте эскизді тор көзді бетте карандашпен орындайды , бұл кескіндерді қолмен  және көз мөлшерімен салуды жеңілдетеді. Ол Т, ТМ, 2М карандаштарымен орындалады.

Сыныпқа тапсырма:  А4 парағына 220 суреттегі Фронталь,  горизонталь, профиль проекциядағы  тетіктің эскизі мен сызбасын салу.

 

 

Бағалау парақшасымен бағаланады:

Пән————– Сынып————–

Топтардың бірін-бірі бағалауы.

Критерийлер 1 2 3 4 5 6
Оқушының аты-жөні
1 Топ мүшелерінің белсенділігі

 

2 Мазмұнының ашылуы
3 Эстетикалық талғамға сай болуы
4 Уақытқа сыйуы
5 Түйінді ой айтуы

 

Оқулық мәтінімен жұмыстану дағдысын қалыптастыру.

222-сурет. Сызбаны шектейтін сызықты жазу

223-сурет. Габариттік тік төртбұрышты тетік

224-225-сурет.Тетіктің көрінбейтін контурларын кескіндеу.

Тетіктің сызбасы салу  арқылы білімін кеңейте түседі.

Ынталандыра отырып,бағалайды:

«екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Рефлексия. Сұрақ-жауап арқылы алған білімдері туралы түсінік қалыптастырады

 

 

Үй тапсырмасы бойынша оқушылар кезектесіп сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

Әр оқушының қолындағы парақша түсіне қарай тобын табады.

Түсінеді, ойлайды

Көрсетеді жазады

Жаңа мәселені түсінеді

Салыстырады, ашады, талдайды

 

 

 

 

Шығармашылық жұмыстар құрастырады

Бағалайды, талдайды.

« Суретті жұмбақты»

 

Эскиз жобасын құрастырады.

Мәтінмен танысады.

Интерактивті тақтада  Графикалық  сурет

220сурет.

Тетіктің эскизі мен сызбасы.

сызбаларындағы сызықтар туралы айтып береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс барысында «бағалау парақшасы» арқылы топтар өзара бір-бірін бағалайды;

 

Инкюзивті оқыту: қабылдау деңгейі төмен оқушыны  топшама арқылы бағалау

Сабақтың өту барысын  геометриялық фигуралар (төртбұрыш,үшбұрыш,жұлдызша) арқылы бағалайды

Сұрақтарға жауап бере отырып, пікірлерін ортаға салуды,қорытынды жасай білуге үйренеді.

 

 

 

Топтар бірін-бірі бағалайды.

Үйге тапсырма 5-6 кестені дәптерге жазып келу. Күнделікке тапсырманы жазады.
Жиынтық бағалау Формативті бағалауды, кері байланыста берілген жауаптарды ескеріп,жиынтық бағаны қояды. Бағалау парақшасын толтырады.

 

 

 

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master