Оқушының дарының шындау

Атамекен ауылы
Атамкен ауылының орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Абдилова Алма Сериковна

Тақырыбы: Оқушының дарының шындау

Мақсаты: Дарынды оқушыларды анықтап, дарының одан әрі шындау, әр түрлі тапсырмалар арқылы білімдерін дамыту.

Әр бала – зерттелмеген құпия.

Әр бала – болашақ данышпан. 

 

Дарынды бала

 

 

 

 

Сыныптағы өз қызметіне басшылық жасау «Қиын» оқушыларға көмектесу Қоғамдық жұмыстарға белсене араласуы Шығармашылық тапсырлармен жұмыс жасауы
Сыныптағы атқарылатын өз қызметіне арнайы дәптер бастауы Оқу үлгірімі нашар оқушыларға түсінбеген сұрағын түсіндіру Мектептегі өтілетін апталықтарға ат салысу Шығармашылық тақырыптарға реферат жасау
Сол дәптерді күнделікті мәліметтермен толықтырып отыру Уақыт бөліп үй тапсырмасына бірге дайындалу Әр түрлі үйірме жұмыстарына қатынасу Өлең шығару
Апта сайын сынып жетекшісіне есеп беріп отыру Мүмкіндігінше жетіспейтін оқу құралдарымен көмектесу Мектеп және ауданаралық жарыстарға қатынасу Өздігінен шығармалар мен көркем әдебиет оқу

 

 

 

 

Дарынды оқушылармен жұмыс

 

Дарынды оқушылармен жұмыс істеу үшін, алдымен

 

  • Дарынды оқушы дегеніміз кім?

 

  • Дарындылықты қандай топтарға жіктеуге болады?

 

  • Оқушыларға әсер ететін орталар.

 

  • Дарынды оқушылармен ұйымдастырылатын жұмыс түрлері деген мәселелер төңірігінде ой қозғап, пікір бөлісейік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды балалармен жұмыстың принциптері:

 

Жұмыс жүйесінің принциптері Мазмұны
1 Субъективті принцип Мектептегі ең басты фигура жай бала емес, күрделі, табиғаттың жаратқан қарама-қайшы сезімді, нәзік жанды, әрі ешкімге ұқсамайтын, басқалардан өзгеше мүмкіндіктері бар, өзінің субъективті іс-тәжірибесі бар адам, өзіндік дүниетанымымен өзіндік қабылдауымен.
2 Психоэлевациялық принцип Бұл оқыту жағдайы бастапқыдан жағымды жағдайда оқушының жеке тұлғасын қолдаудан тұрады. Міндетті шарттары эмпатиялық жағдайда оқушының жеке тұлғасын басынан мақұлдау, яғни оқушы толғандырып жүрген қиындақтары мен өзекті мәселелерін түсіне білуге педагогтың ұмтылысы, бұл оқушыларға өз жылуы мен қатысуын көрсете білуіне түрткі болады.
3 Көкейкесті принцип Оқытудың мақсаты – бұл интеллектуалды, белсенді шығармашылық тұлғаның қалыптасуы, проблемалық оқыту кезінде зерттеушілік оқу әрекеті пайда болады, онда дарынды тұлғаның шығармашылық мүмкіндігі ашылады.
4 Партиклиция принципі «партия» – сөзінен шыққан – бірлесу, топтасу Бала дарындылығының құбылысына үйлесімді, өз ерекшеліктері бар. Бұл принциптің қажеттілігі екі себепке негізделеді:

Дарынды балалар психикасының қарапаймдылығы емес, жеке тұлғалар арасындағы коммуникациялық қатынастың күрделенуі оқу үрдісінің балалардың қазіргі әрекетің әр түрлі мақсатқа жетуге негізделінген түрін ұйымдастыруды талап етеді.

5 Байытылған мекен ететін ортаны жасау принципі Дарынды тұлғаны дамытудың әдістемелік жинағы психомоторлы, ақыл-ой, академиялық , әлеуметтік, шығармашылық, көркемдік дарындылықтың дамуын қарастырады. Дарынды оқушыларды іздеу, дамыту, қолдау, конференция, фестиваль, жас дарындар сайыстары және тағы басқа іс-шараларды дайындау мен өткізген үрдісте пайда болады.

 

 

 

 

Жеке тұлға дарындылығының дамытудың кешенді жинағы.

 

Шығармашылық дарындылық Ғылыми-практикалық конференция, дебат тобының жұмысы, эрудит, пәндік марафондар, рефераттар қорғау, зияткерлік ойындар, т.б.
Академиялық дарындылық Арнайы курстар, факультативтер, олимпиадалар
Ақыл-ой дарындылығы Психологиялық қызмет, сауалнамалар, проблемалық ізденіс қызметі
Көркемдік дарындылық Жас дарындылык сайысы, ән фестивалі, ән, би т. б.
Психомоторлы дарындық Спорттық жарыстар, түрлі секция жұмыстары, спартакиадаларға белсенді түрде катысу
Әлеуметтік дарындылық Көшбасшыны дайындау

 

 

 

 

 

 

 

Дарындылық түрлерін айқындаудың әдіс-тәсілдері:

 

 

Дарындылық түрі Белгілері Оқып-үйрену әдістемесі
Шығармашылық дарындылық Креативті, идеяның өнімділік жылдамдығы, оларды әзірлеу, қиял. Шығармашылық ойлаудың сауалнамасы
Академиялық дарындылық Оқытудың жетістігі Стандартты жетістік сауалнамасы
Ақыл-ой дарындылығы Ойлау операциялары, ақыл-ойлардың түрлері мен сапасының, зейіннің таным үрдістері, есте сақтау, қиялдың дамуы. Ақыл-ойды өлшейтің сауалнама: вербалды және вербалды емес
Көркемдік дарындылық Шығармашылық және орындаушылық өнер Іс-әрекет пен көркемдік шығармашылықты талдау
Психомоторлы дарындық Жылдамдық, нақтылық, ептілік, көру координациясы, темп, ритм, іс-әрекет координациясы, реакцияның жылдамдығы. Перцетивті – қозғалысты дамытуға арналған стандартты сауалнамалар
Әлеуметтік дарындылық Ұйымдастурышылық, коммуникативті, жетекшілік қабілеті Жетекшілік қабілеті, әлеуметтік хабардар шкаласы, әлеуметтік жетілу шкаласын анықтау сауалнамасы

 

 

 

 

 

Дарынды балалармен жұмыс жүйесі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды оқушылармен жұмыс

 

 

Мақсаты:

 

Оқушының қабілетін анықтау. Сол бағытқа байланысты тереңдетілген түрде тапсырмалар беру арқылы даму деңгейін, ой-өрісін одан әрі дамыту.Білім алудағы негізгіталартарды жүзеге асыру. Халықтық тәлім тәрбие білу.

 

 

Міндеті:

 

Бұл оқушылармен үнемі қосымша жұмыс жасау. Күрделі тапсырмалар, зерттеулер беру. Логикалық тапсырмаларды жиі ұсыну. Әр сабақта олардың ой-өрістерінің өсуіне жағдай жасау. Оқуға деген белсенділіктерін дамыту, арттыру.

Адамгершілікке, жақсы қасиеттерді бойларына сіңіріп өсулеріне ықпал жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды оқушылар тізімі

 

 

Оқушының тегі, аты, әкесінің аты Туған жылы, айы, күні
1
2
3
4
5
6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ой-өрістік портрет» әдістемесі

 

Оқушы саны_______

 

Мұғалім___________________

 

 

Оқушы аты-жөні

 

 

  

 

 

 

 

 

Танымдық сала

1 Ойлаудың түп нұсқалылығы
2 Ойлау икемділігі
3 Өнімділік немесе ілеспелік
4 Жіктеу мен деңгейлендіру
5 Зейіннің жоғарғы дәрежеде жинақталуы
6 Есте сақтау жады
7 Тұлғалық даму саласы
8 Перфекционизм
9 Әлеуметтік автономдылық
10 Көшбасшылық
11 Бәсекелестік
12 Әзілқойлық
Жалпы ұпай саны

 

 

 

Дарынды оқушылармен жұмыс

 

 

Пәні: _____________________________________________________________

Сынып:_________

Оқушының аты-жөні ______________________________________________ __________________________________________________________________

 

 

Жұмыс мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1
2
3
4
5
6
7

 

One Comment

  1. Жанна says:

    Рахмет үлкен маған үлкен көмек болды

Leave a Comment