Толқындық қозғалыс.(Презинтация).

Қызылорда облысы

Арал ауданы

№2 Облыстық арнайы санаториялық мектеп интернатының

Физика пәні мұғалімі

Рашева  Алтынай Мауленқызы

Физика 9-сынып    22.01.2016ж
Сабақ атауы                                Толқындық қозғалыс.
Сілтеме Білім стандарты,   пән бағдарламасы,  физика оқулығы  9 сынып. интернет материалдары. Физика дидактикалық материалдар, деңгейлік есептер
Жалпы мақсаты а) білімділік:  Толқындық қозғалыс   туралы алған білім, білік дағдыларын іс жүзінде шығармашылықпен сауатты қолдана білуге дағдыландыру.Топта өз ойларын ортаға салу,пікірлесу, талқылауға үйрету.

 

ә) тәрбиелік:  Оқушыларды қауымдасып жұмыс істеуге, бірінің пікірін бірі зер салып тыңдауға,құрметтеуге, жауапкершілікке,әдепті және батыл сөйлеуге, өзара сыйласуға үйрету..

б) дамытушылық:  Сын тұрғысынан ойлау,шығармашылық қабілетін жетілдіру, тіл байлығын дамыту.

Күтілетін нәтиже Толқындық қозғалыс  туралы мағлұмат алады, есептер шығара отырып белгіленуін, формуласын, өлшем бірліктерін, анықтамасын естеріне сақтайды. Күнделікті тұрмыстан мысалдар келтіреді, өз ойларын еркін, өзіндік дәлелдерімен ынталы, сенімді, нанымды жеткізе білетін, сыни пікір-көзқарасы дамыған тұлға қалыптасады.
Сабақ бойынша

мұғалім жазбалары

Уақыты Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

3 минут

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

І.Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу.

топ құру.

1-топ: «Толқын»

2-топ: «Тербеліс»

3-топ: «Қозғалыс»

 

 

«Сәттілік тілеймін» тренингі

 

 

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру

«Қоңыраулы сұрақ»   тапсырмаларын орындату

 

 

ІІІ.Ой қозғау. 

« Толқындық қозғалыс» сөзіне ассосация құрастыру.

 

 

ІV.Мағынаны тану

 

Жаңа сабақ

1.«Джиксо» әдісі арқылы жүргізіледі.

2. «Көпіршелер» – ЖАДА

3. Топтық жұмыс Формула. Тәжірибе. Слайд

 

 

 

V.Ой толғаныс. Тақтамен, дәптермен жұмыс

«Басқыш» тапсырмалары

Әр топқа есептер беріледі

 

 

VI. Сергіту сәті.

«Көңілді күн,»биі (музыкаға әр топ көрініс көрсетеді)

Физикалық диктант шешу

 

 

Бағалау

«Рахмет» тренингі

Бір сөйлемдік қорытынды

Блум таксономиясы

Критерий бойынша бағалау.

 

─Сабақта белсенділік көрсеткені үшін.

─Өзін сыпайы ұстағаны үшін.

─Барлық тапсырманы толық орындағаны үшін.

 

 

 

 

Рефлексия

Бүгін не үйрендім?

Сабақ сіздерге ұнады ма?

1.Мұғаліммен амандасады.  .

 

 

 

2. Оқушылар үш топқа бөлініп  топтасады және бір─ біріне жақсы тілектер тілейді.

 

 

3. Әр топтан оқушыларға қоңырау дыбысымен сұрақтар беріліп, жауап береді.

 

 

 

4.Оқушылар тақтадағы « Толқындық қозғалыс» туралы түсініктерін жазады.

 

 

 

 

5.  Бүгінгі тақырып мәтінін топтар өздері оқып талқылайды.

 

 

 

6. 25- жаттығудың есептерін шығарып болған топ басқыштарға орналастырады.

 

 

7.Оқушылар билейді.

 

8.Топтағы бағалау парақтарында сұрақтарға жауап берген немесе есеп шығарған оқушыларға белгі қойылады.

 

9. Үш топтан бір бақылаушыдан шығып топтар бірін бірі бағалайды.

Оқушылар қол белгісі арқылы сабақты бағалайды.

Стикерге өз ұсыныстарын жазып ілуге болады.

Сабақтың жабдықтары Мультимедиа,  интерактивтіктақта арқылы PowerPoint, флипчарт, маркер, қарындаш, бағалау парағы
Үйге тапсырма-лар/портфолио/  ᶳ 30
Келесі оқу §31-32


<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment