Жыртқыш аңдар

Алматы қаласы
Әуезов ауданы
№139 Ахмет Байтұрсынов атындағы
мектеп- гимназиясының
ағылшын тілі пәні мұғалімі
Рахымжанова Гүлнар Бөлкетайқызы

Пәні: ағылшын тілі Күні:23.02                       Сыныбы: 5« б»

 

                         Сабақтың тақырыбы                    Жыртқыш аңдар

 

                                    Сілтеме         Ағылшын тілі Т.Аяпова

 

                               Мақсаты Білімділік:Жыртқыштар элемімен танысып,сөз байлықтары дамиды.Сыни тұрғыда ойлауға үйренеді.

Дамытушылық:Жыртқыш аңдар мен үй жануарларын салыстырып,өз ойларын еркін жеткізуге,өз бетімен ізденуге,тіл,ой байлығын дамытуға үйрету.

Тэрбиелік:Оқушылардың бойына көркемдік қасиеттетін дамытып,аңдарды жақсы көруге,қорғауға уйрету.

                 Күтілетін нэтижелер Топтық,шығармашылық жұмыс арқылы білім алмасып,оқушылар бір-бірінен үлгі алады,сөйлеу әдебіне көңіл аударады,дарынды оқушыны үлгі етеді,сыни көз-қарасы арқылы өз бетінше ізденіп,қызығушылығын оятады

 

                   Сабақтың түрі            Жаңа білімді меңгерту

 

             Пәнаралық байланыс                    Жаратылыстану

 

           Қолданатын әдістер Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын қолдану.Қызығушылығын ояту,Блум таксоноиясы,жас  ерекшеліктеріне сай оқыту арқылы сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасау,білім беру үшін оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау,көшбасшы.

 

                   Керекті жабдықтар Оқулық, интерактивті тақта,кепе қағаздар,бейне фильмдер,карта,суреттер.

 

                 Сабақтың барысы
               Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
             Кіріспе 1мин Ұйымдастыру

 

 

Топқа бөлу

Оқушылар 1-3 дейін санау арқылы 3 топқа бөлініп орындарына отырады.
   

 

 

 

 

 

 

3мин

Психологиялық ахуал туғызу

 

 

 

 

 

Оқушыларға бір-біріне тілек айтқызамыз

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді«Have a good day!»«Be always friendly with us!»,«Good luck!»«Be successfully!»etc.

 

    Үй тапсырмасын тексеру English proverbs,poems

 

  5мин Бейнефильм«Wild animals» Sounds of animals

 

      Негізгі бөлім        Білу  3мин Картамен жұмыс South  America, North America, Australia

 

Оқулықпен жұмыс

           Түсіну

 

 

 

         Қолдану

5мин

 

 

 

5мин

Мақсаты:Оқушылар өз бетімен жұмыс істейді.

 

 

1.Тапсырма:Wild,not wild animals.Тақтада жұмыс

2.Аңдарды табу

Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды,түсінеді.Топ басшысы жауап береді.

 

 

Орындарында табады,жазады

           Сергіту 2мин Бейнефильм«Finger family» Бірге орындайды

 

         Талдау 5мин Venn diagram 2аңды салыстырады

A dog-a wolf, a tiger-a kitten, a zebra-a horse

 

  1мин Тақпақ құрастырады
Жинақтау 5мин Phrases

 

 

 

Тапсырма: зат есімдердің жекеше,көпше түрлері

1.DARK HORSE

2.A WOLF IN A SHEEP’S CLOTHING

3.MONKEY BUSINESS

Топ басшысы бағалайды

 

Қорытындылау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

1мин

Жұмбақтар шешіледі

 

Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленеді?

 

Стикерге өз ойларын жазып қалдырады,плакатқа іледі.

 

 

 

 

Күнделіктеріне жазып алады:

Шығарма жазу,сөздік жаттау

 

Не білдім? Не ұнады? Сабақтан алған әсерім
Бағалау 3мин Қорытынды бағаны өзім қоямын.  

Оқушылар бағалау критерийлері арқылы көршілестерін бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment