Біріккен ұлттар ұйымының Қазақстандағы шағын үлгісі

зукЖамбыл облысы

 Жамбыл ауданы

Бейсенбек Тайшапұлы атындағы орта мектеп

 Тарих пәнінің мұғалімі:

 Молдакулова Зукира Мукашевна

 

                                                                                                                 Біріккен ұлттар ұйымының Қазақстандағы шағын үлгісі

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары:

Өзіндік жұмыс жасауына  ықпал ететін  топтық жұмыс,оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері,АКТ арқылы сыни ойлау

Сабақтың мақсаттары

оқушыларға Қазақстанның көпэтносты қоғам ретінде қалыптасу тарихын белгілі заңдылықтар мен тарихи үдерістер негізін аша отырып, Қазақстан халқы Ассамблеясы  туралы мағлұматтар беру

Күтілетін нәтиже

Оқушылар өздігінен  іздену жұмыстары арқылы  Қазақстанның көпэтносты қоғам ретінде қалыптасу    тарихымен танысады,шығармашылық тапсырмаларды орындайды.

Ресурстары

постер, маркер.стикерлер және мәтін берілген  парақшалар

Пәнаралық байланыс

Дүние жүзі және Қазақстан тарихы пәндерімен пәнаралық байланыс бар.

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

Интерактивті тақтаны 20 – 25 минуттан артық қолдануға болмайды.

Құндылықтар мен байланыс

Презентация қолданылады,

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі

1..Тұлғааралық байланысты орнату;

2. Топтық ереже құру

3.Эмблема арқылы екі топқа бөлу:

 

1.Тұлғааралық байланысты орнатады;

2 Эмблемалар арқылы.

№1 топ-Біріккен ұлттар ұйымы

№2 топ-Қазақстан халқы Ассамблеясы  болып екі топқа бөлінеді

Тұсау кесер

АКТ арқылы Қазақстан  халқы Ассамблеясының соңғы сессиясынан үзінді  көрсету

Сессияның  мазмұнына көңіл бөледі

Негізгі  бөлім

Блумның  деңгейлік жеңілден күрделі тапсырмаларын қолдану

Білу деңгейі:

 «Мені таны» ойыны

Әр топ өздерінің құрылу тарихы туралы қорғау

Әр топ  өз топ атауларын  қорғап шығады.

Түсіну деңгейі:

Мәтінмен жұмыс және постер жасау

№1 топ:

 

№2 топ:

Қазақстан халқы Ассамблеясының сессиялары

1 құрылтай сессиясы (1995ж. наурыз) – «Біздің ортақ үйіміздегі бейбітшілік пен келісім үшін».

2 сессия (1995ж. маусым) – «Өткенді ұғыну және қоғамның демократиялық реформалануы».

3 сессия (1996ж. сәуір) – «Қоғамдық келісім – Қазақстанның демократиялық дамуы».

4 сессия (1997ж. маусым) – «Тарихи зерде, ұлттық келісім және демократиялық реформалар – Қазақстан халқының азаматтық таңдауы».

5 сессия (1999ж. қаңтар) – «Ұлттық келісім – Қазақстанның дамуы мен тұрақтылығының негізі».

6 сессия (1999ж. желтоқсан) – «Достық пен келісіммен XXI ғасырға».

7 сессия (2000ж. желтоқсан) – «Халықтың рухани мәдени дамуы – Қазақстанның тәуелсіздігін тұрақтандырудың негізі».

8 сессия (2001ж. қазан) – «Тәуелсіздікке 10 жыл: бейбітшілік, прогресс және қоғамдық келісім».

9 сессия (2002ж. қараша) – «Қазақстан халқы Ассамблеясының стратегиясы: ұлттық келісім, қауіпсіздік, азаматтық әлем».

10 сессия (2003ж. желтоқсан) – «Ұлтаралық келісімнің қазақстандық моделі: тәжірибе және болашақ».

11 сессия (2005ж. қараша) – «Бейбітшілік, ұлтаралық келісім мен жасампаздықтың 10 жылы».

12 сессия (2006ж.қараша) – «Әр жүректе – бір ел».

13 сессия (2007ж.тамыз) – «Бейбітшілік, тұрақтылық және келісім біздің ең басты ұлттық басымдықтардың айналасында қоңамды біріктіруіміз керек».

14 сессия (қазан 2008ж.) – «Еліміздің күші – халықтың бірлігінде».

15 сессия (2009 ж.қазан) – «Ұлттық бірлік – біздің стратегиялық таңдауымыз».

16 сессия (20.10.2010 ж.) – «Қазақстан халқы Ассамблеясы: Сенім. Дәстүрлер. Ашықтық. Төзімділік».

17 сессия (18.04.2011г.) – «Тәуелсіз Қазақстан: бейбітшіліктің, келісім мен жасампаздықтың 20 жылы».

18 сессия (16.01.2012ж.) – «Қазақстан халқы Ассамблеясы  сайлайтын Қазақстан Республикасы Мәжіліс депутаттарының кезектен тыс сайлауы».

19 сессия (27.04.2012ж.) –  «Қазақстандық бағыт: тұрақтылық, бірлік, жаңғыру».

20 сессия (24.04.2012ж.) –  «Қазақстан-2050» стратегиясы: бір халық – бір ел – бір тағдыр».

21 сессия (18.04.2014ж.) – «Қазақстан-2050» стратегиясы» : бейбітшілік, рухани және келісім мәдениеті».

Постер жасап,негізгі  идея бойынша қорғап  шығады

Қолдану  деңгейі:

 «Домино» ойыны:

№1 топқа

Қазақстанның Ел Бірлігі Доктринасы–
халықтың, уақыт талабына сәйкес,
бірігу қажеттігін түсінуіне негіз.

№2 топқа

Этносара

лық

қатынастар жүйесінде мемлекеттік
тіл ел бірлігін қалыптастыру

дың

маңызды факторы болып танылған

 

Шашыраған сөздер арқылы , сөйлем құрастырады

  Талдау деңгейі:

Венн диаграммма

             Біріккен       Қазақстан

             Ұлттар           халқы

              Ұйымы         Ассамблеясы

 

 

 
Салыстырмалы жұмыс жасап,ерекшелігін ашып өтеді

Жинақтау деңгейі:

Шығармашылық  презентация

Презентация арқылы  ізденген материалдарымен таныстырылым жүргізеді

 Бағалау деңгейі:

РАФТ  әдісін қолдану

Р-роль

А-аудитория

Ф-форма

Т-тақырып

Р-Ассамблея

А-Президент

Ф-хат

Т- достық

Әр топ өз аттарынан  сыни  хат жазады

Бағалау

Формативті бағалау

Кері байланыс жүргізу «Егер мен»

Үйге тапсырма

«Бірлігі жарасқан менің ауылым» ғылыми  жобаға қатысу мақсатында материалдар жинақтау

 зук1зук2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master