КСРО және Ресей Федерациясы .

Батыс Қазақстан облысы

Орал қаласы

№41 жаратылыстану –математика  бағытындағы мектеп-лицей

Тарих пәнінің мұғалімі

Жұмағалиева Орынгүл Аманжолқызы

Тақырыбы  КСРО және Ресей Федерациясы .

 

Мақсаты Тақырыпты  түсініп оқыйды, тақырыптың  ойын табуға үйренеді, тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту арқылы достықты  құрметтеуге, ынтымақшылдыққа, сыйластыққа  үйренеді

 

Жалпы мақсат Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл, Сөзімді аяқта, РАФТ әдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөліс,«Джокер» ойыны арқылы , Топпен жұмыс

Фишбоун (балықсүйегі)

 

Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

Оқушыларды алдын-ала бөлінген бойынша топқа отырғызу. Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

 

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл

 

Жалпы  сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа Сұрақтарға жеке жеке жауап береді
Түсіну «Джокер» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау жаңа тақырыпты өздері  ашады

 

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен  тақырыпты еске  түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмаған Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,  білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасау

Қолдану Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Суреттен көрсете отырып  постер арқылы видеофильм Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі.
Сергіту сәті Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау РАФТ әдісі бойынша өткен тақырыппен жаңа тақырыпты мағанасын ашу

Тапсырмаларды талдау

Жаңа тақырыпты меңгеру үшін «РАФТ» әдісін пайдалану әр топтан оқушы шығып тақтаға өткен тақырыппен сәкестендіре отырып жаңа тақырыптың мағанасын ашады,  айтып түсіндіреді Тақырыптың мазмұнын ортаға шығып талқылайдды , өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін суреттер мен видероликер ақылы жаңа тақырыптың мағанасын ашады
Жинақтау Топпен жұмыс

Фишбоун (балықсүйегі)

 

Топтарға жаңа тақырып бойынша   тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру
Бағалау Көшбасшылары бағалау парақшалары Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін- өзі топен бағалайды
Рефлексия Қазан мен от әдісі Оқушыларға стикер арқылы Ұсынылған стикерді толтыру

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

 

 

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master