1916-жылғы ұлт-азаттық қозғалыс

Астана қаласы, №59 мектеп-лицейінің

тарих пәні мұғалімі Шнанов Ө.Р.

Сабақ тақырыбы 1916-жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
Жалпы мақсаты   1916-жылғы көтерілістің себеп-салдарларын анықтау. Тарихи маңызын ұғыну. Көтеріліске 100 жыл толу қарсаңында  зерттеу жұмыстарын нығайтуға өзіндік үлестерін қосуға талпыну.
Оқу нәтижелері Сабақ соңында:

Тарихтағы аттас хандарды ажыратып, олардың өз қоғамындағы орнын нақты анықтай алады;  Әр кезеңдерде болған оқиғалардың тарихын дұрыс зерделеуге машықтанады;                                                                            Оқулықпен жүйелі жұмыс жасау тәсілдерін меңгереді;                                                                                                             Критериалды бағалау арқылы өздерінің әлсіз тұстарын табады, оны шешу жолдарын іздестіреді;                                                                                         Алдарына нақты мақсат қоюға, мақсатқа жету жолында әртүрлі әдіс-тәсілдерді күнделікті қолдануға үйренеді;                                                             ҰБТ ға дайындықта топпен жұмыстың артықшылықтарын сезінеді.

Кезеңі,

уақыты

 

Мұғалім әрекеті Оқушы  әрекеті Бағалау Ресурстар
                                 І. Ұйымдастыру кезеңі       Сәлемдесу

1.Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру;                                                Топпен жұмыс тәртібі таныстырылады;

–  Бағалау критерийлерін ұсынады;

Сәлемдесу

Сабақтың мақсатымен танысады;                                                        Жұмыс шарттарын  біледі;

Слайд №1

 

 

2.Сыныпты топқа бөлу:

«Батырлар»,  «Зиялылар», «Хандар»  картиналары бойынша топтар құру.

Оқушылар қолына тиген картиналар бойынша топқа бөлінеді,  әр тақырыптық картиналардан бір топ жасақталады. Үлестірмелі картиналар

 

3.Оқушыларға тілек жолдау

 

Жылы тілекті тыңдап, барлық күштерін өз білімдерін көрсетуге тырысады.                                                                                                                                             мадақтау
ІІ. «Ойлан тап»

Жаңа сабаққа кіріспе

    – 1916-жыл қарсаңында әлемде қандай           жағдай орын алды?

–  Автор сөзін табу тапсырмасын ұсынады;

 

 

 

-Әр топ сұрақ жауабын табады;

– Мәтіннің қандай соғысқа қатыстығын  авторы мен жарияланған баспасын табады.

 

 

 

 

Мадақтау;

-Слайд №1  Сұрақ

 

 

Бейнематериал   1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс

 

 

 

ІІІ Жаңа сабақты меңгерту

 

 

 

1- тапсырма:                                   

Төменде көрсетілген  тапсырмалар ұсынылады.

а) Көтеріліс себептері;                                б) Қозғаушы күші,сипаты,мақсаты                                   в) Қозғалыс туралы қоғамдағы көзқарастар

 

 

 

– Әр топ  тарихи оқиғаға қатысты сұрақтар қояды

 

 

Постерді қорғау және

берілген жауап бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды;

Оқушылар постерлері

 

 

 

2 –  тапсырма        Пікірталас

Алаш зиялыларының 1916-жылғы патша жарлығына қатысты ұстанған позициялары дұрыс па?

 

1.     Жақтаушы топ

2.     Даттаушы топ

3.     Төреші топ

 

А) Әр топ өз пікірлерін қорғайды;

Б) Өз ойларын фактілер арқылы дәлелдеп береді;

В) Төрешілер пікірталасқа өз бағаларын береді;

 

 

Тапсырманы орындау деңгейі бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды;

 

Оқулық және қосымша мәліметтер негізінде алынған деректер мен фактілер

ІҮ Деректермен жұмыс 3-тапсырма

Ітоп Алаш зиялыларының сөздеріне талдау

ІІ топ Курапаткиннің құпия бұйрығы

ІІІ топ 1916 жылғы 25 маусымдағы патша бұйрығы

1.Деректерге талдау жұмысын жасайды

2. Өз пікірлерін ортаға салады

3.Деректің мәнін ашады

Кретерий бойынша бағалау Үлестірме тапсырмалар
Ү Тұлғаны тап 4 –  тапсырма

Ұлт зиялыларын  көзқарастарына қарай екі топқа бөледі

Берілген картиналарға қарап ұлт зиялыларының кім екендігін анықтайды және саяси көзқарстары бойынша екі топқа бөледі Ұлт қайраткерлері картиналары
ІҮ. «Тест- білім тексеру кілті»

Бекіту

Тестпен  жұмыс түрлерін ұсынады:

А) Сәйкестендіру сұрақтары

Ә) Бірнеше жауапты тест

Б)логикалық тест

В) Оқиғаларды реттік кезеңдерін анықтау тесті

С) «Иә немесе жоқ» жауапты тест

Д)   «Қате» жауапты тест

 

 

 

Әртүрлі тест түрлерімен оқушылар топпен  жұмыс түрін орындайды.

 

Өзара  бағалау

 

Тест тапсырмалары

Бағалау Критерийлер бойынша бағаланады
Рефлексия

 

 

Оқушылар өз  пікірін стикерге жазып қалдырады.

Оқушылар бүгінгі сабақта алған әсерлері туралы ой-пікірлерін білдіреді. Кері байланыс
Ескерту

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment