Гидросфера ,дүниежүзілік су айналымы

Алматы облысы, Ақсу ауданы Барлыбек Сырттанов атындағы орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Сарбекова Айгүл Рүстембекқызы

Сабақ Физикалық география Мектеп: Б.Сырттанов

 

Күні: Мұғалім есімі: Сарбекова А.Р.

 

Сынып: 6 Қатысқандар саны  қатыспағандар саны

 

 

Сабақ негізделген оқу мақсаты

 

Гидросфера ,дүниежүзілік су айналымы,дүниежұзілік мұхтит  жайлы толық мағлұмат алады.Судың қасиеті,олардың маңызы туралы білім қалыптастырады.
Оқу нәтижелері Барлық оқушылар

·         Судың қадірін ұғыныды,ұқыпты пайдалануды оқып үйренеді.

 

Оқушылардың басым бөлігі

·         Картамен жұмыс жасайды, мұхиттарды таба біледі.

 

Кейбір оқушылар

·         Қосымша ізденеді,мұхит бөліктерін, судың маңызы туралы біледі

Алдыңғы оқу Гидросфера ,су қабығы жайлы білімін толықтарыды. Өзгенің пікірін тыңдауға үйренеді.
Жоспар

 

Жоспарланған уақыт

 

Жоспарланған  жаттығулар Ресурсы
Басталуы:

1.Ұйымдастыру  кезеңі.

 

 

 

2.Үй  тапсырмасын  сұрау.

Сәйкестік тесті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың  сабаққа  дайындығын тексеру.

 

 

 

 

Сәйкестік тесті (оқушыларды 4 топқа бөліп тест тапсырмасы беріледі)

1-топ.Жер қабықтарын анықтау.

Литосфера              А. Ауа қабаты

Гидросфера            Ә. Тас қабаты

Атмосфера              Б. Тіршілік қабаты

Биосфера                 В. Су қабаты

2. Атмосфера қабаттарының биіктігін табыңыз?

Стратосфера                   А.80 шқ  жоғары

Тропосфера                     Ә. 80 шқ

Мезосфера                        Б. 55шқ

Термосфера                      В. 20 шқ

3. Атмосферада қандай газ қанша пайыз құрайды?

Оттегі                                     А. 78%

Азот                                        Ә.  0,95%

Көмірқышқыл газы                Б. 20,9%

Аргон және инертті газдар    В. 0,05%

4. Қысымды, жел бағытын, ылғалды және температураны өлшейтін құралдарды сәйкестендіріңдер.

Барометр                      А. Температура

Флюгер                         Ә. Қысым

Термометр                    Б. Ылғалды

Гигрометр                     В. Жел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Физикалық география»,

«Атамұра», 2014

Интернет

 

Ортасы

 

3.Өткен  сабақты бекіту

 

4.«Миға шабуыл» стратегиясы

 

 

 

 

 

 

5. Сабақтың  тақырыбын хабарлау. Мақсатын  қою.

 

 

 

 

 

 

6.Топтық жұмыс

 

 

 

 

7.Жаңа  мәліметпен таныс болу.

 

 

 

 

 

 

 

 

8.Картамен жұмыс

 

 

 

9.Жаңа  білімді  бекіту кезеңі

10.Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.Қорыту

 

 

1. Жер шарындағы қандай басым желдерді білесіңдер?

2. Климатты қалыптастырушы факторларды ата?

3.Қысы жылы, жазы салқын, ауаның температурасы тәулік және жыл ішінде аз ауытқиды,жауын-шашын мол,бұлтты және тұманды ауа райы жиі қайталанады.Бұл қандай климатқа тән ерекшелік?

4. Климаттың өзгеруіне әсер ететін қандай факторларды білесіңдер?

«Гидросфера туралы ұғым.Дүниежүзілік мұхит»

Мақсат қоюдан бұрын оқушыларға мынадай сұрақтар қойылады:1.Су дегеніміз не? 2.Табиғатта су қандай күйде кездеседі? 3.Қандай жағдайда су бір күйден екінші күйге ауысады? 4.Жер бетінде тіршілік үшін судың маңызы қандай?  Оқушыларға сабақтың мақсатын өздеріне қойғызу.

(топтық жұмыс)
Мағынаны тану. Түртіп алу (инсерт) әдісі

V Бұрыннан білемін         + Мен үшін жаңалық

– Келіспейм                   ? Сұрақ пайда болды?

 

Гидрология ұғымына түсінік беру. Мұхиттану-

(дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерін зерттейді)

құрлық гидрологиясы-

(құрлықтағы суларды зерттейді)

Гидросфера бөліктеріне түсінік беріледі.

Судың ерекше қасиеттеріне тоқталып, дүниежүзілік мұхиттарға қысқаша сипаттама беріледі.

 

Картадан мұхиттарды тауып ,көрсетеді.

 

 

“Ең ерекше” кестесін толтыр.

«Өзіңді тексер»географиялық диктант

Дәптерге  судың қасиеттерін тірек сызба арқылы жазу

Гидросфераның құрамдас бөліктері жаңару кезеңдері
Дүниежүзілік мұхит 2500 жыл
Жер асты сулары 1400 жыл
Тау мұздықтары 1600 жыл
Көпжылдық тоң 10000 жыл
Көлдер 17 жыл
Батпақтар 5 жыл
Өзен сулары 16 тәулік
Атмосфералық су 8 тәулік
Биологиялық су Бірнеше тәулік

 

«Ментальды карта».Табиғаттағы су айналымының сызбасын құрастыру

 

 

 

« Физикалық география»,

«Атамұра», 2014ж

Интернет

«Оқыту әдістемесі»

6 сынып

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.Аяқталуы

1. Сұрақтар қою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Өзіндік бағалау

 

 

3.Кері  байланыс алу.

 

 

 

«Ыстық орындық» стратегиясы бойынша сұрақтар қою.

Топ басшыларымен (спикер) жұмыс

1.      Гидросфера ауа қабаты. (жоқ)

2.      Гидросфера құрамына мұхиттар,теңіздер кірмейді.(жоқ)

3.      Жауын-шашын кіші айналымға жатады.(иә)

4.      Тұщы судың үлесі 2,5 (иә)

5.      Табиғатта су үш күйде болады.(иә)

6.      Мұхит су ащы .(иә)

7.      Дүниежүзілік су айналымы үлкен айналым.(иә)

8.      Солтүстік мұзды мұхиты екінші орын алады(жоқ)

9.      Материкке сұғына еніп жатқан теңіздерді ішкі теңіз дейді(ия)

10.  Атлант мұхиты Тынық мұхитынан екі есе кіші(ия)

11.Мұхиттардығ ауданы 149 млнкм2(жоқ)

12.Марста су тек мұз күйінде кездеседі(ия)

 

Әр оқушы өзіне өзі баға қойып, бағалау парағына белгілейді

 

Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдыңыздар? Смайлингкке стикерге жазылған кері байланыстарын жапсырады.

 

 

 

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master