Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласына есептер шығару

Тақырыбы  36 Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласына есептер шығару
Мақсаты Тақырып  жайлы түсініп оқуға талпынады,  салыстыра білуге үйренеді,ойын толық жеткізе білуге дағдыланады
Жалпы мақсат Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, білімдерін  дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың есептермен қатесіз  жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл, Постер, Сөздер банкісі, Ойлан тап, Кім шапшаң
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды Мозайка әдісі бойынша 1-2 топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

Бірін-біріне жақсы сөздер айту ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар

1) Сандар тізбегінің баяндау тәсілімен берілуі.

2) сандар тізбегінің неше тәсілін білесіңдер?

3) Арифметикалық прогрессияның n-мүшесінің формуласын білесіңбе?

4) Қандай тізбекті  арифметикалық прогрессия деп атаймыз.

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру топпен  тапсырманы орындау Оқушы  берген тапсырманы орындау
Түсіну «Постер» әдісін пайдалану  арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу Тақтада көрсетілген тақырыппен жұмыс жасау, әр топ  берілген тапсырмадағы тақырыпты  табу керек. Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып, тақырыпты өз бетімен игереді, түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

 

Қолдану «Арифметикалық прогрессия»  туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Сөздер банкасы» әдісі пайдалану арқылы тапсырмалар қолдану

 

Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолдандым. Бұл ойында тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып екінші шеңберге жазады. Топпен ақылдасып тақырыпты  аша білді Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Сергіту сәті жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау жаттығулар жасайды.
Талдау Ойлан тап

Кітаппен жұмыс.

Тақырыптарға шолу

Карточкалармен жұмыс

Әбілқасымова А. 2005 ж. №191, №192, №193

Әбілқасымова А. 2009 ж.

№172, №173, №174

Топтарға жаңа тақырып бойынша   Кітаппен  жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен  жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды  топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
Жинақтау Кім  шапшаң ойыны  арқылы  сабақты  жинақтайды Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты сұрақтар беруі Топтар сұрақ- жауап арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Бағалау Өзін-өзі бағалау

 

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топты бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру

 

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master