Биологиядан орта мерзімді жоспар

 

Орта мерзімді жоспарлар

 

Тарау

дың аты

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Күтілетін нәтиже

 

ОүБ мен  ОБ

 

Инклюзивті білім беру

 

Ресурстар

 

Ұлулар типі Типтің жалпы сипаттамасы. Бауыраяқтылар класы. Типтің негізгі ерекшелігі мен тіршілік әрекеттерімен таныса отырып, дағдысы мен зейінін қалыптастыру Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, оқытуды бағалау және оқуды бағалау. Типтің негізгі ерекшелігі мен тіршілік әрекеттерімен таныса отырып, дағдысы мен зейінін қалыптасты Жұпты, өзін-өзі бағалау Деңгейлік тапсырмалары, зертханалық жұмыс Ұлулар типінің  суреттері,интерак

тивті тақта, биолог анықтамалығы журналдары

Қосжақтаулылар класы Айқұлақ және медиялар, тіршілік ортасы, құрылысының ерекшеліктерін түсіндіру АКТ пайдалану, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Айқұлақ және медиялар, тіршілік ортасы, құрылысының ерекшеліктерін түсінді. Өзін-өзі, жұпты бағалау

 

Терминдермен жұмыс, сөзжұмбақ Қосжақтаулылар класының суреттері, интерактивті тақта,ұлулар бақалшақтары

 

Басаяқты ұлулар класы Сегізаяқ, кальмар, каракатица құрылысындағы ерекшеліктері, қозғалуы, қоректенуіне білімдерін дамыту Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, Оқыту үшін бағалау және оқуды  бағалау.Талантты және дарынды балаларды оқыту Сегізаяқ, кальмар, каракатица құрылысындағы ерекшеліктері, қозғалуы, қоректенуіне білімдерін дамытты. Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалау, топты бағалау Биологиялық диктант, кестелер, деңгейлік тапсырмалар Басаяқты ұлулар класының  суреттері. Биолог анықтамалығы, интерактивті тақта, слайдтар
Ұлулар типін қорытындылау Оқушылардың өздігінше ізденуін дамыта отырып, пәнге және жалпы білім алуға деген қызығушылығын арттыру

 

Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқушылардың өздігінше ізденуін дамыта отырып, пәнге және жалпы білім алуға деген қызығушылығын артты

 

Жиынтық бағалау Тест  тапсырмалары Тірек-сызба, АКТ модулі, тест, биологиялық диктант

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орта мерзімді жоспарлар

Тарау

дың аты

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Күтілетін нәтиже

 

ОүБ мен  ОБ

 

Инклюзивті білім беру

 

Ресурстар

 

Буынаяқтылар типі Шаянтәрізділер класы, түрлері, қоректенуі, тыныс алуы Типтің негізгі ерекшелігі мен тіршілік әрекеттерімен таныса отырып, дағдысы мен зейінін қалыптастыру Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, оқытуды бағалау және оқуды бағалау. Талантты және дарынды балаларды оқыту Типтің негізгі ерекшелігі мен тіршілік әрекеттерімен таныса отырып, дағдысы мен зейінін қалыптасты Бағдаршам көздерімен бағалау Тест сұрақтары, кестелер Шаянтәрізділер класы суреттері,интерак

тивті тақта, биолог анықтамалығы журналдары

Өрмекшітәріздестер класы, сыртқы құрылысы, тіршілік ортасы Крест өрмекшісі, сыртқы құрылысы, өрмектің құрылысы, маңызын ұғындыру АКТ пайдалану, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Крест өрмекшісі, сыртқы құрылысы, өрмектің құрылысы, маңызын ұғынды Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалау, топты бағалау Терминдермен жұмыс, сызықтық тесті Өрмекшітәріздес-

тер класының суреттері,интерак

тивті тақта, слайдтар

Кенелер, тіршілік ортасы, паразиттік тіршілік ету дағдысы Кенелерден жұғатын аурулардың алдын алу шараларын сақтандыру Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Талантты және дарынды балаларды оқыту

Кенелерден жұғатын аурулардың алдын алу шараларын сақтанды. Жұпты және топты бағалау Биологиялық диктант, кестелер, деңгейлік тапсырмалар Кенелер суреттері. Биолог анықтамалығы, интерактивті тақта, слайдтар
Бунақденелілер класы Бунақденелілердің шөпқоректі, жыртқыш, паразиттік өкілдері, бунақденелілерді қорғау шараларын меңгерту Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқытуды басқару және көшбасшылық

Бунақденелілердің шөпқоректі, жыртқыш, паразиттік өкілдері, бунақденелілерді қорғау шараларын меңгерді. Смайлик арқылы бағалау Тест  тапсырмалары, сөзжұмбақтар, сызбалар АКТ модулі, журналдар, тірек-сызбалар.

 

Тянова Гүлназ Бисенбекқызы

Биология пәнінің мұғалімі

Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы Ұштаған орта мектебі

 

 

 

 

Leave a Comment