Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі.Операциялық жүйе ұғымы

Қарағанды облысы
Қарағанды  қаласы
“№54 ЖББОМ” КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Исабекова Жанагуль Омиртаевна
Сабақтың тақырыбы: Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі.Операциялық жүйе ұғымы

 

Тақырып: Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі. Операциялық жүйе ұғымы. Мектеп: «№54ЖББОМ» КММ
Күні:  26.10.2016 Қатысушының саны Қатыспағаны Пән: информатика
Мұғалімнің аты-жөні: Исабекова Жанагуль Омиртаевна   Сынып: 5 «В»
Оқыту

мақсаты:

1) Компьютердің программалық жабдықтамасымен танысады және операциялық жүйе қашан жүктелетінін біледі.

2) Компьютерлерінде қандай операциялық жүйе орнатылғанын біледі, қосымшаларға қандай программалар жататынын үйренеді.

3) Программалық жабдықтаманың қандай түрін құруға болатынын естиді, программалау жүйесінің қызметі қандай екенін біледі.

Оқыту

мақсаты/ Күтілетін нәтижелер:

Барлығы: 1. Программалық жабдықтамалармен танысады.

Көпшілігі: 2.Драйвер программалық жабдықтаманың қай түріне жататынын біледі.

Кейбіреулері: 3.Кең тараған операциялық жүйелер атайды.

Тілдік мақсат: Тыңдалым, оқылым бойынша ұсыныстар:
Алдынғы (бұрынғы) оқыту/предшествующее обучение: Компьютер құрылымы, қосымша құрылғылары туралы білді.

 

Ж о с п а р
Жоспарлау уақыты (минутпен) Жоспарланған іс-әрекеттер Бағалау

 

Ресурстар
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеттері
Кіріспе

2 минут

Сәлемдесу

Сыныпты түгендеу

1) Ұйымдастыру кезеңі

Көңіл-күйді байқайық!

Әдептен еш озбайық

Жұлдызсың ба, күнсін бе?

Әлде қараңғы түнсінбе?

«Сен қайдасың?» 

Сәлем достым (қол беріп амандасу)
Сен қалайсың? (иықтарын қағады)
Қайда болдың? (құлақтарын тартады)
Жақсы болды (қол шапалақтайды)

Топқа бөлу

Қиынды әріптермен топтың атын жасырады.

1.     Тышқан

2.     Монитор

3.     Процессор

Сәлемдесу.

Сыныпта кезекші оқушылардың себепті, себепсіз қалған оқушыларды айтады.

Көңіл күй орнату.

 

Оқушылар бір-біріне қарап,

(қол беріп амандасады)

(иықтарын қағады)

(құлақтарын тартады)

(қол шапалақтайды)

 

Қиындыларды құрастырып, топтың атын табады.

 

 

 

  Информатика  оқулығы

5-сынып

Жұмыс дәптері

Интербелсенді тақта

Қиынды әріптер

 

Смайликтер

  Үй тапсырмасын тексеру.

1.Графикалық ақпаратты қағаздан компьютерге енгізу құралы: (Сканер)

2. Дыбыстық ақпаратты шығару үшін не қажет? (Колонкалар)

3. Заманауи ақпарт тасығыштардың қайсысының көлемі ең үлкен? (флешка)

4. Принтер қандай құрылғы? (ақпаратты қағазға басып шығаратын)

5. Компьютерде деректерді сақтау үшін керек құрылғы: (процессор)

6. Ақпаратты енгізу құрылғысы? (пернетақтта)

7. Бас әріптер режимін қосу үшін қолданылатын перне: (CapsLock)

8. Мәтін тергенде сөздердің арасында қандай пернені басады? (Бос орын)

9. Enter пернесі не үшін қажет? (енгізу)

10. Ноутбук компьютерлердің қай түріне жатады? (дербес компьютер)

11. Ақпаратты экран бетіне шығаратын құрылғы? (монитор)

Сұрақтарға жауап береді.  
Негізгі бөлім

 

Миға шабуыл

Қандай компьютерлік программаларды білесіңдер? Олардың қызметін сипаттаңдар?

Аудио тыңдату.

Сергіту сәті

Сәйкесін тап

Аудару

Операциялық жүйе- операционная система

Ақпарат – информация

Кодтау – кодирование

Техника қауіпсіздік ережелері – правила безопасности

Компьютер – компьютер

Монитор – монитор

Бағдарлама – программа

Қатты диск – винчестер

Жұмсақ диск – дискета

Тышқан – мышь

Тест жұмысы

1.     Компьютерде орнатылған барлық программалар нені құрайды?

2.     Компьютердің программалық жабдықтамасы түрлерінің дұрыс тізімін табыңдар.

3.     Мәтіндік процессор программалық жабдықтаманың қандай түріне жатады?

4.     Операциялық жүйелер қандай программалық өнімдердің құрамына кіреді?

5.     Компьютер құрылғыларына қызмет көрсететін программалыр қалай аталады?

6.     Компьютерге қосылға принтермен жұмыс істеу үшін қандай программа қажет?

7.     ОЖ жүктелуі деген не?

 

 

 

 

 

Тапсырмалар №1

Адамдарға қандай программалық жабдықтама қажет екенін көрсетіңдер (тиісті бағанға «+» белгісін қойындар)

Жағдай Жүйелік ПЖ Қосымшалар Программалау жүйелері
Сәулетші жаңа тұрғын үй кешенінің пішінін жобалайды      
Банк қызметкері банк желісі үшін жаңа қосымша жазады      
Фотограф қала көріністерін түсіру нәтижесінде алған суреттерді өңдейді      

Тапсырмалар №3

Адамдарға қандай программалық жабдықтама қажет екенін көрсетіңдер (тиісті бағанға «+» белгісін қойындар)

Жағдай Жүйелік ПЖ Қосымшалар Программалау жүйелері
Супермаркет сатушысы сатылған тауар туралы деректер енгізеді      
Дәрігер электрондық деректер қорына жаңа түскен науқастың ауру тарихын жазады      
Жаңа көпір салушылар компьютерде құрылған модель көмегімен оның беріктігін зерттейді      
Бір-біріне түсіндіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауабы :

  1. А
  2. В
  3. В
  4. Д
  5. С
  6. В
  7. А

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмалар №2

Адамдарға қандай программалық жабдықтама қажет екенін көрсетіңдер (тиісті бағанға «+» белгісін қойындар)

Жағдай Жүйелік ПЖ Қосымшалар Программалау жүйелері
Тілшілер жақында өткен мереке туралы ақпарат жинайды      
Жасөспірім Интернеттегі сүйікті ойынын қолдайтын сайт құрады      
Бірінші сынып оқушысы әріптерді компьютерлік программа көмегімен үйренеді      
 
Рефлексия 1. Смайликтер

2Бағдаршам

1. Смайликтер алады

2. «Бағдаршам» өз-өздерін бағалайды

 
Қосымша ақпараттар
Дифференциация

Қатысушыларға көмектесуді  қалай жоспарлайсыз?

Анағұрлым дағдысы қалыптасқан қатысушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?

 

Бағалау – қатысушылардың білімін/прогресті қадағалауды қалай жоспарлайсыз? (ақпартатты қорытындылау/бағалау идеясы) Пән аралық байланыс
 

 

 

 

 

   
Рефлексия

Оқыту/сабақтың мақсаттарына жете алдыңыз ба?

Бүгін қатысушылар нені үйренді?

Оқытуда атмосфера қалай болды?

Менің дифференцирленген әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты орындалды?

Мен кестеге сай жұмыс жасадым ба?

Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуіме болады және неге?

Бұл орынды өз сабағыңыз бойынша бақылау барысын жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанда жазылған сұрақтарға жауап бере өз сабағыңыз бойынша жазыңыз
 
Қорытынды бағалау

 

Сәтті болған екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)

1:

2:

Сабақты жақсартуға мүмкін болатын екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)

1:

2:

Сынып/аудитория жайында мен қандай жаналық білдім, сонымен қатар жеке қатысушылар туралы не білдім, менің келесі сабақты өткізуіме осы аталғандар қалай әсер етеді/қалай көрініс табады?

 

 

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment