Жолдар. Жолдық процедуралар мен функциялармен жұмыс

`

Сабақ жоспарының конспектісі

 

Курс: 3 Топ: ЭЕТ-И-14 Сабақ нөмірі: 55
Пән атауы: Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Оқытушы аты-жөні: Л.Кузбаева
Мамандығы/

Біліктілігі:

1304000-Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

1304043-Техник программист

Уақыты: 10.11.2016
Өткізілетін орны: №127 аудитория
Сабақтың тақырыбы: Жолдар. Жолдық процедуралар мен функциялармен жұмыс
Сабақ мақсаты: Жолдармен операциялар орындау тәсілдерін меңгеру, жолдық деректерге тіркеу операциялары мен қатынас операцияларын орындау, жолдарға қолданылатын процедуралар мен функциялармен жұмыс жасауды көрсету
ü  Білімділік: 1. Жолдық типтермен танысу.

2. Бақылау мысалдарын орындау.

3. Жеке тапсырманы орындау.

ü  Тәрбиелік: жанашырлық, мейірімділік пен әділдік тәрізді адамгершілік санат негізінде эстетикалық  талғамын  қалыптастыру,  нәтиже  алуға және  уақытты  үнемдеуге  дағдыландыру. өз білімін пайдалану, өз көзқарасын білдіру, шешім қабылдау және ол үшін жауапты болуға, отанға деген сүйіспеншілік пен құрмет сезімдерін нығайтуға тәрбиелеу.
ü  Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамытып, қызығушылығын ояту, білім-білік дағдыларын қалыптастыру
Сабақ түрі: лаборатория
Сабақ типі: аралас
Оқыту әдістері, тәсілдері, оқыту технологиялары: КОТ, дамыта оқыту технологиясы, сұрақ-жауап әдісі, баяндау әдісі, лабораториялық сабақты өткізу әдістерін пайдалану, лабораториялық таратпалар, ақпарат құралдарынан жинақталған мәліметтер, интерактивті әдістер: ой қозғау, салыстыру, талдау, ақпарат беру;
Қолданылатын дидактикалық материалдар, техникалық құралдар: «Delphi обьектіге бағытталған бағдарламалау тілі» электронды көмекші құралы
ОӘК, таратпалар, интернет материалдары: «Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері» ОӘК, интернет есептер жинағы
Қолданылатын негізгі әдебиеттер

Халықова К.З, Тұрғанбаева А.Р, Бостанов Б.Ғ, Программалау тілдерін оқыту. Delphi ортасы: Оқу құралы.-Алматы:Print-S, 2005 ж. “Delphi для учителя в примерах и задачах ” “Информатика в школе” “Информатика и образование” журналына қосымша №6, 2006 г.

 

Қосымша әдебиеттер:

Алексеев В.Е, Ваулин А.С, Петрова Г.Б “Вычислительная техника и программирования” Москва.,”Высшая школа”, 1991 г.

Архангельский А.Я. “100 компонентов общего назначения библиотеки Delph 5” электронная версия, Bel & Chen Co 2002 г.

 

Сабақ барысы Уақыты) Сабақ барысындағы оқытушы іс-әркеті Сабақ барысындағы студенттің іс-әрекеті Қажетті оқу-ресурстық құралдар
1 2 3 4 5
І.Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, мотивация 5 мин  Оқушылармен сәлемдесу;

-Аудитория тазалығын қадағалау;

-Сабаққа қажетті құралдарын тексеру;

-Сабаққа назарларын аударту;

-Дәптер тексеру;

Оқытушымен сәлемдесу;

-Аудиторияны сабаққа дайындау;

-Сабаққа дайындық жасау;

-Сабаққа назарларын аудару;

Кітаптар, оәк, таратпалар
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау (өткен сабақпен байланыс) 15 мин –          Үй тапсырмасын «Түрлі-түсті шаршылар» ойыны арқылы сұрау;

–          Өткен тақырып бойынша берілген есепті программалау жолын көрсету;

–          Қосымша сұрақтар қою;

–          Бағалау шартымен таныстыру.

–          Сергіту сәті. «Полиглот» ойынының шартымен таныстыру

–          Үй тапсырмасы бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру;

–          Өткен тақырып бойынша есепті программалауды дәптер немесе компьютерден көрсету ;

–          Қосымша сұрақтарға жауап беру;

–          Бағалау шартымен танысу.

–          Сергіту сәті. «Полиглот» ойынының шартымен танысады

Кітаптар, оәк, таратпалар
ІІІ. Білім, іскерлік, дағдыларды қалыптастыруға керекті білімдер 8 мин Жолдарға қолданылатын процедуралар мен функциялармен таныстыру:

Copy (S, Poz, N)  функциясы;

Concat (Sl, S2, …, SN)  функциясы;

Length (S) функциясы;

Pos (Sl, S2) функциясы;

Delete (S, Poz, N) процедурасы;

Insert(Sl,S2,Poz)  процедурасы

 

Жолдарға қолданылатын процедуралар мен функциялармен танысады:

Copy (S, Poz, N)  функциясы;

Concat (Sl, S2, …, SN)  функциясы;

Length (S) функциясы;

Pos (Sl, S2) функциясы;

Delete (S, Poz, N) процедурасы;

Insert(Sl,S2,Poz)  процедурасыОқушылар

Кітаптар, оәк, таратпалар
ІҮ. Жаңа материалды меңгерту 15 мин Интерактивті тақтаны пайдаланып оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру;

– Жолдарға қолдланылатын процедуралар және функциялар қызметімен таныстыру;

-Интерактивті тақтадан жолдармен орындалатын операциялармен жұмыс жасауды демонстрациялау арқылы түсіндіріп, программалауды  үйрету;

-Интерактивті тақтаның көмегімен Delphi-де құрылған жолдарға мысал ретінде программаны  демонстрациялау арқылы түсіндіріп, жұмыс жасауды үйрету

интерактивті тақтадан жаңа сабақтың тақырыбы мен  мақсатын түсінеді;

– Жолдарға қолдланылатын процедуралар және функциялар қызметімен танысады;

-Интерактивті тақтадан жолдармен орындалатын операциялармен жұмыс жасауды демонстрациялау арқылы түсініп, программалауды  үйренеді;

-Интерактивті тақтаның көмегімен Delphi-де құрылған жолдарға мысал ретінде программаны  демонстрациялау арқылы түсініп, жұмыс жасауды үйренеді

Кітаптар, оәк, таратпалар
Ү.Білімді бақылау, бағалау 25 мин -№5 лабораториялық жұмысты орындауға таратпалар беріледі;

-Лабораториялық жұмыстың мақсатын түсіндіреді;

-Лабораториялық жұмысты орындау барысында қолданылатын қажетті құрал-саймандарды көрсетеді;

-Интерактивті тақтадан лабораториялық жұмыстың бір тапсырмасын орындау жолын түсіндіріп көрсетеді;

-Лабораториялық жұмыста берілген тапсырмаларды жеке орындауға уақыт береді;

-Лабораториялық жұмыстарды бақылау, жеке дара кеңес беру жұмыстарын жасау;

-№5 лабораториялық жұмысты орындауға таратпаларды алады;

-Лабораториялық жұмыстың мақсатын түсінеді;

-Лабораториялық жұмысты орындау барысында қолданылатын қажетті құрал-саймандарды нақтылайды;

-Интерактивті тақтадан лабораториялық жұмыстың бір тапсырмасын орындау жолын түсініп көреді;

-Лабораториялық жұмыста берілген тапсырмаларды жеке орындайды;

-Лабораториялық жұмысты орындау барысында қиындықтарды оқытушыдан кеңес алады;

Кітаптар, оәк, таратпалар
ҮІ. Қорытынды (рефлексия) 18 -Бағалау критерийлері:

1.лабораториялық жұмыстың үш деңгейін орындаған оқушыға «5» деген баға;

2.лабораториялық жұмыстың екі деңгейін орындаған оқушыға «4» деген баға;

3. лабораториялық жұмыстыңбір деңгейін орындаған оқушыға «3» деген баға;

-Лабораториялық жұмыстар бойынша қосымша сұрақтар беріледі;

-Модульдік сұрақтар бойынша компьютерді тест сұрақтары беріледі

-Бағалау парағына әрбір кезең бойынша белгі қою арқылы бағаланады

-Жасалған лабораториялық жұмыстарын деңгейлер бойынша көрсетіп, бағалау парағына белгі қойылады;

-Оқушылар өтілген тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап береді;

-Лабораториялық жұмыстар бойынша қосымша сұрақтарға жауап береді;

– компьютерде тест сұрақтарына жауап береді

– Бағалау парағына түскен белгілер бойынша бағаланады

Кітаптар, оәк, таратпалар
ҮІІ. Үй тапсырмасын беру 5 Үй тапсырмасын орындау алгоритмі бойынша түсіндіру Үй тапсырмасын орындау реті бойынша түсіну Кітаптар, оәк, таратпалар
Теориялық тапсырма

Шығармашылық тапсырма

–          Жолдық  типтер және оның түрлеріне сипаттама жазу

Жол берілген. Соңғы сөздегі  k  әрпінің санын анықтаңыз

   
Студенттердің білім көрсеткіші:      
Оқытушының өзін-өзі бағалауы:      

 

 

І.Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, мотивация

 

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау (өткен сабақпен байланыс)

  1. Үй тапсырмасын «Түрлі-түсті шаршылар» ойыны арқылы сұрау
  1. Тышқан батырмасын бір рет шерткенде өңделетін оқиға атауы?
  2. Форманың жүктелуі барысында орындалатын оқиға атауы?
  3. Тышқанды объектінің үстінен жылжытқан кезде орындалатын оқиға атауы?
  4. Пернені басып жібергенде орындалатын оқиға атауы?
  5. Тышқанның сол жақ батырмасын басқан кезде орындалатын оқиға

атауы?

  1. Бағдарлама орындалуы барысында объектінің көріну/көрінбеуін  анықтайтын қасиет?
  2. Close әдісінің қызметі қандай?
  3. MouseMove оқиғасы не үшін бағдарламаланады?
  4. Visible қасиетінің қабылдайтын мәндері қандай?
  5. FormCreate() оқиғасының орындалуы нені білдіреді?
  6. Standard тақтасындағы компоненттерді атап шығыңыз-
  7. Жобаға жаңа форма қосу үшін не

істеу қажет?

  1. Button компонентінің негізгі қасиеттерін атаңыз-

 

 

 

  1.  Өткен тақырып бойынша есепті программалауды дәптер немесе компьютерден тексеру
  2. Сергіту сәті. «Полиглот» ойыны арқылы сергіту

Слайдта берілген суреттердін атауын тауып орыс және ағылшын тілдеріне аудару. Суреттер

күнделікті өмірден алынған.

 

 

 

 

ІІІ. Білім, іскерлік, дағдыларды қалыптастыруға керекті білімдер

Слайд арқылы түсіндіру

ІҮ. Жаңа материалды меңгерту

 

 

 

 

 

 

 

Ү.Білімді бақылау, бағалау

  1. Лабораториялық жұмыс №5 және бағалау парағымен таныстыру
  2. Модкльдік сұрақтар бойынша компьютерлік тест сұрақтары

 

 

 

 

 

 

 

ҮІІ. Үй тапсырмасын беру

  1. Жолдық  типтер және оның түрлеріне сипаттама жазу
  2. Жол берілген. Соңғы сөздегі  k  әрпінің санын анықтаңыз

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master