Сабақ- өркеннің негізгі бөлігі және қоректік заттарды өткізу мүшесі.Сабақтың буындары мен буын аралықтары.Сабақтың ішкі құрылысы.Сабақтың бойлап және жуандап өсуі.Камбийдің рөлі.Жылдық сақиналар. №12 зертханалық жұмыс

Қызылорда қаласы, №261 орта мектебінің биология пәні мұғалімі

Бисенов Шынболат

Сабақтың тақырыбы:Сабақ- өркеннің негізгі бөлігі және қоректік заттарды өткізу мүшесі.Сабақтың буындары мен буын аралықтары.Сабақтың ішкі құрылысы.Сабақтың бойлап және жуандап өсуі.Камбийдің рөлі.Жылдық сақиналар.

№12 зертханалық жұмыс

6  сынып

 

Сабақ негізделген оқу мақсаты Сабақ- өркеннің негізгі бөлігі екені туралы  білу

Сабақтың буындары мен буын аралықтары жайлы  түсіну

Сабақтың түрлерін ажырата білуді үйрену

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: 

Сабақ- өркеннің негізгі бөлігі екені туралы  біледі

 

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Сабақтың буындары мен буын аралықтары жайлы  түсінеді

 

Кейбір оқушылар істей алады:

Сабақтың түрлерін ажырата білуді үйренеді

 

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қабық,камбий,сүрек,өзек,

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.      Сабақтың қандай түрлері бар

2.      Сабақтың жуандауы қандай ұлпаға байланысты

3.      Шырпуды қай кезде жүргізеді

Жетістік критерийлері: Сабақ- өркеннің негізгі бөлігі екені жайлы  оқи алады.

Сабақтың буындары мен буын аралықтары жайлы  ажырата алады.

Бөліктерін  жаза алады

 

Алдыңғы оқу  Үлкен  ми  сыңарлары.  Жүйке  жүйесінің  гигиенасы
Жоспар
Жоспарланған уақыт                         Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
Басы

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

І. Оқушылармен  сәлемдесу,сынып оқушыларына  жағымды  ахуал  туғызу, назарын сабаққа аудару.

 

ІІ. Топтық жұмыс

Топқа бөлу

Сынып оқушыларын4 топқа бөліп топтастыру

Жүйке  жүйесінің  бөліктері  арқылы бөліну     

  1-топ:   Сабақ түрлері

  2- топ:  Сабақтың ішкі құрылысы

3-топ:  Камбийдің рөлі

4-топ: Сүрек,өзек,сабақтың бойлап өсуі

Топқа  бөлінгеннен  кейін  топтар  арасында   бес  рөлді  сайлаумыз керек.  Олар: Топ  басшы, баяндамашы,  бақылаушы, хатшы, уақыт сақшысы.

 

ІІI. Үй тапсырмасын сұрау

Кім  шапшаң? Саған  сұрақ,  маған  жауап  әдісі  арқылы  сұралады.

I  топқа

  1. Мидың  үлкен  ми   сыңарларында  қанша  бөлік  бар?
  2. Никотиннің  миға  әсері  қандай?

 

II топқа

1.      Мидың    үлкен   ми  сыңаларында қандай  аймақтары  бар,  олардың  орналасқан  орнын,  қызметін  атаңдар.

2.      Жүйке  жүйесінің  гигиенасын  қалай  сақтау  керек?

 

III  топқа

1.      Ой  еңбегінің  ережелерін  айтыңдар.

2.      Мидың  нұсқасынынан  үлкен  ми  сыңарларының аймақтарын көрсетіп, қызметін  айтындар.

 

Оқушылар смайликтер арқылы өзін-өзі бағалау

 

 

3 минут

 

15минут

 

 

 

 

 

 

10 минут

 «Ой қозғау»

Мұғалімнің түсінігі

ІV. Топтық жұмыс

Мәтінмен жұмыс

Тақырыптарды оқып, топ болып бір-біріне түсіндіру арқылы өз ойларын тұжырымдап постерге түсіріп қорғау

1-топқа:  Вегативті  жүйке және   Рефлекс

2- топқа:  Жұлын

 4- топқа: Ми

 

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау

Топтар бірін-бірі екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалау

 

V. Жұптық жұмыс

Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Үш  топта  берілген  тақырыпшалары  бойынша тұжырымдамалық  карта  жасау.

 

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау

Топтар бірін-бірі мадақтау сэндвичі арқылы бағалау

Соңы

 

 

 5 минут

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 ҮI. Жеке  жұмыс

Ассосиация  құру

Әр топқа  берілген  тапсырмаға  байланысты  ассоиация  құру

 

ҮII. Кері байланыс

«Рефлексия»

 

Білемін Білгім  келеді Үйрендім
     

 

Вегетативті  жүйке  жүйесі  тақырыбы  жайлы  бұрын  естіп  білгенім  бар.

Алдағы  уақытта осы  тақырып  жайлы  көп  нәрсені  білгім  келеді.

Бүгінгі  сабақтан  көп  мағлұматты  үйрендім  және  алдағы  уақыттада осы  тақырып  жайлы  көп  нәрсені үйренгім  келеді.

 

Кейінгі оқу: Вегетативті  жүйке жүйесін  оқу, қосымша материалдар  іздеу

 

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

 

 

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master