Мүшелер мен мүшелер жүйесі

 

 

Сабақ: биология Мектеп:Нұрғабұл  Малгаждарұлы  атындағы Қызыл Қазақстан негізгі мектебі
Күні:06.10.2016. Мұғалім есімі:Магзумова Динара Сайранбекқызы
Сынып8 Қатысқандар саны:8 Қатыспағандар саны: жоқ
Сабақтың тақырыбы: Мүшелер мен мүшелер жүйесі
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Адам ағзасындағы жеке мүшелер мен мүшелер жүйесі қызметінің үйлесімділігі мен реттелуі,  адам өмірінде атқаратын қызметінің  маңызын түсіну
Сабақ мақсаттары Барлық оқушыдлар
Адам денесіндегі мүшелердің түрлерін, мүшелер жүйесінің атқаратын қызметін біледі
Оқушылардың басым бөлігі

 

Мүшелер жүйесіндегі мүшелер мен ұлпаларды анықтай алады
Кейбір оқушылар
Адам ағзасындағы мүшелердің орналасу реттілігін біледі.
Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларға диалогті оқыту(зерттеушілік әңгіме) жүргізу арқылы тақырыпқа байланысты сұрақтар қойылады

 

Негізгі сөздер мен тіркестер
Эндокриндік, жүйке, сезім (сенсорлық), тірек-қимыл, жүрек-қантамырлары, зәр шығару,жыныс, лимфа.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған мақсаттар:
 
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба?
 
Жазылым бойынша ұсыныстар:
 
Алдыңғы оқу
Жоспар Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар
Жоспарланған уақыт    
Басталуы Психологиялық ахуал: 3минут

«Маңдайдағы стикер»

Мақсаты: оқушылардың өткен тақырыппен байланысты етін бір сөзді жазғызу арқылы оқушының ойын тыңдау болып табылады.

Топқа бөлу: маңдайдағы стикерлер арқылы топқа бөліну.

Өткенді қайталау (5 минут)

Жеке жұмыс

І тапсырма:

Суреттегі ұлпалардың аттарын жазу

Бағалау критерийі:

12-10«5» баға

9-7    «4» баға

6-4    «3» баға

Миға шабуыл(3 минут): «Мүшелер» сөзіне кластер құру

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

Ортасы ІІ тапсырма:

Іnsert стратегиясын(15минут): пайдалана отырып оқушыларға мәтінге белгі  қойып оқуға тапсырма берем.

Оқығаның түйіндеп, дәптерге жаздыру.

Топта талқылай отырып,постерге өз түсінгендерін,өз ойларын жазып талқылау.

ЖИКСО әдісі

Бағалау критериі: топтық бағалау

1.Мазмұнының ашылуы

2.Тірек сөздермен жазылуы

3.Спикердің аша білуі

4.Регламенттің сақталуы (уақытты тиімді пайдалануы)

5.Әдемі безендіру

 

ІІІ тапсырма: 5минут

Белгісіз мүшелер мен мүшелер жүйесі

Мүшелер жүйесі мен мүшелерді дұрыс дұрыс жазылуы. Топтық жұмыс.

Бағалау критерийі:

35-30 аралығы

«5» баға

29-20 аралығы

«4»баға

19-10 аралығы

«3»баға

 

АКТ, постер фломастер, маркер, бор, 8-сынып оқулығы Алматы «Атамұра»2012

Р. Әлімқұлова, Р. Сәтімбеков, А. Соловьева.

 

 

 

 

 

 

 

 

8- сынып оқулығы:

12 беттегі сурет

Аяқталуы  

ІҮ тапсырма 5минут:

Тест тапсырмасы:

10-8 дұрыс-«5»

7-5 дұрыс-«4»

4-2 дұрыс-«3»

 

Медбикемен сұхбат 5минут

 

Рефлексия «Алақан»: 3 минут:

Бас бармақ   Не ұнады?

Сұқ саусақ     Қандай жаңа білім алдым?

Ортаңғы        Не туралы ойланып қалдым?

Аты жоқ        өз қоржыныма нені аламын?

Шынашақ       Тағы не туралы білгім келеді?

 

Бағалау: 3 минут

Тест тапсырмалары

стикерлер

 

 

Қосымша ақпарат

Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс
     
Рефлексия 

Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі нәрсе табысты  болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

 

 

Сабақтың жоспары:

Сабақтың тақырыбы:     Тыныс алудың маңызы. Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:   Тыныс алу жүйесінің маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы жаңа білім, түсінік беріп, ұғымдар қалыптастыру

Дамытушылық:  Оқушылардың ойлау, есте сақтау, біліктіліктерін жетілдіру,  пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту

Тәрбиелік:      Жауапкершілікке, адамгершілікке, салауаттылыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекіліктері: Компьютер, интерактивті тақта, тыныс алу мүшелерінің макеті, модельдері, суреттері, слайдтар

Сабақтың түрі:         Білімді меңгерту,  шығармашылық сабағы

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Интерактивті оқыту, түсіндіру, сызба-нұсқа, ойын,  сұрақ-жауап,  көрнекілік, Insert  кестесі

Пәнаралық байланыстар:   Химия, ағылшын, салауаттану, экология

Сабақтың барысы:

I      Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың көңіл күйлрін анықтауға арналған смайликтер

II   Үй тапсырмасын сұрау

«Қанайналым кабинеті»

  1. Қанайналым жүйесі дегеніміз не? Қандай мүшелер жатады?
  2. Қантамырлары неше топқа бөлінеді?
  3. Жүрек неше қуысты, қабырғасы неше қабаттан тұрады?
  4. Артерия қабырғаларының ырғақты тербелісі қалай аталады? Қалай білуге болады
  5. Қанның қанайналым шеңберімен ағатынын ашқан ағылшын ғалымы?
  6. Мынау қандай аурудың белгілері: бас ауырады, жүрегі айниды, құлағынан шу кетпейді, тамаққа тәбеті тартпайды, жүректің жиырылуы бірде жиілеп, бірде бәсеңдейді.

«Қан тамырлар кабинеті»

Артерия

Веналар

Капиллярлар тамырларына толық түсінік беру

 

«Нақты сандар кабинеті»

Оқушылар мына сандар нені білдіреді

300г 0,4сек 4бөлік 5млн/мм3 90% 120/80 60-70рет 0,8 сек 20-30 сек

 

«Бағдаршам кабинеті»

Қызыл бағдаршам (есеп шығару)

Сары бағдаршам (Темекіге қарсымыз атты жадынама жасау)

Көк бағдаршам (өлен шумақтарын шығару )

 

III   Жаңа сабақ

  • Тыныс алудың маңызы
  • Тыныс алу мүшелерінің құрылысы
  • Тыныс алу мүшелерінің қызметі

 

1-Слайд.

Тынысалу деп  организм мен сыртқы орта арасындағы оттек түсіп, көмірқышқыл газының шығарылуымен байланысты жүретін газ алмасу процесін айтады

 

2-Слайд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-Слайд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5-6-слайдтар «Тыныс алу мүшелерінің құрылысы» бейнеленген суреттер

IV   Бекіту

“Ойлан, тап!” кезеңі.

Тыныс алу жүйесінің мүшелерін сызба-нұсқа түрінде сызып, макеттен орналасуы мен құрылысын түсіндіріп өтіңдер

“Инсерт”  түртіп алу жүйесі арқылы кестені толтыру

Білемін Меңгердім Нені түсінбедім? Таңқалдырды
       

 

V    Бағалау

Бағалау парағы арқылы оқушылар алдымен өзіндік бағалауларын қойып шығады, одан соң мұғаліммен оқушының ортақ бағасы қойылады.

VI   Үйге тапсырма беру

  1. §40 оқу; Баяндама жазу: “Тыныс алу    мүшелерінің гигиенасы”
  2. Сәйкестендіру тестін орындау
  3. Баяндама: “Тыныс алу  мүшелерінің гигиенасы немесе аурудың  алдын алу шаралары”

 

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master