Соль минор тональдігінде Т5/3- 5/3- Д5/3 айналу жүйесі.

Сабақтың тақырыбы: Соль минор тональдігінде Т5/3- 5/3- Д5/3 айналу жүйесі.

Сабақтың мақсаты: Үш дыбыстан құралған аккорд, оның айналу жүйесін құру

Сабақтың көрнекілігі: Плакаттар, карточкалар,  тест сұрақтары, магнит тақта.

                                                         

                                                       Сабақтың жүрісі.

І. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу, құрал-жабдықтарын тексеру.

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: 1) Өткен сабақты сұрап тақтаға құрғызу.

2) Жаттығуды дирижерлау

3) Тест сұрақтары.

4) Брейнринг (жылдам сұрақ-жауаптар)

 5) Мадақтау.

ІІІ. Жаңа сабақ.  Соль# минор —  qis moll

                               t5/3-  S5/3-  Д5/3  оның айналу жүйесі.

Соль# минор тональдігінде t5/3-  S5/3 – Д 5/3 айналымын құру.

Соль# минор тональдігі  5# кілт белгісі бар минорлық тональдік. Параллель тонгі Си мажор-Hdur

Үшдыбыстан тұратын,терция бойымен орналасқан аккордтар –  tSD.

Үшдыбысты аккордтар  үш айналымнан тұрады.

t5/3- тоникалық терцквинтаккорд

t6- тоникалық секстаккорд

t6/4- тоникалық квартсекстаккорд

                                        S5/3- субдоминанталық терцквинтаккорд

                                        S6-  субдоминанталық     секстаккорд

                                        S6/4- субдоминанталық     квартсекстаккорд                             

                                        D 5/3- доминанталық терцквинтаккорд

                                        D6-   доминанталық  секстаккорд                  

                                        D6/4- доминанталық  квартсекстаккорд

Басқыштары:            t5/3-І-ІІІ-Ү                S5/3-ІҮ-ҮІ-І            D 5/3- Ү-ҮІІ-ІІ

                                      t6-ІІІ-Ү-І                   S6-ҮІ-І-ІҮ               D 6- ҮІІ-ІІ-Ү

                                      t6/4Ү-І-ІІІ                 S6/4- І-ІҮ-ҮІ           D6/4- ІІ-Ү-ҮІ

Соль# минор тональдігінде t 5/3-  S5/3-  Д5/3 айналымы. (натуралдық, гармониялық,мелодиялық) нота сызығында магнитті ноталармен оқушылармен бірге құру.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Оқушыларға t–S–D  аккордтарын фортепианомен айтқызу.

 

Бекіту:   Ми минор- Фа диез тональдігінде магнит тақтаға аккордтарды құрғызу.

                           Ми минор-   t5/3- S6- D6/4

                           Фа мажор – t5/3-S5/3- D6

ІҮ. Жаттығу.  Ми мажор тональдігінде      ¾ – өлшемін дирижерлау. ¾ – үш үлесті көлем қолды үш рет   бұлғау арқылы көрсетіледі.   

№ 346 жаттығуды  орындау.

 

Талдау:            1.Тональдігін,өлшемін табу.  2.Нота ұзақтықтарын талдау  3. Оқушылармен бірге әуенсіз  дирижерлау, содан кейін фортепианоның сүйемелдеуімен айту.

Ү. Есту қабілетін тексеруге арналған  диктант.

                          Т5/3–Д6—2– S6/4– Д7– 8

ҮІ. Сергіту сәті.    Оқушылар екі топқа бөлініп, берілген тапсырмаларды жылдам орындайды:

                             1.Оқушылар берілген аккордтарды жылдам құру керек.

                             2.Берілген аккодтардың атауын табу.

  1.    #,  Ь кілт белгілерінің көбею реті.                      

                             4.тональдіктердің әріптік белгіленуін табу.

                             5.Т–S –Д аккордтарының басқыштарын табу.

ҮІІ. Қорытынды.         Бүгінгі өткен t–S–Д айналымын,  басқыштарын  оқушылардан сұрай отырып 

                                        қайталап өту.

ҮІІ. Үйге тапсырма. 1. Ре Ь мажор–  Qes dur тональдігінде Т5/3–S5/3—Д5/3 айналымдарын құру.

                                      2.Ля,Ми дыбыстарынан т5—ү2—к3—т4—ү7—к6 интервалдарын құру.

                                      3.№ 346 жаттығуды дирижерлап айту.

ІХ. Бағалау.       Алтын кілт—5тік,   Күміс кілт—4тік,   Қола кілт— 3тік

 

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master