Ұрпақ -тіршіліктік жалғасы.

Жамбыл облысы Қордай ауданы Гвардейский қалашығы

Б.Момышұлы атындағы №43 орта мектеп

Бастауыш сынып мұғалімі:

Уакапова Ляззат Амантаевна

Сыныбы: 2 «Д»

Пәні: Дүниетану

Сабақтың тақырыбы: Ұрпақ -тіршіліктік жалғасы.

Сабақтың мақсаты: Жануарлардың ұрпақтарына қамқорлығын  түсіну.

Сабақтың міндеті: Ұрпақ тіршіліктің жалғасы туралы түсіндіру

2.Сөздік қорларын молайту.

3.Адамгершілікке ауыз біршілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Ресурстар:1. Дүниетану «Атамұра»

2.Мұғалімге арналған нұсқаулық

3.Стикер,смайлктер,слайд көрсетілімдері

Күтілетін нәтиже: Тақырыптың мазмұнын баяндайды,шығармашылық қабілеттері дам иды,ойын жүйелеп айтуға              төселеді.

Әдіс-тәсілдер: Сәйкестендіру, шығармашылық жұмыс, авторлық орындық, жұппен жұмыс.

Блум кезеңдері Қолданылатын әдіс тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ақуал

 

 

 

 

Қоршаған орта табиғат,

Жануар өсімдік адамзат

Сүю қорғау парасат,

Білейік оны жамағат.

Шаттық шеңберін құрып сәттілік тілейді.
 

Сыныпты топқа бөлу

 

1топ: Сары түс

2топ: Қызыл түс

3топ: Көк түс

4топ: Күлгін түс

 

Түстер арқылы 4топқа бөлінеді.
Білу «Авторлық орындық» 1.Жыл құстарын ата?

2.Қыстап қалатын құстар немен қоректенеді?

3.Бәбісектің тұмсығы қандай болады?

4.Бірқазан балықты қалай аулайды?

Топтасып сұрақтар алмасу
Түсіну «Ой ашар» Әңгімені барлығы оқып шығу

1.Үй жануарлары төлдеріне қалай қамқорлық жасайды?

2.Суреттегі жануарлар ұрпақтарына қандай қамқорлық жасайтынын өз сөздерімен әңгімелету

3.Барлық жануарлар жылдың қай мезгілінде көбейеді?

Жұптасып талқылау.Топпен талқылау .Әңгімелеп беру
Қолдану  Топтық жұмыс 1топ«Ұрпақ тіршіліктін жалғасы» әнгіме құрастыру.

2топ Тұмсық не үшін керек?

3топ Қолтырауын

4топ Бунақденелілер

Әр топ тапсырманы суреттеп постер қорғайды.
Талдау Сәйкестендіру Жанурлардың ұрпақтарын сәйкестендіру Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды.
Жинақтау

 

 

 

Рефлексия

 

 

 

Білемін

Білдім

Білгім келеді.

 

Барлық оқушы жұмыстанады.

 

 

 

Бағалау

 

 

 

«Бағдаршам», «Екі жұлдыз,бір тілек»

 

 

Әр топқа бағдаршам таратылады.

 

 

 

Әр оқушы өз-өздерін бағалайды.

 

 

Үйге тапсырма

 

Ұрпақ-тіршіліктің жалғасы мәтінін оқып келу.

 

Өз бетінше әңгімелеу

 

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master