Негіздер , құрамы , жіктелуі ,қасиеттері ,алынуы.

0Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы
“Пригород жалпы орта білім беретін мектебі”КММ

Сансызбаева Жанар Абылгазыкызы

Сабақ  тақырыбы:  Негіздер , құрамы , жіктелуі ,қасиеттері ,алынуы.

Сабақтың  мақсаты:   Білімділік:  Оқушыларға   бейорганикалық  қосылыстар   кластарының  бірі –негіздердің құрамы   жіктелуі ,қасиеттері, алынуы  туралы  түсініктер беру.

Дамытушылық :     Оқушылардың  ой  -өрісін ,зейінін ,өз  бетімен        жұмыс    істеу   қабілетін  дамыту.

Тәрбиелік :  Оқушыларды  білімділікке ,ұжымшылдыққа , белсенділікке,  жауапкершілікке  ,іскерлікке  тәрбиелеу.

Сабақ   түрі : Танымдық  сабақ.

Әдісі :  Сұрақ жауап;  салыстыру ,ой    түйіндеу.

Сабақтың  көрнекілігі :  Интерактивті  тақта , слайд – презентациялар,  тірек  сызбалар,электронды  оқулық , қауіпсіздік техникасының ережелері, сілті  ерітіндісі ,индикаторлар.

Пән  аралық байланыс:  Математика,информатика ,өзін-өзі тану.

Сабақ  өтілу  барысы:  Ұйымдастыру  кезеңі.

«Ой  қозғау»   стратегиясын  пайдалану.

Химия  кабинетінде  оқушылар  у-шу  болып  жатыр, мұны  естіген  мұғалім  кіріп  келіп  ,не  болды?  дейді   сөйтсе  талас   сыртында  «СаО»  деген  жазуы  бар  шөлмектегі  заттың  қалай  аталуы  жайында  екен. Аяулым « өртенген  ізбес»  десе ,  Дулат «ауа ізбесі» десе,  Анара « сөндірілген  ізбес  кальций  оксиді»  дейді. Сонда  оқушылардың  қайсысы  дұрыс  айтып  тұр?  Ойлап  табыңдаршы. Мұғалім :Бұл жауаптар негізінен дұрыс.Бұл  затты  осылай  бірнеше  түрлі  атауға  да болады  деп айтып  түсіндіріп  береді.

Үй   тапсырмасын тексеру.

Ағылшын тілінде : true,  False

 

CaO HNO3 MgCO3 Al2O3 NO2 NaNO3 H2SO4 H-II O-II HCl Na-II

деңгей .  Химиялық диктант

  1. Қышқылдар дегеніміз  не?
  2. Қышқылдар  ——       жіктеледі.——  —— ——- —-
  3. Мына сызбанұсқаға  сәйкес реакция теңдеулерін жаз:    .

Қ.О   +    Су                  Қ

Н,О      +   Су              Сілті

Үй  тапсырмасы  қорытындыланады.

Жаңа  сабақ.  Мақсат қою кезеңі.

2  деңгей . Интерактивті   тақтадан  тірек  сызбалары  беріледі.

Nа               О             Н

  1. 2. Алынуы  :  а)  Mе     +  Н2О              Сілті +   Н2

                              2 К    +  2 Н2 О            2 КОН +  Н2

ә)  Н.О   +НО              Сілті

Са О  + Н2О           Са(ОН) 2

б)   Т  + С                     ем  Н    +    Т

Си Сl2  + 2 КОН                  Си (ОН )2    +    2 К Сl

в)   Nа Сl  электролиз       Nа     +Н2О         Nа ОН

 

  1. Физикалық қасиеттері:
  2. Мағынаны  тану сатысында  негіздердің  химиялық  қасиеттері тірек  сызба  арқылы  түсіндіріледі.
  3. Химиялық  қасиеттері  :  

а)    Сілті    +   Қ .О                   Т      +   Су

2КОН   + СО2             К2 СО3  +Н2О

ә)      Н  +  Қ               Т   +  Су   (бейтараптану)

КОН   + НСl              КСl  + Н2О

Си (ОН )  + 2 Н Сl            Си Сl2  +2Н2О

б)    Сілті   +    Ме тұзы                Ем Н      +   Т

2 КОН    +   Fе Сl 2                  Fе  (ОН)+ 2 К Сl

в)     Ем Н                         Мех ОУ        +    Су

2 Fе  (ОН)3                      Fе 2 О3  +3 Н2О

г)   Екідайлы гидроксид   +  Қ               Т   +  Су

Zп   (ОН)2  +2 НСl              Zп Сl2 + 2 Н2О

Екідайлы гидроксид    +  Сілті            Т   +  Су

Zп   (ОН)2  +2NаОН                 Nа2 ZпО2 + 2 Н2О

Ой  бөлісу  стратегиясында  оқушылардан  өтілген  сабақ  төнірегінде   сұрақ  жауап  алынады.

3  деңгей   «Ойлан  тап!».

Массасы   28г  литий  суда  ерігенде  сутектің  (қ.ж)  қанша  көлемі  түзіледі?

«Барлық  гүлдер гүлдесінші !»  Қазір  сендердің  көз  алдарыңда  мына  гүлдер басқа гүлдерге айналып шыға келеді , күн  көзіндей  сендердің   жүректеріңді  жылытады. Гүлдер неге басқа түске айналып шыға келді?  Ойланып  көрейікші

Орындаушы :  Фенолфталеин  сіңірілген   қағаздан  жасалған  гүлдер  тұрады.

Сілті  ерітіндісі   пульверизатордан  гүлге  шашылады,  көз  алымызда  барлық  гүлдердің  түсі  өзгереді.

Оқушы  сөзі : Фенолфталеин  индикаторы  сілтінің  әсерінен малина  түске  өзгереді.

4  деңгей  «Кім  жылдам?»      

Си  (ОН)2+        Н24                     +    НСl                К ОН                         ?

Рефлексия   жүргізу:

(Рефлексиялық  тест  арқылы  оқушылар  сұрақтарға  «+»  немесе  «-»  белгісін  қойып,сабақ  туралы  өз  көзқарастарын  білдіреді.)

1.Мен сабақтан  көп  жаңалықты  білдім.

2.Сабақта қолданылған  әдіс – тәсілдер  маған  ұнады.

3.Бұл  алған  білімім  маған  алдағы  өмірімде  жәрдемдеседі.

4.Мен  сабаққа  шын  көңіліммен  қатысып,алға  қойған  мақсатыма  жеттім.

Оқушылардың  білімін  бағалау.

Үйге  тапсырма  беру.   § 46  (1-10)

жұмыс  дәптеріндегі  тапсырмалар

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master