Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын өрнектердіықшамдауда қолдану

Керімбай атындағы №12 мектеп-гимназиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы: Екі өрнектің квадраттарының

                       айырымының формуласын      

өрнектердіықшамдауда қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәні : Алгебра

 

Сыныбы : 7 «А»

 

Абдразақова Г. Б – екінші санатты математика пәнінің мұғалімі:

 

 

 

 

 

 

Тараз- 2017жыл

Күні :

Сабақтың  мақсаты:
    Білімділік : Екі өрнектің квадраттарының  айырымының  формуласын

пайдаланып  есептер шығару барысында білімдерін шыңдау

және білімдерін кеңейту.

Дамытушылық : Оқушылардың  өзіндік ізденіс  және  логикалық -ойлау

санасын дамыту. Әрбір  жеке  тұлғаның  өз  бетінше

жұмыс  жасауына  жағдай  жасап есеп  шығару

икемділіктерін  арттыру.

Тәрбиелілік:Оқушыларды   белсенділікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа,

тәрбиелеу.

Сабақтан күтілетін нәтиже:Оқушылар формуланы пайдаланып, есептер 

                                                    шығару барысында қолдана алады.

Сабактың  түрі:Жарыс сабақ .

Сабақтың типі: Есеп шығару дағдыларын  қалыптастыру.

Сабақтың әдіс-тәсілі:Есептер шығару, формулаларды қолдана білу.

Сабақтың  көрнекілігі:  Интерактивті   тақта, үлестірме қағаздар,оқулық.

Сабақтың  ұраны: «Мен  білемін, мен  үйренемін.»

Сабақтың жоспары:

  1. Ұйымдастыру  кезеңі:– 2 мин
    Оқушылардың оқу-құралдарын түгендеп, сыныпты  сабаққа  дайындау.

II.Үй  тапсырмасын  тексеру: № 374  (Қатесін тап )     –    5 мин

III.Негізгі  бөлім:

1 ) « Миға шабуыл»  Сұрақ – жауап    –  5 мин

2)  «Ой қозғау »  оқулықпен  жұмыс  № 377  – 10  мин

3) «Жауабын сәйкестендір» перфокартамен жұмыс –  8  мин

4)«Бұл мәлімет шындық па немесе жалған ба?» қима қағаздармен  жұмыс-5м

 ІV.  Үйге тапсырма.– 3  мин

V . Қорытындылау. «Константинополь» ойыны  тақырыпқа байланысты сөз        

табу     –    5мин 

  1. Оқушыны бағалау . – 2 мин

Сабақтың барысы:

  1. Ұымдастыру  кезеңі:– 2 мин
    Оқушылардың оқу-құралдарын түгендеп, сыныпты  сабаққа  дайындау.

  Оқушылар   төрт  топқа бөлініп отырғызылады .

II.Үй тапсырмасын тексеру №374  (Қатесін тап )     – 5 мин

  1. (2аb-с)(2ab+с)=4a2b2-c2
  2. (5а-3b )(5а+3b  )=25a2-9b2
  3. (5x+6y)(6y-5x )=36y2-25x2
  4. (4+3xy )(4-3xy )=16-9x2y2
  5. (5b+4a )(4a-5b )=16a2-25b2
  6. (2p+7q )(7q-2p )=49q2-4p2

№375

  1. 25а2b2=(5a-b )(5a+b )
  2. 9x2-16y2 =(3x-4y )(3x+4y )

Әр топқа үй тапсырмасы бойынша мадақтау белгілері (*,,0,)таратылады

III. 1)  «Миға шабуыл » Сұрақ – жауап : – 5 мин

А)     Өрнек  дегеніміз не?

Ә)  (а22 )=…..формуласы ?

Б) формула дегеніміз ……

В) Есеп ……….

2)    «Ой қозғау » Оқулықпен жұмыс  №377- 10 мин

 №377 Көпмүше түрінде жазыңдар:

I   ТОП

1)  (2ху-1 )(2хy+1 )=4x2y2-1

2 )(1+3ab )(1-3ab )=1-9a2 b2

II  ТОП

3)(8ab+5)(5-8ab ) =  (5+8ab )(5-8ab )=25-64a2b2

4)(10cx-6) (10cx+6 )=100c2x2-36

III ТОП

5) (8+9cd)(9cd-8 )=(9cd+8 ) (9cd-8 )=81c2-64

6)(0,2t-0,5u) (0,2t+0,5u  )=0,04t2-0,25u2

№378  Көпмүше түрінде жаз.

IVТОП

  1. (a2-5 )(a2+5 )=a4-25
  2. (4-x2 ) (4+x2)=16-x4

Тапсырмаларды орындағаннан соң белгілермен мадақтау.

3)  «Жауабын сәйкестендір»перфокартамен жұмыс.    – 8 мин

Әр топқа қима қағаздардан  тапсырмалар таратылады. Тапсырмалардың жауабын   орналастыру керек.

I  топ:

№ 1

№14х2-9в2= (х-3  )(х+3 ) 0 0,7-х2
№2 ( x-0,7 )(x+0,7)= (х+3  )(х+3 ) (2х-3в )(2х+3в ) Х+3
№3    x2-9= 1 Х4-0,49 Х2-0,49

№1 жауап парағы:

№3 жауабы    
  №1 жауабы  
    №2 жауабы

II топ:

№2

№181-9а2= (х-3  )(х+3 ) 0    (9-3а) (9+3а )
№2 ( 3-2у )(3+2у)= (х+3  )(х+3 ) (2х-3в )(2х+3в ) 9-4у2
№30,16-у2= 1 (0,4-у )(0,4+у ) Х2-0,49

№1 жауап парағы:

    №1 жауабы
    №2 жауабы
  №3 жауабы  

III топ:

№3

№1( а22 )(а22 )= (х-3  )(х+3 ) 0  (17-4у )(17+4у )
№2 289-16у2= (2х-3в )(2х+3в )
 №3 (  ) )= 1 а 44 Х2-0,49

№3 жауап парағы:

    №2 жауабы
    №3 жауабы
  №1 жауабы  

IV  топ:

№ 4

№1121-144в2= (8-6р)(8+6р) 0 0,7-х2
№2     а2х22у2 = (х+3  )(х+3 )  (11-12в)(11+12в ) Х+3
№364-36р2= 1 Х4-0,49 (ах-ву)(ах+ву)

№4 жауап парағы:

№3 жауабы    
  №1 жауабы  
    №2 жауабы

 

4) « Бұл мәлімет шындық па немесе жалған ба? » – 5 мин

Тақырыпқа байланысты керекті сөздерді оқушылар бір – бірімен пікірлесе келе  жинақтайды.

I  топ:

1.Көпмүшенің     ұқсас мүшелерін біріктіруге болмайды   Жалған

  1. а22 = (а-в ) (а+в ) формуласын  қысқаша көбейту формулаларының бірі 

деп атаймыз. Шындық

  1. 3. Көпмүшелерді жіктеуге боладыШындық

II топ:

  1. Көпмүшенің стандарт түрі болады .Шындық
  2. А22=( а2+1 ) (а2-1 ).Жалған
  3. у=x2 функциясының графигі паробола.           Шындық

III топ:

  1. Санның стандарт түрі болмайды. Жалған
  2. 100=1 дұрыс орындалған                                          Шындық
  3. Натурал көрсеткішті дәреже ұғымы бар Шындық

IV топ

  1. Көпмүшені топтауға болады. Шындық
  2. Санның екінші дәрежесін сол санның үшінші дәрежесі деймізЖалған
  3. Бірмүшенің стандарт түрі болады    Шындық

IV .Үйге тапсырма: № 378 № 379

  1. Қорытындылау: «Константинополь» ойыны . Тақырыпқа байланысты

сөз  табу.«Көпмүше», «Бірмүше», «Формула»,

«у=x2 функциясы»

Оқушыны бағалау :  Білімдеріне қарай бағалау.  Жинаған белгілеріне қарай

топты бағалау.

 

7 – сыныптағы  алгебра сабағыма жазылған рефлексивті есебім.

 

 

Сабақ алгебра пәні. Сабақтың тақырыбы: Формуланы пайдаланып, өрнектерді ықшамдау. Сабақтың мақсаты: Оқушылар қысқаша көбейту формуласын пайдаланып, өрнектерді ықшамдап есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. Сабақтан күтілетін нәтиже: Оқушылар формуланы біледі, есептершығару барысында қолдана алады.

Сынып   төрт топқа  «математикалық  сөздер» арқылы бөлінді. 4-5 мин кетті. Сергіту сәті болды.  Сабақта қолданылған әдіс тәсілдер «10  сұрақ әдісі» , «Қатесін тап» «Шындық па әлде жалған ба?» «Константинополь ойыны»,  пайдаланылды.  4 Топтада  төмен деңгейлі оқушылар : Аңсар, Самат, Нұрай, Аружан болды. Топ басшылары Аяжан, Камилла, Толғанай, Мөлдір есімді  топ басшылары. Болды.   Әр әдіс тәсілде топ басшылары өз топтарын бағалау крийтерийлері арқылы бағалап отырды.  Үлгерім төмен оқушыларға көмектесіп отырды. Топта «коммулятивтік, зертеушілік»  әңгімелер болды.

Ауызша сұрақтарға  Аңсар, Самат т.б оқушылар жауап беоді. Олар өз деңгейлерінше барынша сұрақтарға жауап берді деп ойлаймын. Себебі бұл оқушылар осы сабақта формуланы сөйлетті, есінде қалды. Сабақ өз деңгейінде өтті. Оқушылардың арасын да қателіктер болды, топ басшылары өз қателіктерін түзеп те жатты. Бұл сабақта оқушылар бір –бірімен ұйымшыл, бірінің пікірін тыңдауға үйренісіп қалғаны көрініп тұрды. Бірінші топ басшылары бағалады, сосын мен жиынтық бағаладым.  Сабақты қорытындылағанда оқушылар «Константинополь ойыны» арқылы математикалық және алгебралық терминдерді керемет жазды. Сабақ өз деңгейінде өтілді.

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master