Мәтін. Тауық.

 

Күні/айы Пәні: Сыныбы: 1
23.04.16 Сауаташу Мұғалімі: Л.Адильшиева
Сабақтыңтақырыбы Мәтін. Тауық.
Жалпымақсаты Оқушылардымәтіндегінегізгіойдытүсінебілугеүйрету.
Күтілетіннәтижелер Оқушылармәтіндегінегізгіойдытүсінеалады.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап.
Ресурстар Дидактикалықматериалдар, тауықтың бейнесі, қорапша, кесте.
Сабақкезеңдері Мұғалімәрекеті  Оқушыәрекеті
Ұйымдастырукезеңі

 

1. Сабақтыңмақсатынтүсіндіру

2.  Топқабөлу.

4. Бағалаукритерийлерінжасау.

 

 

1.Сабаққа назараудару

2.Сабаққа қызығушылығынарттыру. Әуен арқылы топқабөліну. Сабақмақсатыментанысады.

Негізгібөлім

 

 

 

 

 

І. Үй тапсырмасын тексеру.

«Қонжық» – мәтінінің мазмұнын сұрау. (Әр топтан барлық оқушыға тізбекпен.)

 

 

ІІ. Мағынаны тану-сиқырлы қобдиша

Жұмбақ жасырамын, жұмбақтың шешуі сиқырлы қобдишадан шығады

Күн батса қонақтап қалғыған,

Таң атса жерден жем аңдыған.

(Тауық)

«Сен маған-мен саған» -сұрақтар қою.

·         Тауық не?

·         Көргендерің бар ма?

·         Қайдакөрдіңдер?

·         Түсі қандай болады?

·         Үйқұсы ма дала құсы ма?

·         Адамғақандайпайдасы бар?

«Тауық» – мәтініментаныстыру.

1.      Өзімоқып беру.

2.      Оқушылардыңөздерінеоқыту (тізбектеп).

3.      Мәтінмазмұныбойыншасұрақтарқою.

Адасқан балапандар. Видео арқылы

Суретте құстар және балапандар көрсетіледі. Қай құстың балапаны қайсысы екенін табу керек.

 

Сергіту сәті

Тақтамен жұмыс:

167- жаттығу. Кім? Сұрағына жауап беретін сөзді бір рет, не істеді? Сұрағына жауап беретін сөзді екі рет сызамыз.

 

Жазда футбол, қыста хоккей ойнаймыз.

Біз түрлі спортпен шұғылданамыз.

Біз ауламызды күтіп ұстаймыз.

 

Топтық жұмыс:

1-   Топ:Сурет  бойынша мәтін құрастыру.

2-                                   2-топ: Біздің аула мәтіні бойынша сурет салу

   3-топ:Сурет бойынша мәтін

құрастыру.

Топтық жұмысты қорғау.

Ыстық орындық

Ыстық орындыққа бір оқушы отырады, басқа оқушылар оған сұрақ қояды.

 

Рефлексиялық бағалау кезеңі.

– Сабақта не үйрендің?

– Не ұнады?

– Не қиындықтуғызды?

 

«Қонжық» – мәтінінтізбектепайту. Критерий бойыншаөзін-өзіжәнеөзарабағалау.

Жұмбақшешу. Сұрақтарғажауапбереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тауық» – мәтінімен танысады. Тізбектеп оқиды. Сұрақтарға жауап беру.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту жаттығуын орындайды.

 

Топпен жұмыс жасайды. Өз жұмыстарын қорғайды.

 

 

Бағалау – – мұғалімніңбағалауы. смайликтерарқылы.
Үйге

тапсырма

Ереженіжаттау.
Үйдеоқу «Тауық» – мәтінінтүсініпоқу.
Рефлексия

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master