Кері тригонометриялық функциялар

Атырау инженерлік-гуманитарлық институты колледжінің

математика пәнінің мұғалімі Қайырлиева Қарлығаш Жаңабайқызы

 

 Пәні:     Математика

ТобыЕсеп және аудит

Курсы:  1

 

Сабақ тақырыбы:     “Кері тригонометриялық функцияла

Сабақ тақырыбы:     “Кері тригонометриялық функциялар ” тақырыбына есептер шығару
Сабақ мақсаты:

а) білімділік : теориялық білімдерін практикадана қолдана білу, формулаларды пайдаланып есеп шығара білу

ә )  дамытушылық: кері тригонометриялық функцияларды есептеу арқылы математикалық ойлау , шығармашылық қабілеттерін  дамыту

б)   тәрбиелік : сауаттылыққа, шапшаңдыққа, өз ойын еркін айта білуге тәрбиелеу
Типі:   кіріктірілген сабақ

Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс, семантикалық картамен,кестемен жұмыс,ойын
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, формула, кесте,график, оқулық «Алгебра және анализ бастамалары.

10 сынып; А. Абылкасымова, К. Шойынбеков, В. Корчевский,  З.Жумагулова; .-Алматы: Мектеп, 2010»

Пәнаралық байланыс:   Қазақстан тарихы

Сабақтың  жүрісі:

 

  1. Ұйымдастыру

а) Оқушыларды түгендеу

ә)Сабаққа даярлығын тексеру

 

І-ші отау «Ауызша сұрақтар»

Керей хан алғаш болып қазақ хандығының құрылуына өзіндік үлесін қосқан, 1465 жылы қазақ елінің Әбілқайыр хандығынан бөлініп шығып жеке дербес мемлекет болуында табандылық танытқан, қазақ хандының аяққа тұрып кетіп енші алып жеке ел болуына ат салысқан қайраткер.
Ендеше Керей хан  тапсырмасын орындайық:
а)Үй тапсырмасын тексеру

ә) Ауызша сұрақтар:

 

  1. Қандай тригонометриялық функциялар бар?
  2. Cos x функциясына кері функция қалай аталады? Қасиеттері қандай?

3.Sin x  функциясына кері функция қалай аталады?  Қасиеттері қандай?

4.tanx функциясына кері функция қалай аталады?  Қасиеттері қандай?

  1. ctgx функциясына кері функция қалай аталады? Қасиеттері қандай?

 

ІІ-ші отау  Өздік жұмыс ”   Отауымыздың қонағы  «Жәңгірхан » тапсырмасы  ………………………
Есепте:

1) ;2)    ;  3) .

4) ;                    5) ;                      6) .

7) ;                     8)  ;                    9)

 

 

 

ІІІ-ші отауымыз  «Тең мәнін тап»      Қонағымыз  «Кенесары хан»  есебі. 

 

  1. sin 300 = cos 60 0   =
  2. cos 300 = sin 60 0 =
  3. tg450 = ctg 450   = 1
  4. Sin 450 = cos450 =

 

 

ІV-отауымыз  «Деңгейлік тапсырмалар   отауы»  К елесі қонағымыз «Тәуке хан»
Тәуке хан қазақ даласындағы заңдық жүйенің қалыптасыуында үлкен рөл атқарған тұлғалардың бірі. «Тәртіпсіз ел болмайды, тәртіпке бағынған құл болмайды» деп Бауыржан Момышұлы атамыз айтқандай қазақ даласында тәртіп орнатуда, қаң орнатуда өзіндік ерекшеліктерімен танылған тұлға. Тәуке ханның «Жеті жарғысы» дала қазақтарының ата заңына айналған бір кездері. Осы жеті жарғы негізінде көптеген билеріміз шешім шығарып бұл заңның практикалық тұрғыда іске асуына да септігін тигізген.

 

 

Есептеңдер:
А деңгей
В деңгей
; ;
С деңгей
 

 

V-отау  “Кестемен  жұмыс “  Отауымыздың қонағы  «Абылай хан»
Абылай хан. 18-ші ғасырда қазақ даласына төрт тараптан қауып төніп тәуелсіздігі тұғырдан тайғалы тұрған шақта Абылайлап атқа қонып, тоз- тоз болып бөлініп ұстағанның қолында, тістегеннің ауызында кеткен қазақ жерін біртұтас етіп, бас басына би болған басшыларды бір араға жинап, қазақ халқын яғни үш жүзді бір араға жиып қайтадан мықты ел, мақтанышы бар мемлекетке айналуында үлкен рөл атқарған бір туар басшы.

 

 

300 450 600
 Sin x
Cos x
 tgx
Ctg x

 

 

00 900 1800
sin x
cos x
tg x
ctgx

 

 

 

VІ-отау   «Киелі сан» қонағы Н.Ә.Назарбаев.
Ата-бабамыздың ғасырлар бойы аңсап келген тәуелсіз қазақ елін құрылуына өз алдына дербес ел болып кетуіне үлкен септігін тигізген табанды ер, егемен еліміздің тұңғыш Президентінің  саясатының арқасында қазақ елін төрткүл дүние мойындаған, табаны берік, тұғыры биік елге айналдырған көшбасшысы.Міне,сол тәуелсіздігімізге   25-жыл толып отыр екен .Ендеше, Президент тапсырмасын орындайық:

Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығына 25 есеп,сұрақ.

  1. y = arcsinx функциясының графигі
  2. y = arccos x функциясының графигі
  3. y =arctg x және y = arcctg x функциясының графигі
  4. Жұп, тақ, периодты, шектелген функциялар деп қандай функцияларды айтамыз?

5.Функциялардың өсу, кему аралықтары және экстремумы дегеніміз не?

6.Функцияның берілу тәсілдері

7.Функцияның жұп немесе тақ екенін дәлелдеңдер:

  1. а) у=
  2. б) у=х2cosx

8.Анықталу облысын тап:

у        =

  1. Функцияны зерттеу қандай алгоритм бойынша жүргізіледі?

 

  1. )
  2. Функцияны графигін зерттеп, оның графигін салыңдар:  у=2х-5
  3. sin 450
  4. sin 900
  5. cos 1800
  6. tg600
  7. ctg300
  8. ctg 1800
  9. cos 00
  10. Функцияны зерттеп, оның графигін салыңдар: у=3х+4

21.Жұп функцияны ата?

  1. Тақ функцияларды ата?

23.Синус функ. графигі қалай аталады?

  1. Косинус функ. графигі қалай аталады?

25.Тангенс функ. графигі қалай аталады?

Сергіту сәті

Математикалық терминдер  (өз аттарыңның бірінші әрпінен термин айту)

 

«Қатемді аула»  ойыны

 

Материалды түсіндіруде мұғалім әдейі қате жібереді.Оқушы лезде қателерге назар аударып , әдейі жіберілген қателері бар мәтінді  тауып алу керек.

 

 

  300  450   600    1800
sin x

 

0

 

 
cos x

 

-1

 

0

 

   

 

-1

tgx 1

 

 

1

ctg x

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды: балалар бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?
Не үйрендіңдер?Не білгілерің келеді?
 Үйге тапсырма:   §  8   №  80

Бағалау.

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master