Дулат Исабеков «Әпке» драмасы

 

Мектеп:

Қазақ тілімен әдебиет пәні мұғалімі: Лаура Умбетова

Төрткүл  жалпы орта мектебі
Сабақтың тақырыбы: Дулат Исабеков «Әпке» драмасы
Сынып: 8
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: – Жазушының өмірімен шығарамасын  меңгерту.                                                – шығармашылық дағдыларын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар:Жазушының өмірімен шығарамсы туралы мағлұмат ала отырып, жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Табыс критерийлері: Жазушының драмасы арқылы өмірге деген көзқарастары өзгертеді.Драма арқылы шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Драманы оқи отырып басқа да шығармалармен салыстыра отырып түрлендіреді.
Кейбір оқушылар:
Шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Тілдік мақсат: Оқушылар:                               
Драма – бұл өмірде болатын оқиға екенін біледі, өмірді шынай сезінеді, мамандық таңдаудағы мақсатын алдына қояды, іздену арқылы шығармашылық қабілетін арттырады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Тақырыпты меңгеруде оқушылар:  Драма қандай жағадайда болатынын, образға кіруге, рөльде ойнауға,  көп оқып іздену қабілетіне ие болады.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдлы тілдік бірліктер: айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды  орындауда сөйлеу дағдылары дамиды
Талқылауға арналған тармақтар: оқулықтан драманы бөлімдерге бөліп оқиды, рөлдерге бөліп сахналық көрініс жасайды, сұрақтар арқылы пікірталас өткізе алады.
Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?

Өмірде болған оқиғаларды дұрыс қабылдау үшін меңгереді

Жазылым бойынша ұсыныстар: Драманы бөлімдерге бөліп оқу, тапсырмаларды дұрыс орындау
Алдыңғы оқу Д.Исабековтің «Ата үміті» повестін еске түсіру -6 сыныпта, ІҮ тоқсан – сәуір айында
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған тапсырмалар Табыс критерийі (Бағалау өлшемдері) Ресурстар
Басталуы:  

Қызығушылықты ояту:

«Қол шапалақ»арқылы психологиялық ахуал орнатамын

«Тобыңды тап»ақ, сары, қызыл, көк түстің  түрлері арқылы 4 топқа бөлемін

Үй тапсырмасын пысықтау:

1)  Д.Исабеков өмірі мен шығармасы

 

2)«Кім жылдам» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша дайындалған зымыран сұрақтарға топ бойынша жеке-жеке жауап береді нәтижесінде жеңімпаз анықталады

Экраннан дұрыс жауаптарды көре отырып өзін-өзі критериалды бағалау

 

 

Топ басшылары бағалау парақшалары арқылы бағалайды (критерийлер тақтадан көрсетіледі)

Жетістік критерий

 

 

5 ұпайлық жүйе бойынша бірін-бірі бағалайды

 

Слайд, Қазақ тілі оқулығы 8-сынып, авторлары С.Исаев, Г.Қосымова 53-67 бет
Ортасы:

Жаңа сабақтан ақпарат АКТ арқылы таныстырылымарқылы көрсетілсе

Мағынаны тану:

1.Д. Исабековтің өмірін “ҒЗО” ойыны арқылы талдайды: ҒЗО (ғылыми зерттеу орталығы) алынған тапсырманы топтасып талдай отырып, өзара міндет бөлінісі арқылы шығармашылықпен тақтада орындайды.

2.Оқулықпен жұмыс: бөлімдерге бөліп оқу, ценарий бойынша сахналық көрініс көрсету. Әр оқушыға ценарий бойынша роль беріледі.

3. АВС деңгейлі оқушыларға тапсырмалар:

–   шығармашылық жұмыс (драмадан мәтін беремін, мәтіннің идеясын анықтап, тақырыпты түсінеді.-А деңгейлі

 

–  «Ой қозғау» әдісімен тақырыпқа топ көшбасшылары талдау жасайды-В деңгейлі

 

–  « Сен қалай ойлайсың? Тақырыпты композициялық құрылысына қарай талдау жасау. – С деңгейлі
5. Сергіту. «Көңілді күн» әніне билеу

Тақырып ашылады

Жетістік критерийі:

-Мағынаны ашу-

1 ұпай

-Өзіндік идеясы-

1 ұпай

-Сөздік қоры-

1 ұпай

 

 

Топ басшылары тапсырмаларды орындау шапшаңдығын, қосқан үлесін бағалайды

Сұрақтың дұрыс дұрыс емес екенін –интербелсенді тақтадан көрсетіледі, топ басшыларына тапсырмаларды тексеру үшін дұрыс жауаптары бар парақтар таратамын

 

 

Деңгейлік тапсырмалар орындалады. Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жақсы, жарайсыңдар» деп ынталандырамын

Интербелсенді тақта, слайд, оқулық, флипчарт, қалам-фломастер

 

 

 

Оқулық, дәптер

 

 

 

 

Үлестірме қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

Аяқталуы «Кім алғыр» әдiсiмен сабақты қорытындылау  үшін  – әр топтан  бірнеше оқушы пікірсайыс өткізеді. Критериалды бағалау

Топ басшылары бағалау парақшаларына  жетістік критерийлерін негізге алып бағалайды

слайд, оқулық, доп
Бағалау

Рефлексия: БББ

Үйге тапсырма: « Әпке» драмасын композицилық құрылысына қарай талдау

Топ басшылары бағалау парақшаларын өткізеді

Рефлексияны «бағдаршамның» (жасыл-түсіндім, сары-күмәнім бар, қызыл – түсінбедім) түстеріне сәйкес салады

Интербелсенді тақта, слайд, оқулық
Қосымша ақпарат:
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай  жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс.  Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері. АТК-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс.
-Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі (шығармашылықты талап ететін) тапсырма беремін

-Үлгермеуші оқушыларға деңгейіне, тақырыпқа сәйкес жеңіл тапсырма беремін

-БББ кестесі

-өзін өзі бағалау

-критериалды бағалау

-топтық

-жиынтық

-диагностикалық

-техника қауіпсіздігі ережесін сақтау

– интербелсенді тақта

-оқушыларға тәлім-тәрбие құзыреттілігін қалыптастыру

Рефлексия

-сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

-Бүгін оқушылар не білді?

-Сыныптағы ахуал қандай болды?

-мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

-мен берілген уақытта үлгердім бе?

-мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

  «Әпке» драмасы тақырыбында өткен сабағымның  мақсаты шынайы.

Бүгінгі сабақтан оқушылар  өмірдің шындығын, түсініп, біліп, адамгершілік, бауырмашылдықты білді.

Оқушылар тақырыпты меңгеруде топтық жұмыс жасап, құрдастар арасында бірлескен сұхбат жүргізді.

Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды.

Берілген уақытта үлгере алдым.

 

Келесі жоспарды оқушылардың алған теориялық білімін практикада қолдануын, өздері жеке мәтін құрай алуына  мән беремін.

 

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master