Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Бүтін көрсеткішті дәреже (12 сағ)       Мектеп: «М.Әуезов атындағы орта              

                                                                                    мектебі»КММ

Күні:                                                          Мұғалімнің аты-жөні: Еликенова Г.Р.

Сынып:  7                                                Қатысқандар:             Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.1.2.4

Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету;

7.1.2.6

Көрсеткіші 0-ге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу

Сабақтың мақсаты Барлық оқушы:  бүтін көрсеткішті дәрежені, бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін біледі, көрсеткіші 0-ге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табады;

Оқушылардың басым көпшілігі: бүтін көрсеткішті дәрежесі бар өрнектердің мәнін таба алады;

Кейбір оқушылар: бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін күрделі есептерді түрлендіруде қолдана алады

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану, талдау
Бағалау критерийі Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін қолданады
Тілдік мақсаттар Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттері анықтамасын айта алады.

Лексика мен терминология: бүтін сан, натурал көрсеткішті дәреже, натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері, өзара кері сандар, бүтін көрсеткішті дәреже

Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер:

–         -n бүтін теріс көрсеткішті дәреже деп…

–          Нөлге тең емес кез келген санның нөлінші дәрежесі…

–         Өзара кері сандар …

 

Құндылықтарға баулу Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық
Пәнаралық байланыс Физика
Тақырып бойынша алдыңғы білім Сандарды көбейтуді біледі, сандардың дәрежесін, квадратын, кубын біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

(8 мин)

Ұйымдастыру:

1)    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

2)    «Сен білесің бе?» топқа бөлу.

«Дәреже» тобы:  формуласына келтірілген тапсырма

«Көпмүше» тобы:  формуласына келтірілген тапсырма

 

«Бүтін» тобы:  формуласына келтірілген тапсырма

 

«Натурал» тобы:  формуласына келтірілген тапсырма

жіктеу

3)    «Өз-өзіңді бағала» әдісі.

 

Экранда үй тапсырмасын жауаптары бойынша  әр оқушы өзін тексереді.

Саралау: тапсырма

Бағалау: өзін-өзі бағалау

 

 

Таратпа материалдар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Экран

Сабақтың ортасы

( 29 мин)

1-    Тапсырма.

«Математикалық банк» әдісі

тапсырмалары:

1)

2)

3)

4)

 

Дескриптор ұпай
Санның дәрежесін табады 1
Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін есеп шығаруда қолданады 1

 

тапсырмалары:

1)

2)

3)

4)

 

Дескриптор ұпай
Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін есеп шығаруда қолданады 1
Бүтін көрсеткішті дәрежесі бар өрнектердің мәнін табады 1

 

тапсырмалары:

1)

2)

3)

4)

 

 

Дескриптор ұпай
Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін біледі 1
Санның дәрежесін табады 1
Амалдарды орындайды 2

 

Саралау: жіктеу

Бағалау :

 

 

Денсаулық сақтау мақсатында оқушыларға «Дәрумендер» сергіту сәтін жүргіземін, зейінін шоғырландырамын.

 

2-тапсырма

«Семантикалық карта» әдісі

  7 1001
  +      
+        
        +
    +    
5000000       +  

 

Дескриптор ұпай
Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін біледі 1
Санның бүтін теріс дәрежесін табады 1
Амалдарды орындайды 2
Санды стандарт түрге келтіреді 1

 

Саралау: тапсырма, қарқын

Бағалау: топтар өзара бағалау

 

 

Оқулық-пен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семантикалық карта

 

 

 

Сабақтың соңы

( 8 мин)

«Кім жылдам?» тест

1.      дәрежесі неге тең?

A.

B.

C.

D.

2.

A. 1

B. 0

C. 5

D. шешімі жоқ

3. =

A.

B.

C.

D.

4. =

A.

B.

C.

D.

5. 40000 санының стандарт түрі?

A.

B.

C.

D.

 

дескриптор ұпай
Негіздері бірдей, дәреже көрсеткіштері әр түрлі сандарды көбейтеді 1
Санның бүтін теріс дәрежесін табады 1
Кез келген санның 0 дәрежесін табады 1
Көбейтіндінің дәрежесін табады 2
Санды стандарт түрге келтіреді 1
 

https://kahoot.com/

Саралау: қарқын

Бағалау: kahoot бағдарламасы бойынша бағалайды, топ басшысы жинақтайды

 

 

 

 

Кері байланыс.

«Бес саусақ» әдісі

 

 

 

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Қарқын

Бағалау

Тапсырма

Жіктеу

қорытынды

Жұлдызша, смайлик, өзін-өзі бағалау Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау. Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаты шынайы. Оқушылар сабақтың мақсатына жете алады деп ойлаймын.  
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні Бағалау әдісі
«Өз-өзіңді бағала» «Математикалық банк» «Семантикалық карта» «Кім жылдам?»
1          
2          
3          
4          
5          
6          

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master