11-ден 20-ға дейінгі сандардың ондық құрамы

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы 11-ден 20-ға дейінгі сандардың ондық құрамы
Мақсаты 1-Оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін тереңдету. Есепті ауызша, жазбаша сурет бойынша құрастыру,шығару .

2-Оқушылардың есеп шығару барысында толық жауап беру арқылы байланыстырып сойлеу қабілеттерін дамыту. Есте сақтау қабілеттерін, зейіндерін, байқағыштарын арттыру.

3- Салауатты өмір салтын тәрбиелеу. Спортшы бейнесін елестету арқылы

Сабақ барысында спортшы бойындағы бар қасиеттерге ( жылдамдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа, зеректікке)  еліктеуге ұмтылдыру.

 

Сабақтың түрі: бекіту сабағы, жарыс.

 

Әдісі: Сұрақ  жауап, жарыс, саяхат.

 

Пәнаралық байланысы: дене шынықтыру

 

Қажетті құралдар: презентация, смайликтер (қызыл , жасыл), карточкалар, қима  қағаздар.

Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Ұйымдастыру кезеңі: топқа бөліну, амандасу:

Қайырлылы күн, ұстаздар!

Қайырлы күн, қонақтар!

Тай құлындайтебіскен,

Армысындаржасдостар!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту «11- ден 20-  ға дейінгі сандардың ондық құрамы»

  • Балалар, былтыр Қазақстанда қандай әлемдік , спорттық іс  шара өтті?
  • ҚысқыАзиадаойыны.
  • Ал Азиададегеніміз не?

қысқы  Азия ойындары ,ҚазақстанныңекіқаласындаАстанадажәнеАлматыдаөтті.

  • Азиадаелінесаяхатжасайотырып, жарысөткіземіз. Өтежақсыорындалғантапсырмаларғақызылсмайликтер, ал жақсыорындалғанжасылсмайликтерберіледі.
  • Ал, ендіжарыстыбастаймыз. Осы топтардыңішіндекімАзиадаойындардыңжеңімпазыболадыекен?

Үштопқабөлінеді : «Жылдамдар», «Жүйріктер», «Мықтылар».

 

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану

Тиістісандардықой Қызықтыру

.

13- 4 + * = 14              6+ 2 + * = 15           4 + 8 + * = 7

3 + 5 + * = 12              5 + 1 + * = 14           16 – 8 + * = 14

7 + 5 + * = 15              7 + 3 + * = 15           17 – 9 + * = 11

13 – 6 + * = 11             17- 9 + * = 12           15 – 8 + * = 14

1-5 тапсырмаларды орындау.

 

Сергіту сәті Орманның бiз емшiсiмiз,
Тоқ, тоқ, тоқ (партаны үш рет ұрады).
Құрт бiткендi жоқ етемiз,
Жоқ, жоқ, жоқ (қимыл көрсетедi).
Тоқ, тоқ, тоқ,
Жоқ, жоқ, жоқ.
Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс Ойын «Тізбек» ауызша есептеу

9 + 9 – 10 + 6 – 14 +20 = 20

8+ 5 – 3 + 6 – 8 + 12 =20

5 + 10 – 7 +4 – 5 +  13=20

«Танграм» ойыны

Танграм –  шамамен 4000 жылдықтарихы бар қытайойыны. Белгілібірқатынастакесілген  7  әртүрліфигураларарқылыалдын ала білетіннемесежаңаданойлапқалағанбейненіңкескінінкелтіру.

Ойыншарты

  • Әрбірқұрастырылатынбейнеойыныңбарлықжетіфигурасыменқұрастырылуытиіс, яғнижетіден аз таспенқұрастырылғанбейнеТанграмойыныболыпесептелмейді.
  • Фигураларбірініңүстінебірішығыпкетпеукерек, біржазақтықтыңбойыменғанаорналасады.
  • Фигураларбір – бірінетолықтайнемесебелгілібірбөлігітиіптұрады. Еңболмағанда  бір  нүктеде  жанасыптұруытиіс .  Яғни , қандай да бір фигура   қалғандарынаалшақтатұраалмайды. Бұлай   болсаойыншартыбұзылмайды.

 

Үйге тапсырма №6 12-бетте Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау «5» болсын алар бағамыз,

Білімнен бақыт табамыз.

Өнер, білім көп алып,

Өсе берсін  санамыз.

Өзін-өзі бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master