Фариза Оңғарсынова.  Әже

Пәні:  Әдебиеттік оқу

Сыныбы: 2 «б»

Уақыты: 27.01.2017

ІІ кезең 2-сабақ Сағ: 14:50-15:35

Пән мұғалімі:   Әленова С

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Фариза Оңғарсынова.  Әже
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау  тақырыпқа байланысты керекті  сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, мәтін құрастыру және жазу

Сабақтың мақсаттары Барлығы: әже туралы өлеңмен танысады, оқиды

Көбі:әже туралы өлеңді жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Өзінің ойын ашық жеткізе алады

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды ата-анаға, үлкенге  құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, қазақ тілі ,дүниетану,өзін өзі тану
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба ,көрсетілім, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Ашынып, асырып
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3  мин

“Мақсатымыз-білім алу,

Міндетіміз-еңбектену.

Еңбек етіп жұмыла,

“5”ке  қолды жеткізу.”  Сөздер арқылы топқа бөлу. («Мейірім», «Шуақ», «Жылу» топтарына топтасады)

Шаттық шебері

«Мейірім»

«Шуақ»

«Жылу»

Сабақтың басы

5 минут

Үй тапсырмасын сұрау  Ф. Оңғарсынова «Жылу»

«Менің анам» эссе оқиды. «Бала тілі-бал» видеосұрақтар қойылады

 Оқушылардан тізбектей сұрау

АКТ

Сабақтың ортасы

6 мин

 

 

 

 

 

 

4мин

 

7мин

 

 

Мақсат қою кезеңі: Видеокөрсетілім

Топтық тапсырма: 1-топ. Түсініп оқы.

Күннің шуағы –жылы

Ананың құшағы – жылы Мақалдың мағынасын түсіндіріңіз

2-топ Сөзжұмбақты шешіңіз «Әже» сөзжұмбағын шешу

3-топ. Автор туралы ізден

Бағалау: Әженің қолғаптары арқылы

Тыңдалым: Өлеңді тыңда. Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бер

-Өлеңнен не түсіндің?

– Осы өлеңнен көңіліңе не түйдің?

Осы өлең арқылы жазушы не айтпақшы болды?

Оқылым.Тізбектей оқыту.Бағалау-мадақтау арқылы

Ұжымдық жұмыс-тақтамен жұмыс бағалау-мадақтау

Топтық тапсырмалар

 

 

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

3   мин

«Ақ әжем» әнін орындайды. аудиожазба
5 мин

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

Дәптермен жұмыс өлең жолдарын өз бетіңше жалғастыр

Әже

Мен ұйықтарда айтады

Ертегісін, әндерін

……..

……..

Бағалау: әженің қолғаптары

Топтық тапсырма 1-топ  «Әже» қауымдастығын құру

2-топ үлкенді құрметтеп, сыйлап, кішіпейілділік көрсеткен кездерің болды ма,сахналап көрсету

3-топ «Менің әжем» эссе жазу

Сабақтың соңы

5 минут

 

 

Бағалау

Үйге тапсырма өлеңді жаттап ал, әжеңе арнап өлең шығарып көр.

«Тілек ағашына» әжеңе арнап тілек жаз

Рефлексия «Бағдаршам»

 

Тілек жазу

Бағдаршам көздері

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
РефлексияТөмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің

сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

– Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

– Бүгін оқушылар не білді?

– Сыныптағы ахуал қандай болды?

– Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

– Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

– Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

Ұйқас – өлең тармақтарындағы сөз аяқтарының үндестігі, өзара ұқсас, дыбыстас естілуі. Ұйқас өлең сөздің ырғағын күшейтуге себін тигізеді, өлеңнің әуезділігін арттырады.
Ұйқас – ұйқас үшін тұрмауы керек, яғни ұйқас өлеңнің пішініне ғана емес, мазмұнына қызмет етуі шарт. Ұйқастағы табиғилық та осында жатады. Өлең ұйқасының үстіндегі іздену осы тұрғыдан болуға тиіс.
Ұйқастың түрлерін жіктеп-ажыратқанда, алдымен, оның сапасын, яғни сөздердің өзара қаншалықты үйлесетіні еске алынады. Бұл жағынан келгенде ұйқасты толымды ұйқас және толымсыз ұйқас деп бөледі. Мәселен, мақтанба, баптанба – толымды ұйқас болса, жұбанып, доғарып – толымсыз ұйқас екені өзінен-өзі көрініп тұр.
«Қазақ поэзиясында ұйқастардың түрі көп, – деп жазды академик Қ. Жұмалиев, – бірақ ең негізгісі және көп қолданылатындары мыналар:
1) қара өлең ұйқасы (ааба),
2) шұбыртпалы ұйқас (аааа),
3) ерікті ұйқас (абвгб),
4) кезекті ұйқас (абвб),
5) шалыс ұйқас (абаб),
6) егіз ұйқас (аабб),
7) аралас ұйқас (аабвбвббб),
8) осы күнгі ерікті ұйқастар (абабвгд)».

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master