Есептер шығару

Пәні: математика
Аты-жөні : Абдурахманова Әлия Шынасиловна

Мекен-жайы: Жамбыл облысы,

Қордай ауданы , Соғанды ауылы 

мектеп: №33Соғанды негізгі мектебі

Сынып: 4 Қатысқандар саны:20  
Тақырыбы: Есептер шығару
Сабақ негізделген оқу мақсаты   (мақсаттары ) 3-4 амалмен шығарылатын есептерді модельдейді.

Кездесу қозғалысына, біріне –бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептердегі өрнектердің нені білдіретінін айтады.

Сабақ

мақсаттары:

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар:
·        Өрнектерді оқи алады
Оқушылардың басым бөлігі:
·        Кездесу қозғалысына, біріне –бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептердегі өрнектердің нені білдіретінін айтады
Кейбір оқушылар:

·        Бос орынға сан қойып жазуларды қалпына келтіре алады

 
Тілдік мақсат:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Қозғалыс жылдамдығы, арақашықтық, уақыт, тік төртбұрыштың ұзындығы, ені, ауданы, теңдеу.
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
·         Өрнектерді салыстыру арқылы не байқадың?
·        Бірінші өрнектің мәнін екінші өрнекті салыстырғанда қалай пайдалануға болады?
Алдыңғы оқу: Қозғалыс есептерін шығару
Жоспар  
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басы

10 мин

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Психологиялық ахуал:«Алғыс айтамыз»:

«Өмірге риза болып алғыс айт» 

Оқушылар ортаға шығып шеңбер құрып, рақмет айтады …

Анаға – өмір сыйлағаны үшін,

Әкеге – қорған болғаны үшін,

Далаға – гүлдері мен көк шалғыны үшін,

Жұлдызға – қараңғы түндегі жарығы үшін,

Досқа – құшағы мен иығы үшін,

Әжеге – ыстық алақаны үшін,

Атаға – өнеге, ақылы үшін,

Суға – тіршілік көзі болғаны үшін,

Жерге – махаббаты мен бар болғаны үшін,

Отқа – жылулығы үшін…

Топқа бөлу: Көбейту және бөлу болып 2 топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын тексеру:

№7  \топ бойынша орындаған жұмыстарын салыстырады, түзетеді, бірін-бірі бағалайды\

20 301 : 67 = 303                           71 400 : 17 = 4 200

Бағалау: «Жұлдызша»

« Миға шабуыл » әдісі 

 Цифрлы диктант. \ Оқушылардан  мұқият тыңдап, сөйлемдер ақиқат болса, «1» цифрын, ал егер жалған болса, « 0 » цифрын қою талапетіледі.\

1. Үш мысықтың 13 аяғы, 3 құйрығы, 8 құлағы бар.

2. Көбейтінділерінің мәні олардың қосындыларының мәнінен кем болатын сандар бар.

3. Қиылысатын кез келген екі түзу перпендикуляр болады.

4. Егер тік төртбұрыштың ұзындығын еніне көбейтсе, оның нәтижесі – аудан.

5. Ең кіші натурал сан – бір.

6. 1 дециметр 100 миллиметрге тең.

Бағалау: балл арқылы

Жауабы:

1 2 3 4 5 6
0 1 0 1 1 1

 

Сергіту сәті: «Ханталапай»

Талапай-ау, талапай

Табылды ойын , Алақай!

Бүкті бүкпен, шікті шікпен атамыз,

Қызығына батамыз, «Ханталапай!»

\Номерленген асықтарды алып, стикердегі өрнектерді оқиды\

( 394 – 206 ) x 4                         800 x ( 34 + 66 )

(394+206) : 4                  800 : (166–66)

(a–206) x4                  ax (34+66)

(a+206) : 4                    a : (166–66)

 

 

АКТ

 

стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

стикер

 

 

 

 

 

стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

Ортасы

25 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

2 мин

Топтық жұмыс: « Ой қозғау »

№2

Екі қаладан бір мезгілде бір-біріне қарама- қарсы шыққан жылдамдығы 19 км \ сағ велосипедші мен жылдамдығы 76 км \ сағ мотоциклші 6 сағаттан кейін кездесті. Екі қаланың арасы неше километр?

 

№3

Екі қаладан бір мезгілде бір- біріне қарама- қарсы шыққан екі велосипедшінің арақашықтығы 3 сағаттан соң 186 км болды. Олардың бірі 12 км \ сағ, ал екіншісі 15 км \ сағ жылдамдықпен жүрді. Екі қаланың арасы неше километр?

 

Жетістік критерийі:

Мәтінді дұрыс түсініп оқиды.

3-4 амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады

Дескрипторлар №2

–         Есептің шартын құрастырады

–         Есептің шартына сәйкес көбейту амалын орындайды

–         Есептің шартына сәйкес көбейту амалын орындайды

–         Есептің шартына сәйкес қосу амалын орындайды

Дескрипторлар №3

–         Есептің шартын құрастырады

–         Есептің шартына сәйкес қосу амалын орындайды.

–         Есептің шартына сәйкес көбейту амалын орындайды

–         Есептің шартына сәйкес қосу амалын орындайды

 

 

Бағалау: балл қою арқылы \ дұрыс болса, 5 балл қойылады\

Жұппен жұмыс: « Конверт –сұрақ »

 

№4

567 : 63 және 572 : 63 өрнектерін салыстырады. Не байқағанын айтады. Бөлулерді орындайды. Бөлінділердің мәндерін салыстырады. Бірінші өрнектің мәнін екінші өрнектегі амалды  орындағанда қалай пайдалануға болатынын айтады.

Шешуі: 567 : 63 < 572 : 63       567 : 63 = 9      572 : 63 = 9 ( қалд 5 )9 < 9 ( қалд 5 )

№5

Тік төртбұрыштың ұзындығы 40 см, ал ені 15 см . Ауданы оның ауданымен бірдей, ал ені 5 см ұзын тік төртбұрыштың ұзындығын тап.

Шешуі:

40 см x 15 см = 600 см2       S1 = S2          15 см + 5 см = 20 см

600 см2:20 см = 30 см         Жауабы: 30 см

№10

Машина 300 км жолды 5 сағатта жүріп өтті. Осындай жылдамдықпен машина 420 км жолды қанша уақытта жүріп өтеді?

Шешуі:

300 км : 5 сағ = 60 км \ сағ         420 км : 60 км \ сағ = 7 сағ

Жауабы: 7 сағ

№1

Мектептің 180 есігін сырлау керек. Бір сырлаушы оны 15 күнде, ал екіншісі 10 күнде сырлап бітіре алады. Егер екеуі бірігіп істесе, олар бұл жұмысты неше күнде бітірер еді?

180 : 15 =12     180 : 10 = 18       12+18 =30       180 : 30 = 6

Жауабы: 6 күнде бітірер еді

 Әр жұп өзіне берілген тапсырманы басқаларға таныстырады.

Бағалау:  « Басбармақ »

Кері байланыс: «Алма ағашы» әдісі

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

конверт

 

 

стикер

оқулық

Соңы

10 мин

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

1 мин

Жеке жұмыс: « Мәреге кім бұрын жетеді? »

№ 8 Теңдеулерді шешеді:

Х х 709 = 20 353 +41 330             Х – 2 020 = 16 800 : 700

Х х 709 = 61 683Х – 2 020 = 24

Х = 61 683 : 709Х = 2 020 + 24

Х = 87Х = 2 044

№9 Амалдарды орындайды:

127 х 15 + 138 х 22 = 4 941                  7 480-6 480 : 120 + 80 = 7 506

(247 – 189) х(69 + 127)= 11 368        1 110 + 6 890: 130 – 130 =1 033

Ойлан, тап: Бос орынға сан қояды

Бағалау: « Бағдаршам»

Кері байланыс: БББ кестесі

білемін енді білдім білгім

келеді

     

Үйге тапсырма:  № 7

Бөлуді орындайды және көбейту арқылы тексереді

49 320:15         265 959: 87

 

АКТ
Қосымша ақпарат
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс.

Қауіпсіздік  және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтардағы байланыс.

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу. Саралау- уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады

Оқушылардың өзіндік іс- әрекетін ұйымдастыру, бірін- бірі оқытуды, бір-біріне көмек көрсетуді

топпен жұмыс « Ой қозғау »,

жұппен жұмыс «Конверт– сұрақ»,

жеке жұмыс « Мәреге кім бұрын жетеді? », « Ханталапай », « Миға шабуыл », « Ойлан, тап » әдістері арқылы іске асырамын.

 Қалыптастырушы бағалау – үздіксіз жүргізіледі, кері байланысты қамтамасыз етеді, оқу процесін дер кезінде түзетуге мүмкіндік береді

 

Жұлдызша

Бағдаршам

Басбармақ

Өзін-өзі бағалау

Балл қою

« Алма ағашы » әдісі

« БББ кестесі »

Пәнаралық байланыс:  дүниетану, өзін-өзі тану

АКТ-мен байланыс: Интербелсенді тақтаны, ноутбукты пайдалана отырып керекті мәліметтерді көреді

Құндылықтардағы байланыс: адамгершілікке тәрбиелеу, өз елі үшін мақтаныш

 

 

 

Рефлексия

 

Сабақ мақсаты оқу мақсатына сай қолжетімді болды. Оқушылар сабақта  кездесу қозғалысына берілген есептерді критерий бойынша, дискрипторды қолданып шығара  білді.Сабақтағы оқу материалдары мен ресурстар оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктелді. Сабақтың уақыттық кезеңдерінде ауытқушылық болды
Қорытынды бағамдау : Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі:

1.Балалар оқудың тек мұғалім беретін біліммен шектелмейтінін ұқты.

2.Баланы оқытуға  ықпал ететін кез келген әдіс қолданылады.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?:

1.Оқушылар пассивті тыңдаушылар емес, сабақтың белсенді қатысушылары.

2.Мұғалімдер табысқа жету үшін әрқайсысын ынталандырады.

 

Сабақты жақсартуға  бірін- бірі оқыту, топпен, жұппен, жеке жұмыстар және кері байланыс ықпал ете алады.

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master