Қамқорлық . Б.Соқпақбаев.     

OҚО

Шымкент қаласы

№83 жалпы орта мектеп

Иманбердиева Айгуль Карабековна

Сабақтың тақырыбы: Қамқорлық . Б.Соқпақбаев.

Қысқа мерзімдіжоспарӘдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: Қамқорлық . Б.Соқпақбаев.Сабақтың мақсаты:Жазушы өмірін еске түсіре отырып мағлұмат алу,мәтіннің негізгі идеясын ашу, оқу дағдысын қалыптастыру.Күтілетін нәтиже:Көркем әдеби тілді үйрену, құстарды қамқорлыққа алады.Мәтіннің мазмұнын суреттейді.Негізгі дерек- көздер: Оқулық. Атамұра.бағалау парақшасы, суреттер.ноутбук

Уақыт Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының

Іс-әрекеті

3мин

 

 

 

 

 

7мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Ұйымдастыру

 

 

 

 

Топтастыру

Үй тапсырмасы

 

 

 

 

 

 

 

Буриме  әдісі

Сәлемдесу.                                                           Оқушылардың көңіл күйін сұраймын.      Сабаққа дайынсыңдар ма?                      Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

Стикер  түстері арқылы бөлу

«Көжек» ертегісін ің мазмұнын сұраймын

1.Мәтіндегі соңғы азат жол кімннің сөзі?                                    2.Туған жердің ыстық, қымбат болатыны жайында бұрын оқыған мәтіндеріңді еске түсіріп көр.                                                3.Туған жер жөнінде мақал-мәтелдер айт.

Мақалды жалғастыр.

Сәлемдесу

Біз балдырған баламыз Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап,                 Оқып білім аламыз.

Топқа бөлінеді

Әр топтан 2 оқушы ертегіні айтады.

Жауаптарын айтады

-Көжектің сөзі.                              Мен елімді сүйемін.  Бостандық таңы атты. Ыстық қой шіркін туған жер.                                                      Туған жердей жер болмас, ….

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

Миға шабуыл

«Кім жылдам?»

Жыртқыш құс –

Қандай құс жемін түнде аулайды –

Қонақ шақыратын құс-

Құстардың үйі-

Орман дәрігері-

Әнші құс-

– Жарайсыңдар,

Демек бүгінгі сабағымыз не жайында?

Құстар жайлы не айтасыңдар?

(қыран)

(жапалақ)

(сауысқан)

(Ұя)

(тоқылдақ)

(бұлбұл)

 

-Құс

10мин

 

3мин

 

 

 

 

 

 

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

Оқулықпен жұмыс

Суретпен жұмыс

 

 

 

 

 

«Венн

диаграммасы»

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Автор жайлы айтамын. Мәтінді түсіндіремін. Бөліктерге бөліп оқыту.                     Осы суретте мәтіндегі қандай жер бейнеленген?                                  -Мәтінге сүйеніп, суреттегі торғай халін сипатта.                               –Торғайдың халі саған қандай көңіл күй  туғызды?                     Баланың қылығы ше?

1.Ж.Аймауытовтың әңгімесі әңгімесі

қалай аталады?

2.Б.Соқпақбаевтың әңгімесінің аты қалай?

3.Жүсіпбектің торғайы неден қорқып еді?

4.Бердібектің торғайы ше?

5.Жүсіпбектің торғайына ара түскен кім?

6.Бердібектің торғайы ше?

Ақ көгершін әні

 

Оқушылар мәтінді оқиды.                                   Сурет бойынша әңгімелейді.

 

 

 

 

Ж.Аймауытов  «Торғай»

Б.Соқпақбаев

«Қамқорлық»

Жыланнан қорықты.

 

Жантастан қорықты

Ақбілек

 

Қожа

Әнді бірге шырқау

2мин

 

4мин

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

1мин

 

1мин

Ой толғаныс

 

Топпен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

Бағалау

 

Үйге тапсырмасы

«үш қадам сұхбат»әдісі Қожаның орнында болсаң не істер едің?

І-топ. Суретке қарай отырып, эссе жазу.

ІІ-топ. Сурет салу.

ІІІ-топ. Сюжетті суреттерге қарап әңгіме жазу.

ІV-топ. «Бес жол өлең»

Әр топ қорғайды.

 

 

Стикер тарату.

Бағалау парақшаларын қорытып бағалау

«Арқарға үлкен мүйіз неге керек?» оқу. Сурет салу.

Әр топ бір сөзбен қорытады

«Құстарға көмек»

 

«Екі мәтінге сүйеніп»

 

«Қамқорлық»

Зат есім Сын есім

Етістік Сезімді білдіретін сөз

Синоним

Не білдім? Не білем? Не білгім келеді?

 

Оқулықтан оқып келеді.

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master