М. Хакімжанова «Көктем жыры»

Сабақтың тақырыбы: М. Хакімжанова «Көктем жыры»

Сабақтың мақсаты: Өлеңді талдап түсіну арқылы  табиғатты, өмірмен байланыстыру

Cабақтың міндеті:

  1. Мәнерлеп оқу арқылы өлеңнің мазмұнын ашу.
  2. Оқушылар шығармашылықпен жұмыс жасай отырып, дүниетанымын кеңейтеді, сөздік қорын молайтады және өз пікірін ашық айта білуге, еркін қорғауға жеке тұлғаның дербес интеллектуалдық ой-өрісін дамыту.
  3. Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа, ауыз-біршілікке тәрбиелеу.

Сабақтың типі:жаңа сабақ (түсіндіру)

Сабақтың түрі: аралас

Сабақтың әдіс- тәсілдері:ыстық орындық,

Табыс критерийлері

Сабақтың көрнекілігі: Суреттер,

уақыты Сабақтың кезеңдері

Жұмыс түрлерінің мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Ұйымдастыру кезеңі

 

Психологиялық ахуал.

Құстардың дауысы

.

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
  1-топ Жаз

2-топ Күз

3-топ Қыс»

 

Мозайканы құрастыру арқылы топтарға бөлінеді. Өздері топқа бөлінеді
  Үй тапсырмасын тексеру

Тікелей радиоэфир

Тасбақа.Ә.Кекілбай

Мазмұнын сұрау

1.      Әңгімеден тасбақаны суреттеген жерді, оның қимыл-әрекетін тауып оқы.

2.      «Әлі бауыр көтере қоймаған қу жусан» дегенді басқа сөйлеммен ауыстырып жаз.

3.      Мәтін мазмұны бойынша сурет салып көр.

 

Түсінік айтады

 

 

Басбармақ арқылы топтарды бағалау

  Өткенді пысықтау

 «Өткенге оралу» әдісі.

1. Көктем бізге неше ай қонақтайды?
2. Көктем айларын ата.
3. Көктемнің алғашқы гүлін ата?
4. Көктемнің алғашқы құстарын ата.

5. Осы құстардың пайдасы бар ма?

 

Сұрақтарға жауап береді

Смайлинк

5мин Жаңа сабақты меңгерту

 «Бір-бірімен пікір бөлісу, талқылау» әдісі

 

Топтық жұмыс.

 

 

 

«Мағынаны тану» сатысы. 

 

 

 

 

4. «Кезекпен қайталау» әдісі. 

 

 

 

«Мен саған- сен маған» әдісі.

 

 

Өлеңмен жұмыс

 

 

 

 

Жазу жұмысы Шығармашылық тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

III. «Ой-толғаныс» сатысы .

I топ : Көктем туралы өлең құрастыр, жаттаған тақпақтарын айту.
II топ: Көктем дегенде көз алдыңа не елестейді?суретін салу.
III топ: Көктемгі өзгерістерді ақ парақ қағазға түсіндіру..
1. Әр топ өз жұмыстарын қорғау.

2. Ортақпікіргекелейік, осы не туралыайтыпжатырмыз.
3. «Көктемтуралы»
М. Хакімжанова «Көктемжыры».
1. Автор туралықысқашанақтыдерек беру.

Оқулықпен жұмыс.
а) Іштей оқу.
ә) Дауыстап, мәнерлеп оқу.

5. Білімді жүйелеу.

Сұрақ. Өлеңдер де не туралы айтылған?

б) «Малшылар өрісінен қозы терсе» қай өлеңде айтылған?Қалай түсінесіңдер.
в) Өзеннің тасуы қай өлеңде айтылады?Ақын қалай көрсеткен?
г)Көктемде көл беті қалай өзгереді?
ғ) Осы өлеңдерден ақындардың шеберлігін неден байқауға болады?
д) Осы өлеңдермен таныса отырып сендерге қандай көңіл күй туғызды?

I топ: Адам кейпінде бейнеленген табиғат құбылыстарын мына үлгі бойынша жазу.
Қайтеді?
Көктем басталады, гүлге бөлейді, күнін себеді.
Өзен……………………………………………
Құстар………………………………………..
Мал……………………………………………
II топ : Топтап жазу.
Күн жылынады,…………………………..
III топ: Өлең құрастыру.
Жарқылдайды-……………………………..
Қаңқылдайды-……………………………..
Жасылданды…………………………………
Қаптады құстар…………………………….
7. Сергіту сәті

Сабақты қорыту.
а) «5жолды өлең» әдісі.
«Көктем»
1. Не? Көктем
2. Қандай? Көрікті, жасыл
3. Не істеді? Басталды, жылынды, жаңарды
4. Сөйлем – Көктемдебарлықтіршілікиелеріоянады.
5. Мағыналысөз……….Мезгіл.
IV. Үйгетапсырма
Қалағанөлеңдерінжаттау. Мәнерлепоқу, «Ормандағыкөктем» тақырыбындашығармажазу.
 

 

Оқушылар топпен жұмыс жасайды

 

Әр оқушы өз ойын білдіреді де, кейінгі оқушыға береді

1оқушы шығып айтып беру.

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master