Қандай көлік түрлері бар?

 

САБАҚ:

Қандай көлік түрлері бар?

Мектеп:Ф.Энгельс атындағы жалпы орта мектебі
Күні:11.12.2017ж Мұғалімнің есімі:Муханбетова.А.Қ

 

СЫНЫП: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.4.3көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату

2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
·         Оқулықта  берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
Оқушылардың басым бөлігі:
·         Тақырыптың  маңызы туралы  дәлелдеп айтып бере алады.
Кейбір оқушылар:
·         Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Әдебиеттік оқу,қазақ тілі,көркем еңбек
Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басталуы                         3 минут

 

 

 

 

 

 

 

Ширату жаттығулары                                                                                                       «Ақ тілек. Әсем күлкі».
– Көңіл – күйлеріңіз қалай?
– Керемет!
– Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?
– Тамаша!
Бүгінгі көңіл-күйлеріңізді бет әлпеттеріңіз арқылы көрсетіңіздерші                                                                                         Топқа бөлу                                                                                                           І-топ:
ІІ-топ:
ІІІ-топ:
5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа білім

5 минут

 

Көрсетілім «Көліктер»

*Балалар бейнефильмнен не көрдік? Нені байқадық?

*Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атауға болады?

*Оларды қандай түрге бөлуге болады?

 

 

Дескриптор

* Бейнефильмнен не көргендерін айтады

* Сабақ тақырыбы анықтайды.

* Көліктердің жүретін ортасын ажырата алады;

 

Ортасы   10 минут  

 

 

*Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атауға болады?

*Оларды қандай түрге бөлуге болады?

 

Ойын. «Орнын тап»

1топ- Ауада ұшатын көліктер

2-топ- Суда жүретінін көліктер

3-топ-Жолда жүретін көліктер                                                                            Дескриптор    

* Көліктердің жүретін ортасын ажырата алады;

 

«Интервью» әдісі

*Көлік түрлерін адамдар қандай мақсатта қолданады?

*Ертедегі көлік түрлерін ата?

*Ертедегі көлік түрлері бүгінгі тұрмыста қолданыла ма?

*

*Балалар жедел жәрдем көлігі не үшін қажет?

 

 

 

Сергіту сәті

2 минут

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу

«Қыдырып қайтайық!» биі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы  20 минут

 

Жұптық жұмыс

Қоғамдық көлікте тәртіп сақтамай тұрған балаларды анықта.

 

• Олардың іс- әрекеттері басқаларға қандай жағымсыз немесе қауіпті жағдайлар туғызуы мүмкін?

• Жұпта қоғамдық көліктегі тәртіп ережелерін құрастыр және таныстыр.

Дескриптор:

− қоғамдық көлікте ереже сақталмаған суреттерді анықтайды; − балалардың жасаған әрекеттері туралы ойын айтады;                            − қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережесін құрастырады;

 

Топтық жұмыс

1-топ:   Геометриялық пішіндерден көлік түрлерін құрастыру.                                                                                                                           2-топ.Сәйкестендір                                                                                   3-топ.Венн диаграммасы                                                            Ертедегі және бүгінгі көлік түрлерін салыстыр.

Дескриптор :

Геометриялық пішіндерден көлік түрлерін құрастыра алады.

− Көліктердің жүретін ортасына байланысты сәйкестендіреді.

–     Көлік түрлері және  олардың айырмашылығы мен ұқсастықтарын ажырата алады.

 

 

 

Оқушылар кестемен жұмыс жасайды

Кері байланыс -Бүгінгі оқу іс әрекетімізде не үйрендік?                                                            -Қандай көлік түрлерімен таныстық?                                                                     -Көліктер жүретін ортасына және атқаратын қызметіне қарай қалай бөлінеді екен?                                                                            -Көліктің пайдасы мен зиянды жақтарын неде деп ойлайсындар?

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма: мазмұндау.

 

Бағалау
«Білім ағашы»
Бағалау
Кері байланыс  

Егер сабақ ұнаса,саусағыңды сытырлат,

Егер сабақ ұнаса,аяғыңды тарсылдат.

Егер сабақ ұнаса ,алақанды сартылдат,

Егер сабақ ұнаса,айтайықшы «Тамаша!»

Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Сафон ауылы

Ф.Энгельс атындағы жалпы орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі  Муханбетова Алтынай Қонашқызы

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master