Кестелер. Кестелерді құру

Атырау облысы Құрманғазы ауданы

Б.Бегалиев атындағы жалпы орта мектебі

 Информатика пәнінің мұғалімі

Бисенова Нұрсұлу Қатиетқызы

Сабақтың тақырыбы: Кестелер. Кестелерді құру.

Сабақтың мақсаты:  Оқушыларға Word мәтіндік редакторында кесте құру түрлері, оны өңдеу және форматтау бойынша білім-біліктілік қалыптастыру. Кестемен жұмыс жасаудың мүмкіндіктерін игерте отырып практикада кеңінен қолдануға және ақпараттық –технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту.

Табыс критерийлері:

  1. Кестелердің не үшін қажет екенін білемін.
  2. Жаңа кестелерді құра аламын.
  3. Кестелерді әрлей аламын.
  4. Кесте соңында жаңа жолды қалай қосуға болады.

Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық  технологияларды қолдану», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»,  «Оқуды басқару және көшбасшылық», « Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу»,  «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету».

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Шаттық шеңбері”, “Миға шабуыл”,  “Мені түсін”, “Шеңбер бойымен әңгіме”, “Практикалық жұмыс”, ” Критериалды бағалау ”

Сабақтың барысы:

Уақыт өлшемі Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Ресурстар
Кіріспе

3  мин.

 

 

 

 

 

7 мин

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Орындарынан тұрғызып  шеңбер құрғызып, жақсы тілектерін айтқызады.

Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

 

Осы шеңберді бұзбай біз «Беттің өлшемдері, ернеулер. Құжатты басып шығару» тақырыбында не білетіндерін білу мақсатында үй жұмысын сұрайды.

«Шеңбер бойымен әңгімелесу» ойыны.

Ойын шартымен таныстыру. Ортада тұрған мұғалім кез-келген оқушыға нұсқау береді, мәтінді ойдан жаңғырту ойыншы бастайды. Бұдан әрі сағат тілінің  бағытымен әрқайсысы мәтіннің бір сөйлемін айта береді. Соңына дейін солай жүреді. Жауаптарда жіберілген қателерді дұрыстаймыз. Ең белсенді оқушыны анықтаймыз.

 

 

Оқушылар бір-бірлеріне есімдерінің бас аріпі бойынша жаныдағы достарына жылы лебіздерін білдіреді.

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

 

 

 

Оқушылар өткен тақырып бойынша сабаққа дайындығын көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тұсаукесер

5 мин.

Топқа бөлу.
Сыныпты 2 топқа бөлу.   Жаңа сабаққа байланыстырып  топқа бөлу:

  1. Кестені құру.
  2. Кестені кірістіру.

 

«Миға шабуыл» Кесте дегеніміз не? Кестелерді қалай құрамыз?

Атауларға байланысты шағын топтарға бөлінеді.

 

 

 

 

Оқушылар танымдық қабілеттерін пайдаланып өз ойларын, білгендерін ортаға салады.

АКТ

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

15мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

«  Кестелер. Кестелерді құру »

 

«Мені түсін» ойыны

Шарты: Оқушылар мәтіннің бөлігін оқиды да, түйінді сөздерін дәптерлеріне жазып алады. Мұғалім оқушылардың кітаптарын жабуын, қолдарына парақ пен қарындаш алып, осы мәтіннің негізгі ойын білдіретін 10 шақты сөз жазуларын талап етеді.

        Қарсылас топтардын түйін сөздерімен салыстырып бір-бірін оқытады. Кімнің осы түп нұмқамен сәйкес келген сөздері көп болса сол оқушыға қошемет корсетеді.

 

Содан соң жеке дербес компьютерге отырады.

Компьютерде тапсырмалар орындау:

Оқушыларға оқулықтағы 144 беттегі                       А деңгейлі, В деңгейлі, С деңгейлі тәжірибелік жұмысты компьютерде орындаттыру.

 

“Кім жүйрік?”
1. Кесте дегеніміз не?
2.Ұяшық дегеніміз не?
3.Кестелер неден тұрады?
4.Баған, жол сөздерінің орысша аудармасы?
5. Ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру.
6. Кестедегі сызықтар мен бояулар қалай жасалады?

Жаңа сабақ тақырыбымен танысады.

 

 

 

 

Оқушылар   жаңа  тақырып  бойынша  мағлұматтарын  парақшаларға түсіреді қарсылас топтардын түсінігімен

салыстырмай тұрып топтың мүшелері топ  ішінде талкыға салып өздерінің арасында әнгіме жүргізеді. Топтармен салыстырады.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген тәжірибелік жұмыстарды компьютерде орындайды.

Оқушылар компьютерде жасаған мәліметтерін қалай жасағандығын айтып қорғап шығады.

АКТ

Оқулық

Дәптер

 

 

 

 

АКТ

Оқулық

парақша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

Компьютерлер.

Қорытынды

5 мин

Критерийлері арқылы өздерін бағалайды.

 

Кері байланыс. Түсті үлдер арқылы. Қысыл түс өте жақсы түсіндім, сары түс жақсы түсіндім, көк түс түсініксіз болды.

Үйге тапсырма беру.§22

Әр топ ішінен топ басшысына бағалау парағы берілген. Бағалау парағы арқылы бағалау.

Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады.

Смайликтер.

 

 

<h2>Ұқсас жазбалар</h2>

Leave a Comment

Website Protected by Spam Master