7 сыныбына арналған биология пәнінен орта мерзімдік жоспары

АакМаңғыстау облысы

Маңғыстау ауданы

Ұштаған орта мектебі

Биология пәнінің мұғалімі

Тянова Гүлназ Бисенбекқызы

7 сыныбына арналған биология пәнінен   орта мерзімдік жоспары

Тараудың аты Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Күтілетін нәтиже

 

ОүБ мен  ОБ

 

Инклюзивті білім беру

 

Ресурстар

 

Жануарларды жіктеу Зоология – жануарлар дүниесі туралы ғылым. Жануарлардың көптүрлілігі, олардың таралуы. Зоология – жануарларды зерттейтін ғылым саласы екендігін меңгерту Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,Сыни тұрғыдан ойлау. Оқытуды бағалау және оқуды баға

лау.Топқа жұпқа бөлу.

 

Зоология – жануарларды зерттейтін ғылым саласы екендігін меңгерту Өзін-өзі бағалау, топты бағалау

 

Тест құрас —

тыру,биология

лық дик-

тант,сөзжұмбақ,

Интерактивті тақта, биолог анықтамалығы журналдары
Жануарлардың негізгі жүйелік топтары. Дүние, дүние тармағы, тип, класс, отряд, тұқымдас, туыс, түр, популяция Жануарларды жіктеуге үлес қосқан ғалымдардың еңбектерін түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Жануарларды жіктеуге үлес қосқан ғалымдардың еңбектерін түсінді. Топты, өзін-өзі бағалау

 

Тірек –сызба, сәйкестендіру тестісі. Аристотель, К. Линней портреттері интерактивті тақта, плакаттар

 

Зоология ғылымының қысқаша даму тарихы. Зоологияның Қазақстан Республикасында ғылым ретінде дамуы Зоология ғылымының даму тарихына үлес қосқан Қазақстан ғалымдарының еңбектерін ұғындыру Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, Оқыту үшін бағалау және оқуды  бағалау.Талантты және дарынды балаларды оқыту Зоология ғылымының даму тарихына үлес қосқан Қазақстан ғалымдарының еңбектерін ұғынды. Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалау, топты бағалау

 

 

 

Кесте, биологиялық диктант,деңгейлік тапсырмалар

 

Биолог анықтамалығы журналы, интерактивті тақта, карандаш, түрлі түсті қағаздар, постер

 

 

Тарау

дың аты

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Күтілетін нәтиже

 

ОүБ мен  ОБ

 

Инклюзивті білім беру

 

Ресурстар

 

Қарапайым немесе біржасушалы жәндіктер дүние тармағы Кәдімгі амеба организм екендігі. Ішкі және сыртқы құрылысы. Біржасушалы организмдердің тіршілік әрекеттері Біржасушалы жәндіктер түрінің сан алуандылығымен олардың тіршілік әрекеттерімен таныстыру Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуды бағалау және оқуды бағалау. Талантты және дарынды балаларды оқыту Біржасушалы жәндіктер түрінің сан алуандылығымен олардың тіршілік әрекеттерімен танысты Смайлик арқылы топты бағалау

 

Деңгейлік тапсырмалар, кесте Амебаның ішкі және сыртқы құрылысының суреті.Интерактивті тақта, биолог анықтамалығы журналдары
Жасыл эвглена- жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілердің қатарынан екеуін де біріктірген қарапайым жәндік. Жасыл эвгленаның ішкі және сыртқы құрылысымен, тіршілік әрекетін меңгерту Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Жасыл эвгленаның ішкі және сыртқы құрылысымен, тіршілік әрекетін меңгерді. Топты, өзін-өзі бағалау

 

Сызықтық диктант, пысықтау сұрақтары Жасыл эвгленаның суреттері, препараттар интерактивті тақта, плакаттар

 

Кірпікшелі кебісше – күрделі құрылысты қарапайым жәндік. Оқушылардың ойлау қабілеттерін қиялдарын танымдық қабілеттері мен дағдысын қалыптастыру Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, Оқыту үшін бағалау және оқуды  бағалау.Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқушылардың ойлау қабілеттерін қиялдарын танымдық қабілеттері мен дағдысын қалыптасты Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалау, топты бағалау

 

 

 

Сызбалар,

биологиялық диктант,деңгейлік тапсырмалар

 

Интерактивті тақта, биолог анықтамалығы, кірпікшелік кебісші суреттері
Ауру қоздырғыш қарапайымдар: дизентериялық амеба, безгек паразиті. Қарапайымдардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы Ауру қоздырғыш қарапайымдардың жұқтыратын ауруларын алдын алу шараларын адам өміріндегі маңызын ұғындыру Сыни тұрғыдан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, Оқыту үшін бағалау және оқуды  бағалау.Талантты және дарынды балаларды оқыту Ауру қоздырғыш қарапайымдар

дың жұқтыратын ауруларын алдын алу шараларын адам өміріндегі маңызын ұғынды

Жұпты, топты бағалау Кестелер, сызықтық диктант Дизентерия амебасы, безгек паразиті суреттері, биолог анықтамалығы

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *