7 сынып материктер мен мұхиттар географиясы қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы

Алматы облысы  Кербұлақ ауданы  Қызылжар ауылы

Ж.Жапаров атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталық

География пәні мұғалімі Баймұханбетова Райса Қыдырбайқызы

 

7 сынып материктер мен мұхиттар географиясы қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы

 

Күні:  10.01.2015                                  33/ 1 сабақ Пән: география Сынып: 7 сынып
Сабақтың тақырыбы:
  • 37.Оңтүстік Американың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, зерттелуі.
Сабақтың жалпы мақсаты: Оңтүстік Американың ф.г.о , шеткі нүктелерін, жағалауында орналасқан тиісті объектілерді білуге тиіс; О. Американың С.Америкадан айырмашылығын түсінуі тиіс, Оңтүстік Американы зерттеген зерттеуші-саяхатшыларды және олардың еңбектері туралы ойлауға тиіс.
Сілтеме: 7 сынып оқулығы  178-182  бет (Армен ПВ 2011), әдістемелік нұсқаулық, «Бұл кім ол не ?»энциклопедиясы
Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1.Оңтүстік Американың  ф.г.о , шеткі нүктелерін, жағалауында орналасқан тиісті объектілерді біледі;

2.О.Американың  С.Америкадан  айырмашылығын түсінеді,

3.Оңтүстік Американы зерттеген зерттеуші-саяхатшыларды және олардың еңбектері туралы ойланады.

Негізгі идеялар Оңтүстік Американың  физикалық-географияқ орны , зерттелуі туралы түсінік беру.
Сабақта қолданылатын материалдар: д/ж физикалық картасы

мектеп атласы бояулар,жұмыс дәптер, көрсетілім

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер:

СТО (Блум таксономиясы)

АКТ

1.Топтық жұмыс

  1. Жеке жұмыс
  2. ДЖИГСО
Дерек көздер: 7 сынып оқулық , физикалық карта,кескін карта, жұмыс дәптері, интернет,
 

 

 

Тапсырмалар.

Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:

Білу:  1.Оңтүстік Американың  физикалық –географиялық орнына сипаттама беріңдер.

  1. Шеткі нүктелері мен жағалауындағы мұхит, теңіздерді, шығанақ, бұғаздарды атаңдар?
           Бағалау
критерий дескрип ұпай
Ойын толық жеткізе алды ма 1.толық жеткізді

2 жартылай жеткізді

3 жеткізе алмады

3

 

2

 

1

Түсіну:1.Оңтүстік Американың  зерттелуіне әсер еткен кедергілер? 2.Алғашқы зерттеулерді кімдер жүргізген?3.Инктер туралы не білесің?  4.ХУ ғ.зерттеушілер қандай жерлерін ашты. 5.  ХУІІ-ХУІІІ ғ. Зерттеушілері туралы қалай түсіндіре аласың ?

6.ХІХ ғ. Басты зерттеулер қандай болды?

Тақырыптағы негізі ойды жеткізе алды 1.толық жеткізді

2 жартылай жеткізді

3 жеткізе алмады

3

 

2

 

1

Қолдану: Атласты пайдаланып шеткі нүктелерін, мұхит, теңіз, шығанақ, бұғаздарыды кескін картаға түсір, жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орында.(жеке жұмыс)

 

Білімдерін қолдана білді. 1.толық жеткізді

2 жартылай жеткізді

3 жеткізе алмады

3

2

1

Талдау:Ортақ сұрақтар.

1.Оңтүстік Америка  материгінің орналасуындағы басты ерекшеліктері қандай?

2.Ең алғаш зерттеушілер деп кімдерді атайсың және олардың еңбектері?

3.Фернан Магеллан  зерттеулері туралы не білесің?

4.Шарль Лакондамин зерттеулерінің ерекшелігі неде?

5.ХУІІІ-ХІХ ғ. Зерттеулерінің маңызы неде?

  1. Қазіргі кезде Оңтүстік Американы зерттелуіндегі басты жаңалықтары қандай ?
Тақырыпқа талдау жасайды 1.толық жеткізді

2 жартылай жеткізді

3 жеткізе алмады

3

2

1

Жинақтау: топпен жұмыс, Атластағы физикалық картасын пайдаланып, материкке саяхат жасаған зерттеушілердің  аудандарын анықтап кескін картада белгілеу:

1-топ: Христофор Колумб

2-топ: Ф.Магеллан

3-топ: Ш. Лакондамин

4-топ: ХУІІІ-ХІХ ғасыр зерттеушілері

Әр топ  берілген тапсырманы орындайды. қорғайды

Алған білімін жинақтайды 1.толық жеткізді

2 жартылай жеткізді

3 жеткізе алмады

3

2

1

Бағалау:  топтық бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»
Үй тапсырмасы:
  • 37 мазмұндау, жұмыс дәптерді толтыру
 Рефлексия. Кері байланысты

       Ұнағаны

 

Ұнамағаны
     Таң қалдырды

 

Сұрағым бар

Топ мүшелеріне өзін-өзі бағалату.

 

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Күні:      15.01.2015ж                           сабақ   34  /  2 Пән: география Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: $ 38. Оүтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары.

 

Сабақтың жалпы мақсаты: Оңтүстік Америка жер бедерінің негізгі пішіндері мен пайдалы қазбалары туралы мағұлмат беру.

Физикалық карта арқылы тиісті нысандарды анықтай білу.

Топпен жұмыс барысында бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сілтеме: 7 сынып оқулығы . 183-184 бет, әдістемелік нұсқаулық, «Бұл кім ол

не ?»энциклопедиясы

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1.Оңтүстік Американың жазықтары мен тауларының шығу тегі, жасы, жыныстарының құрамы әр түрлі болу себебін біледі.

2.Пайдалы қазбаларының көптігі материктің геологиялық дамуы мен қалыптасу құрылымының күрделілігі себеп болатынын түсінеді.

  1. Материк жер бедерінің негізгі пішіндерін картадан көрсетеді, анықтайды.

4.Магмалық және шөгінді пайдалы қазбаларының айырмашылықтарын  нақтылап, мысалдар келтіре отырып сипаттайды.

6.Топпен жұмыс істей алу және топ мүшелерінің ой-пікірін сабырлықпен тыңдауға үйренеді.

 

Негізгі идеялар Оңтүстік Американың жер бедерінің негізгі пішіндері, пайдалы қазбалары мен олардың айырмашылықтарытуралы жалпы сипаттама.

 

Сабақта қолданылатын материалдар: үлестірме материалдар;

плакаттар, бояулар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер:

СТО (Блум таксономиясы)

АКТ

  1. Диалог

2.Топтық жұмыс

  1. Жұптық жұмыс
  2. Жеке жұмыс

 

Дерек көздер: 7 сынып оқулық , физикалық карта, жұмыс дәптері, интернет,
Тапсырмалар: Үй тапсырмасын жабық, ашық сұрақтар арқылы тексеру:

1.Айтыс

2.Топтар бір-біріне дайындаған «құпия сөздерін» қояды

 1.Топпен жұмыс: Оңтүстік Американың жер бедерінің негізгі пішіндері және пайдалы қазбалары туралы талқылау.

(постермен қорғау)

 

2.Зерттеушілік жұмысы:

Оңтүстік Американың жер бедерінің басты ерекшеліктері, Батысы таулы: Анд таулары, жанартаулары; Шығысы жазықты, үстіртті: Бразилия, Гвиан таулы үстірттері мен Амазонка, Ла-Плата, Ориноко жазықтарыТұран, Батыс Сібір ойпаттары .

  1. Жеке жұмыс.Жұмыс дәптерін толтырту , жұпта талқылау

.

 

 

 

Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары

Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:

Білу:Оңтүстік Американың жер бедерінің басты ерекшеліктері неде?

Пайдалы қазбалардың қандай түрлерін білесің?

 

Түсіну Жер бедерінде неліктен батыс мен шығысына бөлінеді? Жер сілкіну мен жанартау белдеулері қай жерлерінде орналасқан? Ірі мұздықтары қай тауларда кездеседі және олардың өзгеру ерекшеліктері?

 

Қолдану: Картадан жер бедері нысандарын анықтау( таулары, жазықтары, үстірт, Анд тауларының ішкі жазықтарын )

Оңтүстік Америкада жанартаулардың орналасу заңдылықтары туралы тұжырым жасау.

Магмалық және шөгінді пайдалы қазбалардың орналасқан жерлерін анықтау.

Оңтүстік Американың жер бедерінің ерекше аймақтарын кескін картаға түсіру.

 

Талдау:  Магмалық пайдалы қазбаларын ата? Шөгінді пайдалы қазбаларын ата және кен орындарын анықта.Ерекше дүние жүзі бойынша орын алатын байлықтары туралы не білесің? Жазықтар мен биік тауларының орналасу ерекшеліктері? Пуна, саларес сөздерінің мағынасы қандай?

Видео слайдпен жұмыс

 

Жинақтау: Еуразия жер бедерінің негізгі пішіндері және пайдалы қазбалары туралы білімдерін «Кезбе тілші» ойны  арқылы жинақтайды.

1 оқушы:  Баяндаушы

2 оқушы : Диктор

3 оқушы : Тілші

4 оқушы : Куәгерлер

Бағалау. Формативті бағалау(әр тапсырмаға балл немесе дескрип)

өзін-өзі бағалау , жұптық және топтық талқылау

Үйге тапсырма $ 38 мазмұндау, жұмыс дәптерді толықтыру

«құпия сөздер» жинақтау

 

Рефлексия. Кері байланысты өткізу үшін смайликтерді пайдалану.Бағалау парағына топ басшылары  топ мүшелеріне баға қояды.Стикерлерге өз пікірлерін, ұсыныстарын жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Күні:     19  .02.2015ж                           41 сабақ   /   11 Пән: география Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: $ 31. Солтүстік  Американың климаты.
Сабақтың жалпы мақсаты: Солтүстік Америка климаты туралы мағұлмат беру.

Физикалық карта арқылы тиісті нысандарды анықтай білу.

Топпен жұмыс барысында бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сілтеме: 7 сынып оқулығы . 154-158 бет, әдістемелік нұсқаулық, «Бұл кім ол

не ?»энциклопедиясы

Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1.Солтүстік Америка климатының алуан түрлі болу себебін біледі.

2.Климатты қалыптастырушы факторларын және оның климаттың өзгеруіне әсер ететінін түсінеді.

3.Климат факторларының әсер етуінен өзгеретін материктің аймақтарын картадан анықтайды.

  1. Климат факторларының әсер ету ерекшеліктерін нақтылап, мысалдар келтіре отырып сипаттайды.

5.Топпен жұмыс істей алу және топ мүшелерінің ой-пікірін сабырлықпен тыңдауға үйренеді.

 

Негізгі идеялар Оңтүстік Америка климаты және климат қалыптастырушы факторлары туралы жалпы сипаттама.

 

Сабақта қолданылатын материалдар: үлестірме материалдар;

плакаттар, бояулар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер:

СТО (Блум таксономиясы)

АКТ

  1. Диалог

2.Топтық жұмыс

  1. Жұптық жұмыс
  2. Жеке жұмыс

 

Дерек көздер: 7 сынып оқулық , физикалық карта, жұмыс дәптері, интернет,
Тапсырмалар: Үй тапсырмасын жабық, ашық сұрақтар арқылы тексеру:

  1. «Ыстық орындық»

2.Топтар бір-біріне дайындаған «құпия сөздерін» қояды

 1.Топпен жұмыс: Солтүстік Американың климаты және оның климат қалыптастырушы факторлары туралы талқылау.

(постермен қорғау)

 

2.Зерттеушілік жұмысы:

Климат қалыптастырушы факторлар, Солтүстік Американың  климаты

  1. Жеке жұмыс.Жұмыс дәптерін толтырту , жұпта талқылау

.

 

 

 

Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары

Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:

Білу: Солтүстік Американың климаты  неліктен алуан түрлі?

Климаттың қандай түрлерін білесің?

 

Түсіну  Климат факторларын ата?  Оңтүстік Америка климатына климат факторлары қалай әсер етеді? Жылу мөлшері қалай таралады? Жауын-шашын мөлшері қалай таралады? «Климат факторлары» кестесін құрастыр

 

Қолдану: Ванкувер, Канзас, Сан-Фрациско қалаларының климатын анықтау.

Материк климатына көршілес мұхиттардың әсер ету дәрежесін салыстыру.

«Климат факторлары» кестесін толтыру

Солтүстік Американың жауан-шашыны мол және аз түсетін аймақтарын кескін картаға түсіру.

 

Талдау: Жылы, ылғалды теңіздік, континеттік қандай ауа массалары?

Материктің солтүстік бөлігінің климаты қандай?

Орталық бөлігінде климат қандай сипатта?

Материктің шығыс аймағындағы климатты сипатта?

Материктің оңтүстігінде қандай климат таралған?

Муссонды, биік таулық климат қандай сипатта болады?

Видео слайдпен жұмыс

 

Жинақтау:

1.Постер жасау : Оңтүстік Американың климаты және климат қалыптастырушы факторалы туралы.

  1. «Кезбе тілші» ойыны арқылы ойларын жинақтау.

 

Бағалау. Формативті бағалау(әр тапсырмаға балл немесе дескрип)

Өзін-өзі бағалау ,жұптық талқылау,топтық бағалау

Үйге тапсырма $ 31 мазмұндау, жұмыс дәптерді толықтыру, сөзжұмбақ құрастыру

 

Рефлексия. Кері байланысты өткізу үшін смайликтерді пайдалану.Бағалау парағына топ басшылары  топ мүшелеріне баға қояды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Күні:   21.02.2015ж                           45 сабақ   /  12 Пән: география Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: $ 32. Солтүстік Американың ішкі сулары.

 

Сабақтың жалпы мақсаты: Солтүстік Американың өзендері мен көлдері туралы мағұлмат беру. Физикалық карта арқылы тиісті нысандарды анықтай білу.

Топпен жұмыс барысында бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сілтеме: 7 сынып оқулығы . 158-160 бет, әдістемелік нұсқаулық, «Бұл кім ол

не ?»энциклопедиясы

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1.Ішкі суларының таралуы мен орналасу ерекшеліктерін түсінеді.

2.Солтүстік Американың өзен алаптарын біледі, бір-бірінен ажыратады.

3.Картадан алаптар бойынша өзендерін анықтайды.

4.Картаны пайдаланып,әр өзен алаптарына нақты мысалдар келтіре отырып сипаттама береді.

5.Өз өлкелерінде  орналасқан  ішкі суларды картадан анықтайды,  практикалық қабілеттерін арттырады.

6.Топпен жұмыс істей алу және топ мүшелерінің ой-пікірін сабырлықпен тыңдауға үйренеді.

 

Негізгі идеялар Солтүстік Американың өзендері мен көлдері туралы жалпы сипаттама.
Сабақта қолданылатын материалдар: үлестірме материалдар;

плакаттар, бояулар

Оқыту әдістері:  әдістер:

СТО (Блум таксономиясы)

АКТ

  1. Диалог

2.Топтық жұмыс

  1. Жұптық жұмыс
  2. Жеке жұмыс

 

Дерек көздер: 7 сынып оқулық , физикалық карта, жұмыс дәптері, интернет,
Тапсырмалар: Үй тапсырмасын рөлдік ойын: «Мен қандай климат белдеуімін»

 

 1.Топпен жұмыс: Солтүстік Американың  ішкі сулары, пайда болуы және оның  өзгеру себептерін,ерекшеліктерін  талқылау.

(постермен қорғау)

 

2.Зерттеушілік жұмысы:

Өзендері және көлдерінің  орналасуы, пайда болуы,өзгеру ерекшеліктері

  1. Жеке жұмыс.Жұмыс дәптерін толтырту , жұпта талқылау

.

 

 

 

Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары

Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:

Білу:  Солтүстік Американың  өзендері мен көлдері қалай таралған?

Қандай өзен алптары бар?

 

Түсіну: Өзен алптарының бір-бірінен айырмашылығы неде?

Қай өзен алабы күрделі немесе көп таралған?

Көлдердің пайда болуына қарай қандай түрлерін білесің?

 

Қолдану: Өзен алаптарының орнын анықтау.

Мұхит алаптарының айырмашылығын салыстыру.

Солтүстік Американың  мұхит алаптарын кескін картаға түсіру.

Ұлы көлде жүйесін түсіру

 

Талдау:  тектоникалық, лагундық, қалдық, бөген, жанартаулық көлдер дегенімізді қалай түсінеміз?

Әр алаптың өзендеріне сипаттама бер?

 

Жинақтау:

1.кестені толтыру

С мұзды мұхит алап Атлант мұхит Тынық мұхит сарқырыма Ұлы көлдер

 

1)Маккензи 2) Рио-Гранде   3)Миссури 4)Мичиган 5)Юкон  6) Атабаска  7)Жоғарғы  8) Миссипи   9)Ниагара  10)Лаврентий 11)Колорадо   12)Колумия   13)Гурон 14)Эри

 

2.тест сұрақтары

Бағалау. Формативті бағалау(әр тапсырмаға балл немесе дескрип)

Өзін-өзі бағалау ,жұптық талқылау, топтық бағалау

 

Үйге тапсырма $ 32 мазмұндау, жұмыс дәптерді толықтыру, рөлдік ойынды жарнамалау: «Мен  . . .  өзенімін», «неге №» сұрақтар дайындау

 

Рефлексия. Кері байланысты өткізу үшін смайликтерді пайдалану.Бағалау парағына топ басшылары  топ мүшелеріне баға қояды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Күні:   24.01.2015ж                           37 сабақ   /   5 Пән: география Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: $ 41.Оңтүстік Американың табиғат зоналары

 

Сабақтың жалпы мақсаты: Оңтүстік Американың  табиғат зоналары туралы мағұлмат беру. Физикалық карта арқылы тиісті нысандарды анықтай білу.

Топпен жұмыс барысында бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сілтеме: 7 сынып оқулығы . 190-193 бет, әдістемелік нұсқаулық, «Бұл кім ол

не ?»энциклопедиясы

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1.Оңтүстік Американың табиғат зоналарын біледі.

3.Табиғат зоналарының таралу заңдылықтарына сипаттама бере алады.

4.Картаны пайдаланып,табиғат зоналаын анықтайды, нақты мысалдар келтіреді.

5.Өз өлкелерінде  орналасқан  табиғат зоналарын картадан анықтайды,  практикалық қабілеттерін арттырады.

6.Топпен жұмыс істей алу және топ мүшелерінің ой-пікірін сабырлықпен тыңдауға үйренеді.

 

Негізгі идеялар Оңтүстік Американың табиғат зоналарына туралы жалпы сипаттама.
Сабақта қолданылатын материалдар: үлестірме материалдар;

плакаттар, бояулар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер:

СТО (Блум таксономиясы)

АКТ

  1. Диалог

2.Топтық жұмыс

  1. Жұптық жұмыс
  2. Жеке жұмыс

 

Дерек көздер: 7 сынып оқулық , физикалық карта, жұмыс дәптері, интернет,
Тапсырмалар: Үй тапсырмасын рөлдік ойын: «Мен

. . . мұхит алабымын»

 

 1.Топпен жұмыс: Оңтүстік Американың  табиғат зоналарынң таралуы, топырағы, өсімдіктері мен жануарлар дүниесінің орналасуы туралы өзара талдайды, ортаға салады

(постермен қорғау)

 

2.Зерттеушілік жұмысы:

Табиғат зоналарының таралуы мен орналасу ерекшеліктері

 

  1. Жеке жұмыс.Жұмыс дәптерін толтырту , жұпта талқылау

.

 

 

 

Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары

Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:

Білу: Оңтүстік Американы  қандай климат белдеулері кесіп өтеді?

Климат белдеулері қалай таралған ?

 

Түсіну:  Экватор, субэкватор, тропиктік, субтропиктік және қоңыржай белдеулерінде қандай табиғат зоналары таралған? Олардың табиғаты қандай және өзгеруіне не әсер етеді?
Қолдану: Табиғат зоналарының орнын анықтау.

Табиғат зоналарының бір-бірінен айырмашылығын салыстыру.

Оңтүстік Американың табиғат зоналарын кескін картаға түсіру.

Картадан ылғалды эваторлық ормандар,ауыспалы ылғалды ормандар, саванналар мен сирек ормандар,сутропиктік қатты жапырақты мәңгі жасыл ормандар  зоналарының орнын анықтау.

 

Талдау:   Гилея, саванна, кампос, льянос  дегеніміз қандай зоналар? Елімізде осындай зоналар бар ма? Елімізде қандай зоналар кесіп өтеді? Климатымыз қандай?
Жинақтау:

1.кестені толтыру

Табиғат зоналары өсімдіктері жануарлары топырағы

 

190-193 бет

2.тест сұрақтары

Бағалау. Формативті бағалау(әр тапсырмаға балл немесе дескрип)

Өзін-өзі бағалау ,жұптық талқылау, топтық бағалау

 

Үйге тапсырма $ 41 мазмұндау, жұмыс дәптерді толықтыру, рөлдік ойынды жарнамалау: «Мен  . . .  табиғат зонасымын», «неге №» сұрақтар дайындау

 

Рефлексия. Кері байланысты өткізу үшін смайликтерді пайдалану.Бағалау парағына топ басшылары  топ мүшелеріне баға қояды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Күні:   26.02.2015ж                           46 сабақ   /   13 Пән: география Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: $ 33.Солтүстік Американың табиғат зоналары

 

Сабақтың жалпы мақсаты: Солтүстік Американың  табиғат зоналары туралы мағұлмат беру. Физикалық карта арқылы тиісті нысандарды анықтай білу.

Топпен жұмыс барысында бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сілтеме: 7 сынып оқулығы . 161-166 бет, әдістемелік нұсқаулық, «Бұл кім ол

не ?»энциклопедиясы

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1.Солтүстік Американың табиғат зоналарын біледі.

3.Табиғат зоналарының таралу заңдылықтарына сипаттама бере алады.

4.Картаны пайдаланып,табиғат зоналаын анықтайды, нақты мысалдар келтіреді.

5.Өз өлкелерінде  орналасқан  табиғат зоналарын картадан анықтайды,  практикалық қабілеттерін арттырады.

6.Топпен жұмыс істей алу және топ мүшелерінің ой-пікірін сабырлықпен тыңдауға үйренеді.

 

Негізгі идеялар Солтүстік Американың табиғат зоналарына туралы жалпы сипаттама.
Сабақта қолданылатын материалдар: үлестірме материалдар;

плакаттар, бояулар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер:

СТО (Блум таксономиясы)

АКТ

  1. Диалог

2.Топтық жұмыс

  1. Жұптық жұмыс
  2. Жеке жұмыс

 

Дерек көздер: 7 сынып оқулық , физикалық карта, жұмыс дәптері, интернет,
Тапсырмалар: Үй тапсырмасын рөлдік ойын: «Мен

. . . өзенмін, көлмін, сарқырымын»

 

 1.Топпен жұмыс: Солтүстік Американың  табиғат зоналарынң таралуы, топырағы, өсімдіктері мен жануарлар дүниесінің орналасуы туралы өзара талдайды, ортаға салады

(постермен қорғау)

 

2.Зерттеушілік жұмысы:

Табиғат зоналарының таралуы мен орналасу ерекшеліктері

 

  1. Жеке жұмыс.Жұмыс дәптерін толтырту , жұпта талқылау

.

 

 

 

Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары

Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:

Білу: Солтүстік Американы  қандай климат белдеулері кесіп өтеді?

Климат белдеулері қалай таралған ?

 

Түсіну:  Арктикалық, субарктикалық, қоңыржай, субтропиктік, тропиктік және субэкваторлық белдеулерінде қандай табиғат зоналары таралған? Олардың табиғаты қандай және өзгеруіне не әсер етеді?
Қолдану: Табиғат зоналарының орнын анықтау.

Табиғат зоналарының бір-бірінен айырмашылығын салыстыру.

Солтүстік Американың табиғат зоналарын кескін картаға түсіру.

Картадан субтропиктік  дала, шөлейт және шөл зоналарының және Кордльера тауындағы биіктік белдеулердің орнын анықтау.

 

Талдау:   Прерий, суккулентті, тайга, тундра, арктикалық шөл  сөздерінің мағынасы нені білдіреді және қандай зоналар кездеседі? Елімізде осындай атаулар бар ма?
Жинақтау:

1.кестені толтыру

Табиғат зоналары өсімдіктері жануарлары топырағы

 

161-166 бет

2.тест сұрақтары

Бағалау. Формативті бағалау (әр тапсырмаға балл немесе дескрип)

Өзін-өзі бағалау ,жұптық талқылау, топтық бағалау

 

Үйге тапсырма $ 33 мазмұндау, жұмыс дәптерді толықтыру, рөлдік ойынды жарнамалау: «Мен  . . .  табиғат зонасымын», «неге №» сұрақтар дайындау

 

Рефлексия. Кері байланысты өткізу үшін смайликтерді пайдалану.Бағалау парағына топ басшылары  топ мүшелеріне баға қояды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

 

 

Күні:   31.01.2015ж                           39 сабақ   /   7 Пән: география Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: $ 42.Оңтүстік Американың халқы мен саяси картасы. Анд елдері.
Сабақтың жалпы мақсаты: Еуразияның халқы мен саяси картасындағы елдері туралы мағұлмат беру. Физикалық карта арқылы тиісті нысандарды анықтай білу.

Топпен жұмыс барысында бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сілтеме: 7 сынып оқулығы . 1196-201 бет, әдістемелік нұсқаулық, «Бұл кім ол

не ?»энциклопедиясы

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1.Оңтүстік Американың халқы мен елдерін біледі.

  1. Халқының қоныстануы, нәсілдік, ұлттық, діни құрамы мен таралу заңдылықтарына және мемлекеттік басқару формасына сипаттама бере алады.

4.Картаны пайдаланып халқының орналасуы, мемлекеттері мен елдерін анықтайды, нақты мысалдар келтіреді.

5.Өз өлкелерінде  орналасқан мемлекеттерді  картадан анықтайды, Оңтүстік Американың халқы туралы кесте құрастырады, практикалық қабілеттерін арттырады.

6.Топпен жұмыс істей алу және топ мүшелерінің ой-пікірін сабырлықпен тыңдауға үйренеді.

 

Негізгі идеялар Оңтүстік Американың халқы мен мемлекеттері туралы жалпы сипаттама.Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту.

 

Сабақта қолданылатын материалдар: үлестірме материалдар;

плакаттар, бояулар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер:

СТО (Блум таксономиясы)

АКТ

  1. Диалог

2.Топтық жұмыс

  1. Жұптық жұмыс
  2. Жеке жұмыс

 

Дерек көздер: 7 сынып оқулық , физикалық карта, жұмыс дәптері, интернет,

 

Тапсырмалар:  

Үй тапсырмасын 1/рөлдік ойын: «Мен

. . . табиғат зонасымын» 2/ «7 неге» топтар бір-біріне сұрақтар қояды

 

 

1.Топпен жұмыс: Оңтүстік Американың  халқы мен елдері, саясикарта туралы өзара талдайды, ортаға салады

(постермен қорғау)

 

 

2.Зерттеушілік жұмысы:

Оңтүстік Америка  халқының орналасу тығыздығы, таралған нәсілдері, тілдік,діни және ұлттық құрамы, елдері мен мемлекеттердің басқару форма ерекшеліктері

 

 

  1. Жеке жұмыс.Жұмыс дәптерін толтырту , кескін мен атлас картамен жұмыс,жұпта талқылау

.

 

 

 

Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары

Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:

Білу:

Жер шары халқының саны қанша? Халық санын қалай анықтайды?

 

Түсіну:

Жер шары халқы неше нәсілге топтастырылған? Оңтүстік Америкада қандай нәсілдер таралған?Материктегі елдер саны қанша? Мемлекетті басқару формасы деген не? Ол қалай таралған?Инктер мемлекеті ұалай пайда болған?

Қолдану:

Еуразиядағы мемлекеттері және олардың астаналарын картадан анықтау.

Жер көлемі бойынша ең алып және ең кіші мемлекеттерді анықтау, салыстыру.

Мемлекеттердің бақару формалары және олардың бір-бірінен айырмашылығын салыстыру.

Оңтүстік Американың мемлекеттерін кескін картаға түсіру.

Картадан  өз мемлекетіміздің орнын, шекаралас елдерін анықтау

 

Талдау:

Сызба және картаны пайдалана отырып,  екі мемлекетті мысалға ала отырып, олардың басқару түрін жақтап, пікірталас ұйымдастыру ( Бразилия,Венесуэла,Аргентина  /Р-Ф/, Чили, Перу, Боливия / Р — У/ )  айырмашылығын анықтау.Елімізде қандай басқару формасында?Инктер мемлекеті туралы интернеттен анықтау.

Жинақтау:

1.кестені толтыру:

Оңтүстік Америкада орналасқан қалық саны (100 млн төмен )ең көп елдері анықтау

Елдер Халқының саны

 

196-201 бет

2.Ауызша сұрақтар

Бағалау. Формативті бағалау(әр тапсырмаға балл немесе дескрип)

Өзін-өзі бағалау ,жұптық талқылау, топтық бағалау

 

Үйге тапсырма $ 42 мазмұндау, жұмыс дәптерді толықтыру, рөлдік интернеттен халақтар туралы қосымша материал жинақтау, тест, сөзжұмбақ, ойын құрастыру және  дайындау

 

Рефлексия. Кері байланысты өткізу үшін смайликтерді пайдалану.Бағалау парағына топ басшылары  топ мүшелеріне баға қояды.

 

 

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Күні:   05.03.2015ж                            48 сабақ   / 15 Пән: география Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: $ 34.Канада және Орталық Америка елдері.
Сабақтың жалпы мақсаты: Канада мен орталық Американың халқы мен саяси картасындағы елдері туралы мағұлмат беру. Физикалық карта арқылы тиісті нысандарды анықтай білу.

Топпен жұмыс барысында бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сілтеме: 7 сынып оқулығы  170-173 бет, әдістемелік нұсқаулық, «Бұл кім ол

не ?»энциклопедиясы

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері 1.Канада және Орталық Американың халқы мен елдерін біледі.

  1. Халқының қоныстануы, нәсілдік, ұлттық, діни құрамы мен таралу заңдылықтарына және мемлекеттік басқару формасына сипаттама бере алады.

4.Картаны пайдаланып халқының орналасуы, мемлекеттері мен елдерін анықтайды, нақты мысалдар келтіреді.

5.Өз өлкелерінде  орналасқан мемлекеттерді  картадан анықтайды, Канада және Орталық Американың халқы туралы кесте құрастырады, практикалық қабілеттерін арттырады.

6.Топпен жұмыс істей алу және топ мүшелерінің ой-пікірін сабырлықпен тыңдауға үйренеді.

 

Негізгі идеялар Канада және Орталық Американың халқы мен мемлекеттері туралы жалпы сипаттама.Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту.

 

Сабақта қолданылатын материалдар: үлестірме материалдар;

плакаттар, бояулар

Оқыту әдістері: Жаңа әдістер:

СТО (Блум таксономиясы)

АКТ

  1. Диалог

2.Топтық жұмыс

  1. Жұптық жұмыс
  2. Жеке жұмыс

 

Дерек көздер: 7 сынып оқулық , физикалық карта, жұмыс дәптері, интернет,

 

Тапсырмалар:  

Үй тапсырмасы: сөзжұмбақ, ребус,

«7 неге» ойынын топтар бір-біріне сұрақтар қояды

 

 

1.Топпен жұмыс: Канада және Орталық  Американың  халқы мен елдері, саяси карта туралы өзара талдайды, ортаға салады

(көрініс, ертегі, ән шашу арқылы қорғау)

 

 

2.Зерттеушілік жұмысы:

Канада және Орталық  Америка  халқының орналасу тығыздығы, таралған нәсілдері, тілдік,діни және ұлттық құрамы, елдері мен мемлекеттердің басқару форма ерекшеліктері

 

 

  1. Жеке жұмыс.Жұмыс дәптерін толтырту , кескін мен атлас картамен жұмыс,жұпта талқылау

.

 

 

 

Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары

Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:

Білу:

Жер шары халқының саны қанша? Халық санын қалай анықтайды?

Канада және Орталық Америка еледерін ата?

Түсіну:

Жер шары халқы неше нәсілге топтастырылған? Канада және Орталық Америкада қандай нәсілдер таралған?Материктегі елдер саны қанша? Мемлекетті басқару формасы деген не? Ол қалай таралған?

Қолдану:

Канада және Орталық Америкада мемлекеттері және олардың астаналарын картадан анықтау.

Жер көлемі бойынша ең алып және ең кіші мемлекеттерді анықтау, салыстыру.

Мемлекеттердің бақару формалары және олардың бір-бірінен айырмашылығын салыстыру.

Оңтүстік Американың мемлекеттерін кескін картаға түсіру.

Картадан  өз мемлекетіміздің орнын, шекаралас елдерін анықтау

 

Талдау:

Сызба және картаны пайдалана отырып,  екі мемлекетті мысалға ала отырып, олардың басқару түрін жақтап, пікірталас ұйымдастыру ( Канада және АҚШ   /Р-Ф/, Мексика және Куба, Панама / Р — У/ ) анықтау.Елімізде қандай басқару формасында? Қосымша мәліметтерді интернеттен анықтау.

Жинақтау:

1.кестені толтыру:

Канада және Орталық Америкада орналасқан халық саны көп және ең көп елдері анықтау

Елдер Халқының саны

 

170-173 бет

2.Ауызша сұрақтар

Бағалау. Формативті бағалау(әр тапсырмаға балл немесе дескрип)

Өзін-өзі бағалау ,жұптық талқылау, топтық бағалау

 

Үйге тапсырма $ 34 мазмұндау, жұмыс дәптерді толықтыру, рөлдік интернеттен халақтар туралы қосымша материал жинақтау, тест, сөзжұмбақ, ойын құрастыру және  дайындау

 

Рефлексия. Кері байланысты өткізу үшін смайликтерді пайдалану.Бағалау парағына топ басшылары  топ мүшелеріне баға қояды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар

 

күні:15.02.2014 пәні : география сынып : 7 а
Сабақтың тақырыбы № 11 Солтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары
Сілтеме 7 сынп оқулығы 150-153 бет, атлас, интернет материалдары, «Бұл кім, ол не?» энциклопедиясы, хрестоматиясы, жануарлар атласы
Жалпы мақсаты 1.Солтүстік Америка материгінің жер бедері мен пайдалы қазбалары  туралы білу;

2.Жер бедері мен пайдалы қазбалардың пайда болу мен орналасу ерекшелігін түсіну;

3.Топпен жұмыс жасай отырып бір-бірін пікірін тыңдай білуге, құрметтеуге, бағалауға үйрену;

Күтілетін нәтиже 1.Солтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары туралы біледі.

2.Жер бедері мен пайдалы қазбалардың пайда болуын түсінеді.

3.Жер бедерінің түрлерін және пайдалы қазбалардың орнын анықтайды.

4.Мұз басу әрекетінің жер бедеріне қалай әсер еткенін талдап,сипаттай алады.

5.Қазіргі мұз басу әрекетінің ерекшелігіне болжамдар жасайды.

Түйінді идеялар Жер бедері мен пайдалы қазбалардың орналасу сипатын түсінуге жетелеу.СТО дамыту, оқыту үшін бағалауды үйрету.

Орындалатын іс-әрекеттер

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту әдістері
1.Ұйымдастыру

а/ амандасу, түгендеу

ә/ сұрақтар :

1.Солтүстік американың георафиялық орны;

2.шеткі нүктелері

3.қандай саяхатшылар зерттеді?

Сергіту сәті « Мен гүл сыйлаймын …»

Сұрақтарға жауап бере отырып1,2,3,4,5 сандары арқылы топқа бөлінеді, әр топ өз капитанын сайлайды.

Ынтымақтастық атмосферасын құру
2.Қайталау

Әр топ өткен тақырыпты постер құрып, қорғайды

Топтар бірлесе отырып өткен сабақты постер арқылы қорғап шығады.Бағалау үшін өздері табыс критерийлерін құрады және өзара ,топпен бағалайды:

1.Мазмұны

2.Толық қамтылуы

3Тартымдылығы

4.Толық қатысуы

5.Бүгінгі күнмен байланысы

Топтық, дарынды және талантты оқушылар, жас ерекшеліктеріне қарай, өздігінен реттелі, диалог,АКТ, СТО
3.жаңа тақырып

а/ картамен жұмыс

ә/ мәтінмен жұмыс

1.Топпен картадан жер бедері түрлерін анықтайды,

2.Неліктен жер бедері осылай қалыптасқанын анықтайды, болжамдар жасайды,

3.мәтінді оқып, нақты ақпараттар жинақтайды,

4.Өз идеяларын ортаға салыстырмалы түрде баяндайды

5.Қазіргі кездегі жаңалықтарды ортаға салады/интернет/

1.ДЖИГСО

2.СТО

3.АКТ

4.Өзара (оүб) бағалайды

5.Жеке жұмыс

4.Үйге тапсырма 1.Мәтінді оқу

2.Картадан анықтау

3.тест сұрақтарын құрастыру

5.Бағалау Топпен өзара бағалау 2 жұлдыз, 1 тілек
6.Рефлексия Кері байланысты өзін-өзі бағалау(стикермен жапсыру, тілек жазу)

1.Ұнағаны

2.Таң қалдырды

3.Ұнамағаны

4.Сұрағым бар

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *