Басы » Кембридж бағдарламасы » «Оқу үрдісінде оқыту мен оқуды бағалаудың маңыздылығы» тақырыбындағы қысқа мерзімді коучинг жоспары

«Оқу үрдісінде оқыту мен оқуды бағалаудың маңыздылығы» тақырыбындағы қысқа мерзімді коучинг жоспары

AIZATШығыс Қазақстан облысы

Өскемен қаласы

Өскемен қаласы әкімдігінің «Өскемен қаласы әкімдігінің №23 орта мектебі КММ»

Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі: Мухамадиева Айзат Манатпековна

«Оқу үрдісінде оқыту мен оқуды бағалаудың маңыздылығы»  тақырыбындағы қысқа мерзімді коучинг жоспары

 

1 тренинг-сабақ 10.11.14 сағ 9:30   51 кабинет
Сабақтың атауы Оқу үрдісіндеоқыту мен оқуды бағалаудың маңыздылығы
Сілтеме Мұғалімдерге арналған нұсқаулық  56-60 беттер
Жалпы мақсаттар Мұғалімдердің оқу үдерісін оңтайландыру мақсатында өзін-өзі бағалау және өзара бағалау әдістемесін меңгеру.
Оқыту  нәтижесі Мұғалімдер мына әдістерді меңгеруі тиіс:

•Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалау туралы түсінік қалыптастырады;

• Тапсырманы орындауда бағалаудың әдістемесін үйрену;

• Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау нәтижесінде жоспарлауды жетілдіру.

Негізгі идеялар  • Оқу мен оқыту үшін бағалау үдерісін бірлесе зерттеу аталған үдеріске қатысқан мұғалімдердің түсінігін жетілдіреді.

• Бағалау  үдерісін бірлесе зерттеу мұғалімдерді үйретуге арналған құрал ретінде қолданылуы мүмкін.

Қолданатын материалдар А4 формат, бағдаршам түстері, маркер

Уақыт мин

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Бағалау

 

3

 

 

2

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

10

 

 

10

«Төбедегі сурет» тренингін ұйымдастыру

Топқа бөлу

 

 

Сабақ мақсатын анықтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін-өзі критериалды  бағалау бойынша тапсырма

LESSON STUDY

Қатысушылар алдарындағы парақтарын төбелеріне қойып бір-біріне қарап көршісінің суретін салады.

 

Әр қатысушылардың туған мезгілдері бойынша топқа бөлу

Тақырып айтылған соң қатысушы мұғалімдердің алдына «білім ағашы» таратылады, мұғалімдер ағашқа сабақ мақсатын айқындап жазады. Топта талданып, оқылады.

Тапсырма орындалып жатқанда бағдаршам түстерін  жасыл- менде бәрі жақсы, сары- біраз түсінбей жатырмын, қызыл – маған көмек керек деп топтар өз ниеттерін білдіріп отырулары сұралады.. Көтерілген түстерге орай жұмыс жасалады.

«Мінсіз мұғалім мен мінсіз оқушы қандай болу керек?» деген тақырыпта топтарға постер жасау тапсырылады. Аяқталған соң бірін-бірі бағалап, ашық пікірлерін айтады. Қандай критерий бойынша бағалау керек еді? Критерий құру керек пе? Әлде бәрі осы бағаға көңілі тола ма? Деген сұрақтар төңірегінде талқылау жүргізу.

Мұғалімдермен сабақтастық жайында талқылау. Ресурсты инсерт әдісі арқылы талдап, сыныпаралық сабақтастық,  оқуды және оқушыны зерттеу жайында талқылау

Бармақпен бағалау

 

 

 

 

 

 

2 жұлдыз 1 тілек

 

 

 

 

Үздіксіз бағдаршам әдісі

 

 

Критериалды бағалау

 

  

 

2 шындық 1 өтірік арқылы ойын айту

5 Рефлекция Өрмекші торы
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *