Басы » Бастауыш сыныптар » Жемістер мен көкеністер

Жемістер мен көкеністер

№5 гимнзияның қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Аубакирова А.А.

Жемістер мен көкеністер

Пәні :

Қазақ тілі

Мерзімі:

Сілтемелер:

Қазақ тілі оқулығы

Мақсаты:

Жидектер, жемістер, көкөністер туралы білімін молайту. Сөйлем құрау шеберліктерін жетілдіру.

Міндеттері:

  • тапсырмалар арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыра отырып білімдерін бағалау.

  • Шығармашылық жұмыстар арқылы ойлау қабілеттерін арттыру,

  • Сөздік қорларын байыту, өз ойларын еркін жеткізе білуге қалыптастыру.

Оқыту нәтижесі:

Топтасып жұмыс жасауға үйренеді, өз-өзіне сенімділік көзқарасы қалыптасады, зерттеуге, зерделеуге үйренеді.

Тақырыпты ашуға байланысты әдіс-тәсілдер:

Психологиялық  тренинг, жеке жұмыс,  топтық  жұмыс әдісі, диологтік оқыту.

Көрнекілік пен дереккөздер, құрал-жабдықтар.

Смаиликтер, плакат, бағалау парақтары, оқулық, суреттер.

Пәнаралық байланыс:

сурет

Негізгі идея:

Сабақтың түрі:

Жаңа материалды меңгеру

Сабақ кезеңі

Мұғалім әрекеті

Оқушылар әрекеті

  1. Ұйымдастыру :

1.Сәлемдесу.

2.Түгендеу

3.Топқа пазл арқылы бөлу

Оқушылар пазл арқылы топқа бөлінеді

  1. Тренинг:

1.Мен бәрін білемін!

Мен бәрін білемін!

Біз бәрін білеміз!

Біз білімдіміз!

Біз салмақтымыз!

(хормен)

  1. Үй жұмысына шолу:

Алма бағында. Бақшада.  Жаңа сөздерді жаттау.

Сөздік диктант. Кері байланыс.

  1. Өтілген материалды еске түсіру:

1. Болымсыз етістік тудыратын жұрнақтарды дұрыс қолдану.

Бар, оқы, отыр, жаз, жегіз, кел, аш, кет, ішкіз, сүрт, сыз, бер, жап.

  1. Жаңа тақырып:

Жемістер. Жидектер. Көкөністер. (Бұл не?)

Осы сұрақтарға  жауап беру үшін оқушылар  постер жасап, қорғайды.

  1. Тапсырмалар:

1.Үлгі бойынша айт.

2.Сұраққа жауап бер.(суретпен жұмыс)

3.Есіңе сақта!

4.Сөйлем құрап үйрен, жаз. (дәптермен жұмыс)

5.Сұраққа жауап бер

.

Отыр, тұр, ойна, көр, әкел, айт, жат, сөйлес, іш, бар, жүр.

Үлгі: отыр-отырма

Шиені кім қайда салды? (диалог құрастыру)

Жеміс-жидектерді жуып жеу керек.- Овощи и фрукты перед едой необходимо мыть.

1.Қияр.

2.Қиярды алдым.

3.Қиярды сатып алдым.

4.Мен қиярды сатып алдым.

5.Мен қиярды дүкеннен сатып алдым.

Кім не сатып алды?

жеміс

жидек

көкөніс

Алиша

Алуа

Ескендір

  1. Сабақты бекіту:

Венн диаграммасы.

Жемістер мен көкеністердің ортақ белгілері мен айырмашылықтарын білдіретін Венн – диаграммасын құрайыды.

  1. Рефлексия:

Бағалау парақша арқылы.

  1. Үйге  тапсырма:

Бұлар не?

 http://c.st100sp.com/pictures/005715604

http://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=66641531-34-72&n=21http://im4-tub-kz.yandex.net/i?id=107148796-31-72&n=21http://im4-tub-kz.yandex.net/i?id=479186537-00-72&n=21http://im1-tub-kz.yandex.net/i?id=116293590-44-72&n=21http://im3-tub-kz.yandex.net/i?id=273340652-47-72&n=21http://im5-tub-kz.yandex.net/i?id=386977262-56-72&n=21

       http://c.st100sp.com/pictures/005715604

Тапсырма: Составь предложение

  1. ______________________________________________

  2. _______________________________________

  3. _____________________________________________

  4. _________________________________________________

  5. _________________________________________________

Тапсырма: Составь предложение

  1. _______________________________________

  2. _____________________________________________

  3. ______________________________________________

  4. ____________________________________________

  5. ______________________________________

Тапсырма: Составь предложение

  1. ________________________________________________________________

  2. _________________________________________________________________

  3. ____________________________________________________________________

  4. ____________________________________________________________________

  5. ____________________________________________________________________

Тапсырма: Составь предложение

  1. ________________________________________________________________

  2. _________________________________________________________________

  3. ____________________________________________________________________

  4. ____________________________________________________________________

  5. ____________________________________________________________________

Тапсырма: Составь предложение

________________________________________________________________

  1. _________________________________________________________________

  2. ____________________________________________________________________

  3. ____________________________________________________________________

  4. ____________________________________________________________________

 

Тапсырма: Составь предложение

________________________________________________________________

  1. _________________________________________________________________

  2. ____________________________________________________________________

  3. ____________________________________________________________________

  4. ____________________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы : «Жемістер. Жидектер. Көкөністер.»

C:\Users\user\Desktop\открытый урок\IMG_8009.JPGC:\Users\user\Desktop\открытый урок\IMG_8023.JPGC:\Users\user\Desktop\открытый урок\IMG_8011.JPG

C:\Users\user\Desktop\открытый урок\IMG_8021.JPG

C:\Users\user\Desktop\открытый урок\IMG_8012.JPGC:\Users\user\Desktop\открытый урок\IMG_8032.JPGC:\Users\user\Desktop\открытый урок\IMG_8040.JPGC:\Users\user\Desktop\открытый урок\IMG_8048.JPGC:\Users\user\Desktop\открытый урок\IMG_8039.JPG

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *